abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26136261
Ik snap sowieso niet waarom je als kerel met kinderen wilt knuffelen. Mijn eigen zoon, natuurlijk... Maar goed, ieder zijn hobby en genoegdoening.
pi_26136313
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.

Ik hou ontzettend van kinderen (ga als mijn eigen kinderen allebei naar school gaan ook lesgeven ).
er zijn veel kinderen waar ik voor zorg, op pas en die ik mee weg neem ( bv naar dierentuin ).

Mijn vriendin heeft een licht gehandicapt zoontje.
Als ik het ventje in bed stop vind ik het heerlijk om even teknuffelen of over zijn bolletje te strelen terwijl we over de dag kletsen.
De achtergrond hiervan is dat ik lichamelijk contact in de vorm van knuffelen erg belangrijk vind voor een kind ( kind heeft de volledige aandacht, kind bouwt vertrouwen op, gevoel van veiligheid etc ).

Als ditzelfde jongetje mijn been vastgrijpt terwijl we wandelen om vervolgens zin hand onbewust/bewust omhoog te bewegen terwijl ik een korte rok aan heb, dan zwiep ik zijn handje toch wel weg. Het kind zal jhier niets mee bedoelen, ik krijg op zo'n moment geen zin om het kind te bespringen of om in zijn broekje te gaan friemelen, toch voel ik mij hier niet prettig bij. Daarnaast moet het kind ook leren wat wel gangbaar is en wat niet. Als je ouder bent kan je ook niet zomaar iedereen in haar borsten knijpen ( om maar iets te noemen )

Ik hou erg van kinderen, ik knuffel vol op met ze, maar ik ben absoluut nie vergelijkbaar met een boy/girllover.

Net zo min als dat leerkrachten dat zijn.
Niet vergelijkbaar: waarom níet?
Je lijkt iets vergelijkbaars te voelen, en er zijn even goed boy/girllovers die totaal geen seksuele gevoelens hebben die er gepaard mee gaan...

Ik denk dat het grote verschil tussen boylovers en mensen die goed met kinderen overweg kunnen/willen zit in de drang om dit ook te wíllen doen. Ik wil dolgraag een jochie waar ik voor kan zorgen, wat ik gelukkig kan maken, waarmee ik kan stoeien en knuffelen... Dat zou geweldig zijn
You're living in a fantasy... world...
pi_26136365
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Ik wil dolgraag een jochie waar ik voor kan zorgen, wat ik gelukkig kan maken, waarmee ik kan stoeien en knuffelen... Dat zou geweldig zijn
Je hebt er niets aan als ik zeg dat je een leuke vrouw en kinderen moet nemen?
  zondag 10 april 2005 @ 23:37:40 #54
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136430
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Je hebt er niets aan als ik zeg dat je een leuke vrouw en kinderen moet nemen?
Of voor mijn part een hondje.
Dieren zijn ook onschuldig ( ik zie mijn hond echt als een kindje ) en altijd eerlijk. Hier zou je ook van kunnen genieten.
Je kan al je knuffel en "zorgen voor" gevoelens op ze botvieren.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 10 april 2005 @ 23:37:41 #55
118843 beertje888
Life to live
pi_26136431
Als ik jouw verhaal zo lees, krijg ik wel lichtelijk smerige ideeen. Maargoed, als het puur uit liefde is. Ga je gang. Ik heb een geschiedenisleraar gehad, die vond mij heel bijzonder. Ik was zijn oogappeltje, hoefde nooit wat te leren en haalde toch wel een 8.
pi_26136435
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef in-limboy het volgende:

Ik wil dolgraag een jochie waar ik voor kan zorgen, wat ik gelukkig kan maken, waarmee ik kan stoeien en knuffelen... Dat zou geweldig zijn
Goh joh, dat zou ik ook best willen en weet je wat, mijn vriend ook...Sterker nog, ik ben nu bijna 6 maanden zwanger van ons eerste kind...Maar ik zou ons niet onder de term boy/girllover scharen.

Dus probeer het alsjeblieft voor jezelf niet mooier te maken dan het is. Je bent pedofiel, punt. Weliswaar (voor zover je zegt) niet praktiserend pedosexueel, maar pedofiel nonetheless.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 10 april 2005 @ 23:39:00 #57
118843 beertje888
Life to live
pi_26136470
En misschien moet je er es met iemand over praten. (ik zeg niet dat dat perse een psychiater moet zijn, ik word namelijk ook gek van die lui) maar met iemand uit je omgeving, of een sociaal pedagogisch werkster oid?
  zondag 10 april 2005 @ 23:39:21 #58
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136478
Even voor de duidelijkheid..
zoals ik het begrijp heeft hij geen seksuele gevoelens als hij in het bijzijn van kind(eren) is, waardoor hij ook niet bang is dat er iets "verkeerd" zou gaan.
maar hij heeft ze wel 's avonds als hij thuis is en terug denkt aan het stoeien van overdag.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26136548
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
Dan een ander punt... jij zegt dat je seks vermijdt omdat de maatschappij dat niet zou accepteren.

Als je zeker denkt te weten het kind niet te schaden in jouw beleving.. dus als het kind initiatief neemt, dan zie jij er eigenlijk geen kwaad in.

Maar is het niet zo dat een kind de handeling nie goed begrijpt ?
Als ene kind het als "spel" ziet en het op dat moment als prettig ervaart.. denk je niet dat hij zich ontzettend genaaid voelt achteraf zodra het besef komt.. ( dat het eigenlijk seksuele handelingen zijn .. én dat jij als oudere hiervan op de hoogte bent en dus lekker hebt zitten "geilen " )
Als ik zeker zou weten dat ik het kind niet zou schaden, zou ik in staat zijn seks te hebben met een jongen. Zonder risico's op schade voor het kind zal het kind zich bij zo'n relatie goed voelen (ervaringen, onderzoekje). Het kind zal het anders, maar positief, ervaren...
Kinderen zien je al als goede vriend, en krijgen fijne gevoelens uit seks... Als spélletje zullen ze dit niet meer zien. Tot op zekere hoogte zullen ze wel weten waar ze mee bezig zijn...

In een ideale maatschappij die dit niet zou afkeuren zal een kind zich gewoon fijn voelen. Niet terugkijken met afschuw, het zou niet "vreemd" zijn in de maatschappij. De meeste opgegroeide kinderen nú al zijn de volwassene dankbaar voor seks toendertijd... Simpelweg omdat ze eraan terug denken als een 'lekkere', fijne ervaring.

Maar wederom, dit zou voor mij op een totaal ander niveau liggen...
  zondag 10 april 2005 @ 23:42:15 #60
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136553
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef beertje888 het volgende:
En misschien moet je er es met iemand over praten. (ik zeg niet dat dat perse een psychiater moet zijn, ik word namelijk ook gek van die lui) maar met iemand uit je omgeving, of een sociaal pedagogisch werkster oid?
Ik denk eigenlijk dat therapie wel op z'n plaats is.
Zoals ik het zie zijn deze gevoelens ontwikkeld door iets dat je hebt meegemaakt of juist niet hebt gekregen tijdens je jeugd.

Net zoiets als een meisje dat nooit een tevreden woord van haar vader kreeg de drang kan ontwikkelen iedere vent tevreden te maken door zich bijvoorbeeld als klein sletje op te stellen.
Sir Winston Churchill
pi_26136577
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef Mirage het volgende:
Even voor de duidelijkheid..
zoals ik het begrijp heeft hij geen seksuele gevoelens als hij in het bijzijn van kind(eren) is, waardoor hij ook niet bang is dat er iets "verkeerd" zou gaan.
maar hij heeft ze wel 's avonds als hij thuis is en terug denkt aan het stoeien van overdag.
Ja dat zegt hij, hij heeft wel sexuele gevoelens voor jongetjes maar niet als hij bij ze in de buurt is.

Imho kan dat dus niet. Ik ben heterosexueel en het lijkt me heel stug dat ik overdag in het bijzijn van mannen nooit sexuele gevoelens zou hebben, maar alleen 's avonds alleen thuis in mijn eigen slaapkamer bijvoorbeeld. Je lichaam reageert toch gewoon, dat heb je niet in de hand.
pi_26136617
Ik kan me voorstellen dat een klein kind het leuk kan vinden om aan een piemel te trekken of in de mond te stoppen ed. Zo´n eenogige slang die je aankijkt, is best grappig. Probleem alleen is, is dat jij er andere gevoelens bij hebt dan zo´n kind van ongeveer 10/11. Die zijn echt nog niet met seks bezig.
pi_26136636
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Igraine het volgende:
Zoals ik al eerder zei in het andere topic...
[..]

Dus in-limboy wat zou jij hier nu tegen in willen brengen?
In feite heb ik in dit topic al een reactie of 2 hierover gedaan.
Ik denk inderdaad dat je in de maatschappij zoals we nu leven niet verantwoord seks kan hebben met een kind, hoe goed je bedoelingen ook. Maar ik heb niet het gevoel dat ik iets van mezelf tegenhou.
pi_26136659
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je in de maatschappij zoals we nu leven niet verantwoord seks kan hebben met een kind, hoe goed je bedoelingen ook. Maar ik heb niet het gevoel dat ik iets van mezelf tegenhou.
Het is gewoon niet zoals het volgens de natuurwetten gaat.
Zo'n kind is nog niet geslachtsrijp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26136694
Naar topic .

Heb het niet allemaal gelezen, maar wat ik dan onzin vind, waarom dat zogenaamd bechermende gepaard moet gaan met een seksuele kant. Alsjeblieft zeg. Ik kende ook zo'n girllover, wel meerdere, oh je bent zo lief, blabla, kusje op mijn mond, opsouten! Vent van over de 50 en ik was 12 ofzo, later vent van over de jaja 70 en toen was ik al wat ouder. Viespeuken zijn het, niet meer of niet minder, en ik heb er alleen maar medelijden mee in die zin. Maar beschermen my ass dus. Want ze zijn nog sneaky ook. Dus sorry, maar als ik rechter was geweest, nope, niks het is een kwaal, ga maar een paar daagjes zitten, in de echt erge gevallen, no mercy mee.
pi_26136733
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk dat het in veel gevallen zo werkt. Seks is meestal niet onprettig, dus waarom zou een kind dan niet meedoen? Echter wanneer het kind er vervolgens achterkomt dat het spelletje in feite sex was, wordt het opgezadeld met op zijn minst een enorm schuldgevoel. Hij heeft immers zelf meegedaan? Kortom, het is gewoon niet eerlijk.
Zoals eerder gezegd zal het kind het niet geheel zien als een spelletje zoals bijvoorbeeld tikkertje dat is, of zoiets... Bovendien is een kind (zelfs zo jong) al in staat om zich goed te voelen uit seksuele gevoelens, een kind van die leeftijd rukt vaak al. Zelfs orgasmes'zijn op jonge leeftijd te berijken, maar dan "droge"... Tot in zekere zin zal het kind al weten dat het seks is wat het doet, en het zal ernaar terug denken als iets lekkers / positiefs..
Schuldgevoel komt voort uit disacceptatie van de maatschappij... het "mág" of "hóórt" immers niet.
pi_26136743
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:48 schreef sweetgirly het volgende:
Naar topic .
Ik kende ook zo'n girllover, wel meerdere, oh je bent zo lief, blabla, kusje op mijn mond, opsouten! Vent van over de 50 en ik was 12 ofzo, later vent van over de jaja 70 en toen was ik al wat ouder.
pi_26136749
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef in-limboy het volgende:

Je blijft zeggen, in 'deze maatschappij' kan het niet of 'in een ideale maatschappij' zou het geen enkel probleem zijn.

Waarom gooi je het daarop? Zodat je niet aan jezelf toe hoeft te geven dat deze gevoelens niet kloppen? Dat het tegennatuurlijk is?

Nu zeg je in feite, "wat ik voel is heel normaal, maarja de maatschappij kan het niet aan en daarom wordt er door de meeste mensen gedaan alsof het not done is."
  zondag 10 april 2005 @ 23:50:27 #69
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136756
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Als ik zeker zou weten dat ik het kind niet zou schaden, zou ik in staat zijn seks te hebben met een jongen. Zonder risico's op schade voor het kind zal het kind zich bij zo'n relatie goed voelen (ervaringen, onderzoekje). Het kind zal het anders, maar positief, ervaren...
Kinderen zien je al als goede vriend, en krijgen fijne gevoelens uit seks... Als spélletje zullen ze dit niet meer zien. Tot op zekere hoogte zullen ze wel weten waar ze mee bezig zijn...

In een ideale maatschappij die dit niet zou afkeuren zal een kind zich gewoon fijn voelen. Niet terugkijken met afschuw, het zou niet "vreemd" zijn in de maatschappij. De meeste opgegroeide kinderen nú al zijn de volwassene dankbaar voor seks toendertijd... Simpelweg omdat ze eraan terug denken als een 'lekkere', fijne ervaring.

Maar wederom, dit zou voor mij op een totaal ander niveau liggen...
Ik kan uit 1e hand ervaring vertellen dat je dit verkeerd ziet.

Als heel jong basisschool meisje heb ik spelletjes gespeeld met mijn even oude buurjongetjes in het houtschuurtje.. mijn rokje ging omhoog en we hebben wat gefriemeld met blaadjes.. zowel in hun broekje als de mijne.
Dit was een erg spannende ervaring want wij hadden al wel het besef dat dit niet goed gekeurd zou worden door onze ouders. Hier heb ik nooit last van gehad... wij waren kinderen en hebben lol gehad met onze "onderzoek" spelletjes.

Toen ik iets ouder was ( ik denk 10/11 jaar ) speelde ik vaak bij een vriendinnetje thuis.
Haar vader was ontzettend aardig.. speelde met ons mee... prijzde mij de hemel in etc etc... Het was dus een goede bekende die altijd vriendelijk was.
Hij had nekpijn en liet zijn dochtertje masseren.. zij deed dit niet goed, hij vroeg míj te masseren.. ik zag er geen kwaad in en enigzins onzeker, maar trots begon ik hem te masseren. Hij legde zijn hand op zijn broek en dat was alles wat ik op dat moment besefte. Ik kreeg mijn complimentje en ging met een gewoon/trots gevoel naar huis. Later kwam aan het ligt dat hij nogal geilde op kleine meisjes en aanrakingen.
Ik voelde me behoorlijk genaaid even ( en dat terwijl er verder niets gebeurd was !!), maar het feit dat hij iets seksueels gevoeld had ( ja ik wist al wel wat dat voro gevoelens waren.. meisjes "hobbelen/ friemelen ook als ze aparte gevoelens hebben op die leeftijd ) maakte dat mijn maag zich toch wel even omdraaide.
Sir Winston Churchill
pi_26136814
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:25 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dit heb ik ook gezegd in het andere topic, maar TS leeft wat dit betreft toch in zijn eigen wereld en redeneert vanuit zijn eigen referentiekader. Zijn idee is dat het kind hem ziet als 'goede vriend' en dus achteraf daar ook niets raars van zal denken.
Ik ben van mening dat je als latere volwassen daar wel degelijk een knauw van zou kunnen krijgen.
Iemand die jou had moeten beschermen en die je vertrouwde en vooral die beter had moeten weten (immers volwassene) heeft toch bepaalde handelingen uitgevoerd die in dat opzicht 'ongepast' zijn.
Op dit onderwerp waar niemand wéét wat de effecten zijn (ik evenmin als jullie) zal iederéén redeneren vanuit zijn eigen referentiekader. Jullie even goed als ik...
En wederom, "ongepast" is een resultaat van maatschappelijke ideeën. Ik dacht dat die in onze situatie 'uitgezet' waren...
pi_26136818
jikes, wordt dit `I´ve got something to confess` ?
pi_26136854
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef Igraine het volgende:

[..]

Vreemd want in je OP zet je nog dit

Ikzelf heb óók de seksuele gevoelens-variant, maar de vadergevoelens overheersen sterk. Het willen beschermen, lief zijn voor en helpen van jongens horen hierbij.

Maar nu heb je ze ineens niet?
Niet rondom kinderen zelf, ik héb ze wel, maar dan als ik op mezelf ben en mijn eigen fantasietjes kan gaan beleven... Met "overheersen" bedoelde ik dat de 'vadergevoelens' vele malen sterker zijn dan de seksuele gevoelens die ik heb, niet dat die in hetzelfde scenario naast elkaar bestaan.
  zondag 10 april 2005 @ 23:54:32 #73
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136856
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:49 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd zal het kind het niet geheel zien als een spelletje zoals bijvoorbeeld tikkertje dat is, of zoiets... Bovendien is een kind (zelfs zo jong) al in staat om zich goed te voelen uit seksuele gevoelens, een kind van die leeftijd rukt vaak al. Zelfs orgasmes'zijn op jonge leeftijd te berijken, maar dan "droge"... Tot in zekere zin zal het kind al weten dat het seks is wat het doet, en het zal ernaar terug denken als iets lekkers / positiefs..
Schuldgevoel komt voort uit disacceptatie van de maatschappij... het "mág" of "hóórt" immers niet.
onzin.

je linkt de verkeerde dingen.
Mijn zoontje van 5 !!! hobbelt op zijn teddybeer... hij lijkt ook echt een soort van hoogtepunt te krijgen.
Hij heeft ontdekt dat eraan zitten een aparte sensatie veroorzaakt, maar wat seks/gemeenschap/vrijen is dat weet hij niet.
Hij weet niet eens dat een piemel in een meisje gaat zodat er kindjes kunnen komen.
Iets ervaren en begrijpen/ beseffen zijn verschillende dingen.
Sir Winston Churchill
pi_26136865
Ik word er rillerig van, van die klinische kijk die je hebt op je walgelijke gedrag!
Ik heb zelf iets dergelijks meegemaakt, ik was vier en had totaal geen benul van wat er gebeurde. Daarom vond ik het ook niet eng, maar vooral grappig. Zo'n man maakt gewoon misbruik van de onschuld van een kind, en zadelt een kind inderdaad later op met een ongemakkelijk gevoel.
Echt, ik kots op mensen zoals jij
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 10 april 2005 @ 23:55:32 #75
118843 beertje888
Life to live
pi_26136886
Igraine: ik ben van mening dat hij mag voelen wat ie voelt. Hij hoeft zn gevoelens niet te onderdrukken. Maar je gevoel omzetten in handelen is weer een totaal ander verhaal. DAT wordt door de maatschappij niet getoleerd.
pi_26136907
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
ik moet snel typen om al deze reacties bij te houden
vandaar dat er zo'n vertraging zit tussen jullie posts en mijn reacties, dus de antwoorden van mij en vragen van jullie staan door elkaar heen, sorry daarvoor
pi_26136931
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef in-limboy het volgende:

Op dit onderwerp waar niemand wéét wat de effecten zijn (ik evenmin als jullie) zal iederéén redeneren vanuit zijn eigen referentiekader. Jullie even goed als ik...
En wederom, "ongepast" is een resultaat van maatschappelijke ideeën. Ik dacht dat die in onze situatie 'uitgezet' waren...
Maar we weten wel wat de effecten kunnen zijn. De voorbeelden zijn legio, daarbij spreekt een gedeelte tevens uit eigen ervaring.

En ik gebruik het woord 'ongepast' alleen maar om aan te geven dat het gaat om handelingen met een aanwezige sexuele lading (voor in ieder geval 1 partij), hoewel niet per definitie direct sexuele handelingen.
  zondag 10 april 2005 @ 23:57:15 #78
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136932
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
'

hahaha, het lijkt er wel op hè met alle eigen ervaringen die nu ook geplaatst worden.
Sir Winston Churchill
  zondag 10 april 2005 @ 23:57:24 #79
118843 beertje888
Life to live
pi_26136936
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik word er rillerig van, van die klinische kijk die je hebt op je walgelijke gedrag!
Ik heb zelf iets dergelijks meegemaakt, ik was vier en had totaal geen benul van wat er gebeurde. Daarom vond ik het ook niet eng, maar vooral grappig. Zo'n man maakt gewoon misbruik van de onschuld van een kind, en zadelt een kind inderdaad later op met een ongemakkelijk gevoel.
Echt, ik kots op mensen zoals jij
Misschien zou wat hulp je goed doen, meiske. Zo'n overkillede reactie gaan nl wel erg ver.
pi_26136938
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:30 schreef Aventura het volgende:
Hoe zie je de toekomst? Hoe wil je je verder leven gaan invullen (beroep, relaties etc.)? Denk je dat je goed met deze gevoelens om zult kunnen blijven gaan?
Ja. Boylovers schijnen deze gevoelens te behouden, en als er bij mij niets verandert zit dit goed.
Ik heb niet concrete toekomstplannen, zie wel wat ik verder ga doen. Hoop enige relaties/vriendschappen met jongens te kunnen hebben, wellicht ga ik (vrijwilligers-)werk doen met kinderen.
pi_26136949
Ik heb tijdens mijn studie ooit eens artikelen gelezen over culturen waarin seks met kinderen wel werd toegestaan en als heel gewoon werd ervaren. Ik weet alleen niet meer welke culturen dat waren, mijn geheugen laat me even in de steek
pi_26136957
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

'

hahaha, het lijkt er wel op hè met alle eigen ervaringen die nu ook geplaatst worden.
geh, inderdaad.
  zondag 10 april 2005 @ 23:58:36 #83
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26136958
En is het niet zo dat het als ongepast wordt gezien in deze maatschappij omdát we voordat het ongepast werd ervaren hebben dat het nadelige effecten heeft op kinderen ?
Sir Winston Churchill
pi_26137025
Ik zal eens aan mn zus vragen hoe dit bij apen zit. Volgens mij komt daar namelijk ook veel pedofilie voor.
pi_26137052
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:55 schreef beertje888 het volgende:
Igraine: ik ben van mening dat hij mag voelen wat ie voelt. Hij hoeft zn gevoelens niet te onderdrukken. Maar je gevoel omzetten in handelen is weer een totaal ander verhaal. DAT wordt door de maatschappij niet getoleerd.
beertje, dat ben ik ook van mening, dat hij voelen wat hij voelt, lees mijn eerdere posts maar.
Dit wil naar mijn mening alleen niet zeggen dat je dan ook maar goed moet praten wat je voelt alsof het natuurlijk zou zijn.

Niemand heeft zijn sexuele geaardheid voor het kiezen, maar in het geval van pedofilie zal je daar nooit naar kunnen en mogen handelen. Hoe normaal het voor jezelf misschien ook is.
En al zou dat dan aan de maatschappij liggen, dan conformeer je je daar maar naar. Ik heb soms ook een ontzettende behoefte om mijn buurman af te schieten, maar volgens de maatschappij is dat niet geoorloofd. Dus conformeer ik mij daarnaar. Doe ik dat niet, ben ik strafbaar.
pi_26137053
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dit is typisch voor mensen die in zo'n underdog positie zitten als TS. Die hebben voor zichzelf allerlei redenen zodat ze het voor zichzelf kunnen goedkeuren dat ze hetgene doen wat ze graag willen doen. Deze (verzonnen) redenen zorgen ervoor dat je verstand min of meer je gevoel je drang tot sex met minderjarigen in dit geval nakletst.

Terwijl TS toch ook een knagend geweten zal hebben: ergens klopt het niet wat ik doe, ergens voel ik me er niet gemakkelijk bij...

Vandaar ook dit topic, waarschijnlijk. Hij wil graag van anderen horen dat het wel normaal is, om zo zijn eigen twijfels te kunnen sussen. Het antwoord op deze vraag laat ik in het midden.
Mooie analyse
Alleen zo zit het niet helemaal, ik heb voor mezelf door dat óók ongedwongen seks met kinderen schadelijk kan zijn, dus ik zal dit ook niet hebben. Dit topic is om mensen die totaal geen onderscheid maken tussen elk type pedofiel of -seksueel inzicht te geven in wat het boylover-zijn inhoudt. Ook wilde ik in dit topic de discussie aangaan over de slechte gevolgen van ongedwongen seks met kinderen, al dan niet met gevoelens van de maatschappij hierover meegerekend.

Als ik zou willen horen dat het wél normaal is had ik wel op een boyloverforum gepost.
pi_26137071
Ik vraag me af of TS als kind wel eens benaderd is geweest door een volwassenen voor seks.
pi_26137099
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vraag me af of TS als kind wel eens benaderd is geweest door een volwassenen voor seks.
Misschien is er wel iets ergs gebeurd en vertoont hij nu hetzelfde gedrag.
Svhijnt vaak voor te komen, net zoals mensen zijn die slachtoffer zijn geweest van kindermishandeling, mishandelen vaak hun eigen kinderen.
pi_26137100
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:02 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik heb soms ook een ontzettende behoefte om mijn buurman af te schieten, maar volgens de maatschappij is dat niet geoorloofd. Dus conformeer ik mij daarnaar. Doe ik dat niet, ben ik strafbaar.
Ja dat is wel een goede vergelijking
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26137114
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:03 schreef KonnieKipke het volgende:
ik vraag me af of hij zich dit wel zou herinneren.

Soms worden zaken als vorm van zelfbescherming uit het geheugen gewist.
Sir Winston Churchill
pi_26137115
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zal eens aan mn zus vragen hoe dit bij apen zit. Volgens mij komt daar namelijk ook veel pedofilie voor.
Wellicht bij de bonobo's
pi_26137143
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:37 schreef Igraine het volgende:

[..]

Goh joh, dat zou ik ook best willen en weet je wat, mijn vriend ook...Sterker nog, ik ben nu bijna 6 maanden zwanger van ons eerste kind...Maar ik zou ons niet onder de term boy/girllover scharen.

Dus probeer het alsjeblieft voor jezelf niet mooier te maken dan het is. Je bent pedofiel, punt. Weliswaar (voor zover je zegt) niet praktiserend pedosexueel, maar pedofiel nonetheless.
En toch is het niet "normaal" om dit soort gevoelens ook voor kinderen te hebben die niet van jou zijn. Vandaar de term boylover, denk ik.
pi_26137161
Tja, boylover, het valt zeker onder pedofillie ~ kindminnend.
pi_26137173
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef beertje888 het volgende:
Ik zou niet weten waarom, ik voel me prima
pi_26137185
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:08 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, ik voel me prima
Weten andere mensen uit je omgeving van je gevoelens?
pi_26137189
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat therapie wel op z'n plaats is.
Zoals ik het zie zijn deze gevoelens ontwikkeld door iets dat je hebt meegemaakt of juist niet hebt gekregen tijdens je jeugd.

Net zoiets als een meisje dat nooit een tevreden woord van haar vader kreeg de drang kan ontwikkelen iedere vent tevreden te maken door zich bijvoorbeeld als klein sletje op te stellen.
En toch heb ik een hele goede jeugd gehad... Met lieve ouders, nog steeds trouwens.
pi_26137240
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:50 schreef KonnieKipke het volgende:

Niks erg hoor .
Maar heb er wel een soort van six sense voor ontwikkeld .
Voelde het al aankomen, mijn moeder is naderhand, toch maar verteld, (had wel gelijk de kindertelefoon gebeld, zo snugger was ik dan ook wel weer, want er was toen niemand thuis, logisch voor hem * tring rara, voelde het al aankomen dus ook, maargoed), flippend naar diegene toegegaan en heeft hem behoorlijk bedreigd met: 'nog één poot aan mijn dochter, en je vrouw weet het'.

Punt is vaak, dat je vaak niet de enige bent, waar ze het bij doen, proberen. Ik heb geluk gehad in die zin. Visueel muurtje gebouwd die stroomschokken veroorzaakte, waardoor het tot hier was en niet verder . Nee, maar het hielp wel, wat dan ook, gezien ze, ondanks mijn angst en machteloosheid even later afdropen. Je gaat vechten en hopen met je gedachtes, dat is het, want je 'voelt', jaja dat het niet goed zit en het weleens heel fout zou kunnen aflopen. En bij mij liep het dus gelukkig goed af, maar die blikken vergeet ik niet meer . Sixt sense dus. Zag het al van te voren, voelde en hoorde het misschien zelfs. Vertrouwen hé, en daar misbruik van (willen) maken, is gewoon fout, hoe dan ook. Beschermen my ass dus nogmaals.

Ze zoeken die bescherming maar bij de advocaat.
Misschien moet ik toch rechter worden dan .

Wat erbij komt kijken, om antwoord op je vraag te geven, zijn heel wat kindertrauma's, celstraffen, etc. Dus zou het niet wagen als ik jou was. En excuses ken ik niet.

even wat dramatischer gemaakt dan nodig misschien
pi_26137251
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:06 schreef in-limboy het volgende:

En toch is het niet "normaal" om dit soort gevoelens ook voor kinderen te hebben die niet van jou zijn. Vandaar de term boylover, denk ik.
Mwah, ik heb die gevoelens ook voor mijn nichtjes, neefjes en de kinderen van mijn beste vriendinnen... Geen 'eigen' kinderen dus.

Dan nog is er een duidelijk verschil. Ik fantaseer 's avonds op mijn kamertje niet over kleine kindertjes op een sexuele manier.
pi_26137259
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:43 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja dat zegt hij, hij heeft wel sexuele gevoelens voor jongetjes maar niet als hij bij ze in de buurt is.

Imho kan dat dus niet. Ik ben heterosexueel en het lijkt me heel stug dat ik overdag in het bijzijn van mannen nooit sexuele gevoelens zou hebben, maar alleen 's avonds alleen thuis in mijn eigen slaapkamer bijvoorbeeld. Je lichaam reageert toch gewoon, dat heb je niet in de hand.
Ik denk dat mijn 'vadergevoelens' elke vorm van seksuele gevoelens weg drukken, op een bepaalde manier... Het zijn intense gevoelens en ik zet hier ook niet zomaar wat neer, ik weet uit ervaring van stoeipartijen en dergelijke dat ik dit gewoon niet heb. Hoe vreemd ook...
  maandag 11 april 2005 @ 00:13:22 #100
118843 beertje888
Life to live
pi_26137288
In hoeverre zou pedofillie te 'behandelen' zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')