Ga jij maar lekker BF2 spelen ketterquote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb OK Computer weer eens aangezet. Ik blijf het kattengejank ala Coldplay vinden...
Achja....smaak is bij iedereen anders
Ik niet, als in: het raakt mij wél.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof ook wel dat dat zo is maar het raakt mij echt totaal niet....
Ik weet niet of meer mensen dat hebben?
Ga dat dan NIET in een Radiohead fan topic postenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb OK Computer weer eens aangezet. Ik blijf het kattengejank ala Coldplay vinden...
Dat mag jij vinden, maar de vergelijking gaat wat krom aangezien Coldplay juist de commerciële Radiohead is... Coldplay is de weg ingeslagen van The Bends (alleen dan slechter) terwijl Radiohead juist iets anders ging doen. In OK Computer hoor ik trouwens helemaal niets van Coldplay, of wellicht hooguit iets van Parachutes(met veel fantasie, dat wel), wat WEL een goede Coldplay plaat is...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach ja, journalisten doen dat toch automatisch? Elke nieuwe band wordt vergeleken... Zo was het in het begin met Radiohead, later met Coldplay en tegenwoordig natuurlijk vooral met alle nieuwe hypes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef Z het volgende:
Ik vind Coldpay met Radiohead vergelijken uberhaupt onzin. Dat is appels met bakstenen vergelijken oid en getuigd van weinig 'muzikaal inzicht'.
Coldplay speelt toch gewoon The Bends na?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef Z het volgende:
Ik vind Coldpay met Radiohead vergelijken uberhaupt onzin. Dat is appels met bakstenen vergelijken oid en getuigd van weinig 'muzikaal inzicht'.
Maar dan wel veel slechter hoor.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Coldplay speelt toch gewoon The Bends na?
gezeik ook altijd met vergelijkingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Speth het volgende:
Ik heb een beetje een hekel aan dat pretentieuze indie-pitchfork geneuzel over dat Coldplay slecht zou zijn en Radiohead helemaal de bomb... Ik vind Radiohead cool omdat het een bepaalde sfeer met zich mee draagt en origineel is, ik vind Coldplay cool omdat het gewoon mooi gezongen, ongecompliceerde nummers zijn. Het is een buttvergelijking.
Ach, ik ben geen coldplay fan, maar ik kon t wel waarderen dat chris laatst ook eerlijk in een interview zei dat Coldplay nooit zo'n groot succes zou hebben gehad als radiohead er niet zou zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Coldplay ongecompliceerd? Laat Chris het niet horen, die neemt zichzelf uiterst serieus hoor.
Thom Yorke kan wel zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Longmen het volgende:
Wat vinden we trouwens van de vergelijking met de zang van Clap your hands say yeah met Thom Yorke? Kan me het wel beetje voorstellen eigenlijk....
My Iron Lung.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Coldplay speelt toch gewoon The Bends na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |