De stift is te lang, kroon staat los van de kastquote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef off_topic het volgende:
de PIMP watch van dit moment: [afbeelding]
Das de kroon niet, is het knopje om hem open te flippenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De stift is te lang, kroon staat los van de kast
Die is mooi. Kost dat zo'n beetje?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:41 schreef hydrah het volgende:
En de andere is een horloge waar ik erg trots op ben, dat is een A.Lange & Sohne TOURBILLON deze heb ik als verjaardags kado gekregen voor m'n 18de verjaardag van mijn oom. (met als note dat ik er wel zuinig op moest zijn)
[afbeelding]
Tourbillon
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:58 schreef hydrah het volgende:
[..]
ehh weet ik niet echt, ik heb hem gekregen.
maar ik schat zo'n ¤ 19.000.
Kijk dat zijn de verjaardagskado's die er toe doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:58 schreef hydrah het volgende:
[..]
ehh weet ik niet echt, ik heb hem gekregen.
maar ik schat zo'n ¤ 19.000.
En de Lange is geen replica ofzo... ??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:41 schreef hydrah het volgende:
Zelf heb ik maar 2 horloges, een zwarte en een bruine de ene sportief en de andere meer klassiek.
En de andere is een horloge waar ik erg trots op ben, dat is een A.Lange & Sohne TOURBILLON deze heb ik als verjaardags kado gekregen voor m'n 18de verjaardag van mijn oom. (met als note dat ik er wel zuinig op moest zijn)
[afbeelding]
Tourbillon
Da was mijn collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |