Wie zegt dat het God was? En zou een god die tot iets dergelijks formidabels in staat is, wat ons mensen tot nog toe nooit gelukt is, niet in staat zijn wat verhevener en beschaafder heilige teksten te publiceren. (nog afgezien van de miserabele literaire kwaliteit)quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Vliegtuigen en ruimtevaartuigen worden gebouwd met materialen die door Allah ter beschikking zijn
gesteld.
De hele menselijke geschiedenis is doordrenkt van religieus ideologisch geïnspireerde intolerantie en vervolgingen. Pas met democratie en een seculiere maatschappij is een vreedzaam bestaan mogelijk. Je ziet het ook in de praktijk, hoe religieuzer een maatschappij hoe meer onrecht geweld en intolerantie.quote:...........................
Vreemd. Ik ken geen gelovigen die niet vreedzaam samen kunnen leven met mensen die niet geloven. Ik zie wel elke dag voorbeelden van mensen als jij die niet samen kunnen leven met mensen die wel geloven.
nou...volgens mij wordt religie vaak als excuus gebruikt om de massa mee te krijgen. de echte aanleiding zal niet de religie zijn. religieuzen radicaliseren vaak vanwege omstandigheden. al zullen er natuurlijk ook zijn die gewoon reli-fanatici zijn. op zich is het wel interessant om te weten hoe bv. zo'n Mohammed Bouyeri tot zijn daad is gekomen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Bensel het volgende:
De meeste oorlogen die ik ken zijn toch echt vanuit religie begonnen
Mwoooah, valt nogal tegen met dat Liefderijk, genadevolle en barmhartige.quote:De Koe:
126. En toen Abraham bad: "Mijn Heer, maak deze plaats toch tot een oord van vrede en geef vruchten aan haar bewoners, die aan God en de laatste dag geloven", zei Hij: "Ik zal voor een korte tijd ook aan hem, die niet gelooft weldaden schenken, daarna zal Ik hem in het Vuur drijven: het is een slechte verblijfplaats".
De Koe
39. Doch zij, die niet geloven en Onze tekenen verloochenen, zullen de bewoners van het Vuur zijn; zij zullen daarin verblijven.
De Vrouwen
56. Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, God is Almachtig, Alwijs.
De Koe
128. Heer, maak ons beiden aan U onderdanig en maak van ons nageslacht een volk, dat U onderdanig is. En toon ons onze wijzen van aanbidding en wend U met barmhartigheid tot ons, zeker, U bent Berouwaanvaardend en Genadevol.
De Koe
143. En zo hebben Wij je tot een verheven volk gemaakt, opdat je getuige zult zijn tegenover de mensen en de Gezant een getuige tegenover u zal zijn. Wij bepaalden de Qiblah, die je slechts volgde, opdat Wij hem, die de gezant van God volgt, onderscheiden van degene die hem de rug toekeert. En dit is inderdaad zeer moeilijk, behalve voor hen, die God heeft geleid. En God zal u uw geloof niet doen verliezen; voorzeker, God is Liefderijk en Genadevol jegens de mensen.
De meeste die ik ken niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Bensel het volgende:
En nog heb ik geen voorbeelden van wat ONgelovigen hebben gedaan tegen gelovigen.. De meeste oorlogen die ik ken zijn toch echt vanuit religie begonnen
Die discussie heb ik ook met Aslama gehad in het topic wat ik aanhaalde: het ontbreken van een schepper is niet logisch, en ook niet onlogisch. Je kunt er simpelweg niks over zeggen. Of jij hebt een heel andere opvatting over logica, dat kan natuurlijk ook.quote:JanPoedel:
Ik meen enkel dat het idee van het ontbreken van een drijvende kracht achter alles, niet logisch is.
Dat doe ik nergens . Dat zou ook enigszins naief zijn om dat te doen; ik sprak net over het menselijke kader wat in mijn ogen veels te beperkt is om een "waarheid", of een God, absoluut te omschrijven.quote:Als jij de Schepper vergelijkt met iets wat tastbaar is voor jou, bijvoorbeeld een mens, dan zit daar je knelpunt..
En hier loopt de discussie telkens op vast; op een gegeven moment biedt de wetenschap geen verklaring meer, waar gelovigen beweren dat deze er wel is. Wat voor bewijs (natuurlijk buiten de respectievelijke heilige geschriften) is er dan voor de stelling dat God het hele zaakje heeft aangezwengeld, en niet een willekeurig ander fenomeen?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Die discussie heb ik ook met Aslama gehad in het topic wat ik aanhaalde: het ontbreken van een schepper is niet logisch, en ook niet onlogisch. Je kunt er simpelweg niks over zeggen. Of jij hebt een heel andere opvatting over logica, dat kan natuurlijk ook.
Ja daar is zeker een verklaring voor.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:34 schreef JanPoedel het volgende:
Toch knap dat een analfabeet persoon die epilepsie-aanvallen heeft, een boek als de Koran tot stand kan brengen. Of zijn daar ook verklaringen voor?
Heb jij verstand ?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef JanPoedel het volgende:
Besta jij? Adem jij? Ga je dood? Bestaat water? Bestaat vuur? Zo ja, wat valt er dan nog te bewijzen? Beter bewijs dan alles om je heen kun je niet vinden. Maar mensen als jij, mensen die werkelijk denken dat het leven door toeval is ontstaan, zullen wel hun hele leven zichzelf blijven ontkennen en als een kip zonder kop op zoek gaan naar antwoorden die ze nooit zullen vinden. Ze blijven immers blind voor alles wat bestaat.
Bewijsquote:Op woensdag 13 april 2005 09:45 schreef JanPoedel het volgende:
Allah is niet ontstaan. Hij bestond altijd al. Hij heeft geen begin en geen einde.
Ze leefde dus met haar familie. Ze had dus nog gewoon een vader en een moeder. Áls de "profeet" zo goed was geweest waarom had hij haar vader dan niet gewoon financiëel ondersteund.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:01 schreef Alper het volgende:
Ayse was 10 jaar toen ze ging trouwen met de profeet. Ze had géén voedsel, géén huis en ze leefde met haar famillie in grote armoede.
De profeet nam haar onder zijn hoede. Wat hij wilde was dat Ayse niet een hoer werd of dood ging van de honger.
Dan ook dus ook de zelfde soort aandacht voor een 10 9-jarig meisje.quote:Ayse is niet de enige vrouw van de profeet. Hij had immers meer vrouwen en hij gaf ieder evenveel aandacht.
Nee, ze waren verloofd toen ze nog net geboren was. Wist je dat niet? Ben je nu blij, ga je party geven?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:49 schreef Akkersloot het volgende:
Even over de auteur van dat "goddelijke" boek.
[..]
Ze leefde dus met haar familie. Ze had dus nog gewoon een vader en een moeder. Áls de "profeet" zo goed was geweest waarom had hij haar vader dan niet gewoon financiëel ondersteund.
En dan natuurlijk nog dat hij zich als "profeet" wel erg ongeloofwaardig heeft gemaakt door de pedofiel uit te hangen.
[..]Nee ze was nog net geboren, toen verloofden ze. Ben je nu blij?
Dan ook dus ook de zelfde soort aandacht voor een 10 9-jarig meisje.
Overigens was ze volgens de hadith (de overleveringen van de "profeet") 6 jaar toen de 53 jarige Mohammed zich met haar verloofde.
Weet je wat het bewijs is? De boeken........ Het leven.....quote:Op woensdag 13 april 2005 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bewijs![]()
En hoe weet je dat het het hersenspinsel van temporaalkwab epilepsie patient Mohammed was![]()
Euhmm Bensel... Als God ons experimenten liet zien, wat heeft het leven dan zin? Wat heeft de Koran dan te doen? Wat is het doel van het leven?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef Bensel het volgende:
Euhm Alper.. de bewijslast ligt nog altijd bij jou.. en kom niet aan met de koran.. dat is nl een boek, geen bewijs.. ik wil een herhaalbare experiment zien, waardoor we zeker weten dat Allah bestaat. (en uiteraard geldt dit geintje ook voor christenen). Zolang je dat niet hebt, geloof ik geen woord van wat je zegt, of wat er in de bijbel of koran staat
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:34 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Toch knap dat een analfabeet persoon die epilepsie-aanvallen heeft, een boek als de Koran tot stand kan brengen. Of zijn daar ook verklaringen voor?
Sahih Muslim Book 008, Number 3310: "'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old. Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64 Narrated 'Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef Alper het volgende:
Nee, ze waren verloofd toen ze nog net geboren was. Wist je dat niet? Ben je nu blij, ga je party geven?
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Alper het volgende:
Nee.. dit kunnen ze niet verklaren, maar maak je niet druk.. OOK daar vinden ze wel iets op.
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:33 schreef Akkersloot het volgende:
Ja daar is zeker een verklaring voor.
Mohammed was namelijk een handelsreiziger. En luisterde aandachtig wat zijn Joodse, Christelijke én Griekse collega's 's avonds aan het kampvuur vertelde. In zijn koran staan dus ook verhalen die niet in de thora of bijbel zijn terug te vinden.
Tot dat hij zijn eerste epilepsie aanval kreeg natuurlijk. Toen bleef het slechts met het beroven van zijn ex-collega's als karavanenplunderaar.
Het gebruikelijke gescheld.quote:159. Voorzeker, degenen, die hetgeen Wij aan tekenen en leiding hebben neergezonden, verbergen, nadat Wij
het Boek aan de mensen duidelijk hebben gemaakt, zijn het, die God vervloekt en zij die het recht hebben te vervloeken, vervloeken hen ook.
Maar alleen voor zij die zich hebben laten intimideren, want:quote:160. Maar zij, die berouw hebben en zich beteren en (de Waarheid) verkondigen, dezen zijn het, tot wie Ik Mij met vergiffenis wend - Ik ben Berouwaanvaardend, Genadevol.
Allah, de folteraar. En alsof we onderhand niet beter weten wil Allah ons wijsmaken dat:quote:161. Voorzeker, die verwerpen en als ongelovigen sterven, over hen zal de vloek komen van God en van de engelen en van alle mensen.
162. Daarin zullen zij blijven. Hun straf zal niet worden verlicht, noch zal hen uitstel worden verleend.
Dit verklaard wel het één en ander over het Midden Oosten en alle persoonsverheerlijking van dictators en terroristen daar. Allah, Saddam, Assad, Khomeiny, Gadaffi........quote:163. En uw God is één God, er is geen God buiten Hem, de Barmhartige, de Genadevolle.
Dit noem jij bewijs?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:49 schreef Alper het volgende:
Weet je wat het bewijs is? De boeken........ Het leven.....
Waarschijnlijk denken onze moslim users dat we dan toch in hun sprookjesboek gelovenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef MrData het volgende:
Maar jullie zijn eigenlijk niet ingegaan op mijn punt, namelijk dat God blijkbaar sadistisch genoeg is om een behoorlijke groep mensen regelrecht de hel in te sturen. Het feit dat ik geen zak van jullie sprookjesboek geloof is natuurlijk niet mijn schuld, maar dat van God.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken onze moslim users dat we dan toch in hun sprookjesboek geloven
Waarom geloof je dan omdat ik niet geloof, dat ik dan, volgens die religie van je dan, in de hel terecht zal komenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:50 schreef Alper het volgende:Absoluut niet... waarom moet ik dat denken? Ben je gek of kan ik het niet vertellen? Mij maakt het niets uit dat je niet geloofd..
Tsja, de een gelooft in poep, de ander in pratende mieren. Een ervan kunnen we tenminste waarnemen...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:50 schreef Alper het volgende:
[..]
Absoluut niet... waarom moet ik dat denken? Ben je gek of kan ik het niet vertellen? Mij maakt het niets uit dat je niet geloofd.. van mij mag je in poep geloven en dat kan je ook van jou verwachten, want je hebt immers geen hersenen maar poep in je kop volgens mij..
Kan je je zelf nog volgen. Eerst verwijt je ons dat we denken dat moslims toch geloven dat wij ook in dat sprookjesboek geloven en nu zeg je "Meeste mensen op aarde weten dat de koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet"quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Alper het volgende:
Jammer dat mensen zó fel tegen de Koran reageren...
Weetje wat de grote waarheid is.....![]()
Meest mensen op aarde (wetenschappers en onderzoekers) weten dat de Koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet.. Ja, je leest het goed! Ze geloven ondanks al het overtuiging toch niet in het boek....
Waar hebben ze je dat wijs gemaaktquote:Wisten jullie dat de meeste onderzoekers en wetenschappers stiekem gebruik maken van de verzen uit de Koran?
Zo, wat een aannames. DE grote waarheid. De MEESTE mensen. De MEESTE onderzoekers. Laat me raden, je bron hiervoor is meneer Harun Yahyah?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Alper het volgende:
Meest mensen op aarde (wetenschappers en onderzoekers) weten dat de Koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet.. Ja, je leest het goed! Ze geloven ondanks al het overtuiging toch niet in het boek.... Raar maar waar.... Misschien allemaal familie van akkersloot
Wisten jullie dat de meeste onderzoekers en wetenschappers stiekem gebruik maken van de verzen uit de Koran?
Akkersloot, jij bent het niet waard om mee te discussieren... Hierbij beeindig ik onze discussie...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan je je zelf nog volgen. Eerst verwijt je ons dat we denken dat moslims toch geloven dat wij ook in dat sprookjesboek geloven en nu zeg je "Meeste mensen op aarde weten dat de koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet"![]()
[..]
Waar hebben ze je dat wijs gemaakt
![]()
![]()
![]()
Zoals waar 's nachts de zon blijft zeker (in een modderhoudende bron 18:86)
Ah, de Alper standaard tactiek wordt weer uit de kast gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:06 schreef Alper het volgende:
[..]
Akkersloot, jij bent het niet waard om mee te discussieren... Hierbij beeindig ik onze discussie...
Je hebt de rest zeker nog niet gelezen?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:55 schreef iZiL het volgende:
@ de topicstarter;
zeer bekrompen om op zo'n manier je mening te geven over de Qor'aan..
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:04 schreef MrData het volgende:
God heeft ons volgens jullie eigen verzen een ziekte gegeven zodat we niet geloven,
Jammer. Het ga je goed.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:06 schreef Alper het volgende:
Akkersloot, jij bent het niet waard om mee te discussieren... Hierbij beeindig ik onze discussie...
Dat je af en toe een beetje moe wordt van Akkersloot kan ik in komen, maar hierboven doe je ongeveer het zelfde als hij doet. Bovendien verkondig je ook nog eens zaken die je niet kunt staven met bewijs, en zeer waarschijnlijk zijn ze onwaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Alper het volgende:
Meest mensen op aarde (wetenschappers en onderzoekers) weten dat de Koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet.. Ja, je leest het goed! Ze geloven ondanks al het overtuiging toch niet in het boek.... Raar maar waar.... Misschien allemaal familie van akkersloot
Wisten jullie dat de meeste onderzoekers en wetenschappers stiekem gebruik maken van de verzen uit de Koran?
Ik constateer gewoon het volgende:quote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
Dat je af en toe een beetje moe wordt van Akkersloot kan ik in komen
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Alper het volgende:
[Waarschijnlijk denken onze moslim users dat we dan toch in hun sprookjesboek geloven ]
Absoluut niet... waarom moet ik dat denken? Ben je gek of kan ik het niet vertellen
quote:Meest mensen op aarde (wetenschappers en onderzoekers) weten dat de Koran het ware boek is, maar geloven TOCH niet.. Ja, je leest het goed! Ze geloven ondanks al het overtuiging toch niet in het boek.... Raar maar waar....
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef MrData het volgende:
Iemand die zeker weet dat 1 + 1 = 2, die kan toch niet zeggen: weet je wat, ik weet het wel zeker maar ik geloof het lekker toch dat de uitkomst 3 is!![]()
"Respect krijg je wanneer je het geeft", is voor jou zeker niet weg gelegd?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
![]()
Laat de islamofielen dan helemaal hun bek houden als ze kwaad zijn dat ik zeg dat die "profeet" leed aan de ziekte temporaalkwab epilepsie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mohammed schrijft in zijn boek de koran toch ook dat ik lijdt aan een ziekte. Zie dat vers dat MrData geciteerd had.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef Triggershot het volgende:
"Respect krijg je wanneer je het geeft", is voor jou zeker niet weg gelegd?
Help me eens, welke vers heeft Mrdata geciteerd?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mohammed schrijft in zijn boek de koran toch ook dat ik lijdt aan een ziekte. Zie dat vers dat MrData geciteerd had.
Dus waarom dan kritiek als ik constateer (Mohammed had immers "visioenen") dat die "profeet" geestesziek was.
Of wat voor soort ziekte doelde Mohammed dan op ? Griep![]()
Goed gezien. Voor sommigen is blijkbaar ''1+1= 3'', en wel omdat dat het geschreven staat in een ''heilig'' boekje.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik constateer gewoon het volgende:
Respect My Ass!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Respect krijg je wanneer je het geeft",
Ja, en daarom maakt Satan zichzelf zwart in de Koran?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
bla bla bla.... Zo zal God aan hen hun werken tonen tot wroeging en zij zullen het Vuur niet kunnen ontkomen.... bla bla bla (de koe 167)
En maar schelden. Ik begin steeds overtuigder te raken dat hij die zich uitgeeft als god/allah in werkelijkheid satan is. Zoveel boosaardigheid, dat kan haast niet anders.
Is dit die vers, Akkersloot?quote:171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet.
Allah begint zichzelf wel een beetje te herhalen, ben benieuwd hoe lang dit nog doorgaat.quote:173. Hij heeft je slechts het gestorvene, het bloed, het varkensvlees en datgene, waarover een andere naam, dan die van God is uitgeroepen, verboden. Maar hij, die gedwongen is en dit niet wenst en geen overtreder is, op hem rust geen zonde. Want God is Vergevensgezind, Genadevol.
174. Voorzeker, zij, die datgene verbergen, wat God heeft geopenbaard, namelijk het Boek en het voor een geringe prijs verruilen, vullen hun buik met niets, dan Vuur. God zal op de Dag der Opstanding niet tot hen spreken, noch zal Hij hen rein achten. Er wacht hen een pijnlijke straf.
175. Zij zijn het, die dwaling in ruil voor leiding hebben aanvaard en straf voor vergiffenis. Hoe groot is hun overmoed tegenover het Vuur!
Gelukkig mag er op vastenavond wel geneukt worden.quote:187. Het is je veroorloofd, om op de nacht van het vasten tot uw vrouwen in te gaan. Zij zijn een gewaad voor u en jij bent haar een gewaad. God weet, dat je onrechtvaardig hebt gehandeld tegenover jezelf en heeft Zich met barmhartigheid tot jouw gewend en je verlichting geschonken. Daarom mag je nu tot haar ingaan en betrachten, hetgeen God je heeft verordend; en eet en drinkt, totdat bij de dageraad de witte draad zich onderscheidt van de zwarte draad. Voltooit dan het vasten tot het vallen van de avond. En verbreng je tijd niet met uw vrouwen wanneer je in de Moskeeën houdt. Dit zijn de beperkingen van God - dus nadert deze niet. Zo zet God zijn geboden uiteen voor de mensen, opdat zij vroom zullen zijn.
De bedoeling is dus dat op het monent dat ''ongelovigen'' zich verdedigen het gerechtvaardigd is ze te doden. Als ze zich over geven gaan we weer naar de verzen nr's 161/162 of 39/24 enz.quote:190. En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen je strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, God heeft de overtreders niet lief.
191. En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
192. Maar als zij ophouden, dan is God zeker Vergevensgezind, Genadevol.
193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.
En deze was ook wel ''duidelijk''.quote:161. Voorzeker, die verwerpen en als ongelovigen sterven, over hen zal de vloek komen van God en van de engelen en van alle mensen.
162. Daarin zullen zij blijven. Hun straf zal niet worden verlicht, noch zal hen uitstel worden verleend.
39. Doch zij, die niet geloven en Onze tekenen verloochenen, zullen de bewoners van het Vuur zijn; zij zullen daarin verblijven.
24. Doch, indien je het niet kunt doen - en je zult het nimmer kunnen doen - wacht dan voor het vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, en waarvan de brandstof mensen en stenen zijn.
quote:De Vrouwen.
56. Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, God is Almachtig, Alwijs.
Hey Triggershot, je weet zelf heel goed dat ze gewoon door zullen gaan. Laat ze maar onzin praten over de Koran. Laat ze maar denken dat deze wereld en alles zomaar ineens is ontstaan en dat er geen GOD is.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, en daarom maakt Satan zichzelf zwart in de Koran?
Eyy ik word er niet goed van. Ik had net nog gezegd te stoppen maar ik moet gewoon wat zeggen, want deze onzin word alsmaar groter......quote:Op donderdag 14 april 2005 00:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Gelukkig mag er op vastenavond wel geneukt worden.
Wat een taalgebruik, ''lieverd, mag ik je ''betrachten'' knipoog knipoog''.
[..]
De bedoeling is dus dat op het monent dat ''ongelovigen'' zich verdedigen het gerechtvaardigd is ze te doden. Als ze zich over geven gaan we weer naar de verzen nr's 161/162 of 39/24 enz.
[..]
En deze was ook wel ''duidelijk''.
[..]
Nogmaals een zelfde quote van jou...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Gelukkig mag er op vastenavond wel geneukt worden.
Wat een taalgebruik, ''lieverd, mag ik je ''betrachten'' knipoog knipoog''.
[..]
De bedoeling is dus dat op het monent dat ''ongelovigen'' zich verdedigen het gerechtvaardigd is ze te doden. Als ze zich over geven gaan we weer naar de verzen nr's 161/162 of 39/24 enz.
[..]
En deze was ook wel ''duidelijk''.
[..]
Heb je zelf eigenlijk in de gaten dat je jezelf voor de wolven gooit? Edit je post, als je verstandig bent. Nu is het laat maar morgen zullen users zich vol hartstocht en overgave op je storten.quote:
Het gaat mij niet zo zeer om hun oneindige kruistocht tegen de Koran, maar vermaken met onzin die sommigen hier neerzetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:23 schreef Alper het volgende:
[..]
Hey Triggershot, je weet zelf heel goed dat ze gewoon door zullen gaan. Laat ze maar onzin praten over de Koran. Laat ze maar denken dat deze wereld en alles zomaar ineens is ontstaan en dat er geen GOD is.
Des te meer je gaat discussieren met deze mensen des te meer onzin ze gaan verzinnen.
Wat kunnen ze meer doen dan steeds bepaalde verzen uit de Koran te halen en foutief hun mening erover heen te gooien?
Triggershot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |