Als je vijf bentquote:Op maandag 11 april 2005 08:11 schreef karel007 het volgende:
Chipz is leuk,
Zij heeft een maffe neus. Wat onwijs leuk is... als je vijf bentquote:Cilla is leuker
Ja... Rach-l leuk. Voor vijfjarigen, enzo.quote:Rach-l is het leukst![]()
JE LIEGT!quote:Op maandag 11 april 2005 09:43 schreef postinggirl het volgende:
Het schijnt zelfs dat ze niet eens hun eigen platen in zingen. Dus dat gaat nog een stapje verder.
Even een link naar de concurrent (en dan gelijk het eerste bericht): http://forum.clubcharts.nl/topic/36096/1/50
Goed zo... Dat hoopt de platenmaatschappij ook.quote:Op maandag 11 april 2005 13:28 schreef karel007 het volgende:
omdat het leuk is en Chipz maakt muziek hoe dan ook. Ik geloof niet dat ze de eigen platen niet inzingen geen millie vanallie 2 no way
O ja, dat programma dat noten zó strak kan trekken dat je zelfs je hond kan laten zingen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:39 schreef Zanderrr het volgende:
Ik hoorde dat Antares Autotune heeft meegezongen op de cd..
wow, dat moet ik hebben!quote:Op maandag 11 april 2005 14:42 schreef postinggirl het volgende:
[..]
O ja, dat programma dat noten zó strak kan trekken dat je zelfs je hond kan laten zingen.
Wat dacht je van alles was playback en er staan nog 100 filters overheen, vraag jed je nooit af waarom en de mannen en de vrouwen op 1 toon na dezelfde klank hebbenquote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef karel007 het volgende:
Was vandaag in Berkel enschot en zag Chipz optreden. VLGS mij was het veel playback![]()
Niet alles was live. Foto's staan op http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=240
Zitten er mannen in?quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
vraag jed je nooit af waarom en de mannen en de vrouwen op 1 toon na dezelfde klank hebben
ze heten stiekem wel allebei Ken.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 20:07 schreef Massive het volgende:
Nee!!
Mijn dromen, mijn idealen!
Kun je wel, jij ongevoelig persoon!
kijk nu uit zo direct wordt fok! aangeklaagd wegens laster enzoquote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een bullshit
straks ga je me nog vertellen dat ze hun nummers ook niet zelf schrijven.
Je bedoelt de ouders van kleine kindertjes.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Stelletje bedriegers, laten kleine kindertjes betalen voor een playbackshow![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |