Voor de renners niet ..quote:Op zondag 10 april 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik een linkje geven naar dit topic in het eerste deel.Scheelt 30 seconden.
Ja, in de een na laatste post en dan een "vol" in de laatste.quote:Op zondag 10 april 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik een linkje geven naar dit topic in het eerste deel.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 10 april 2005 15:58 schreef komrad het volgende:
mart is scheel, van bon is ook weg
Ja Rabo zit er nog wel met 3 man.quote:Op zondag 10 april 2005 16:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, nog veel quickstep, rabobank en lotto bij de achtervolgers. Ze kúnnen nog terugkomen, maar dan moet Rabo wel met 3-4 man gaan rijden.
zag idd dattie het niet ging redden, wachtte op Wesemann. Nu maar hopenquote:Op zondag 10 april 2005 16:16 schreef komrad het volgende:
van bon kan niet oversteken, 6 man is te veel
Hij heeft hulp van Wesemannquote:Op zondag 10 april 2005 16:16 schreef komrad het volgende:
van bon kan niet oversteken, 6 man is te veel
En hoeveel nog in totaal?quote:Op zondag 10 april 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Nog 14 kilometer kasseien.Het mot nog beginnuh
14 kilometer.quote:
Daar is dit typisch een koers voor. Er wint altijd een bikkel.quote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Altijd mooi als de favorieten voorin zitten en hun status waar maken.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Fransman Poursuivant heeft de juiste ontsnapping weer gemist. Die kerel heeft ook nooit geluk.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Fransman Poursuivant heeft de juiste ontsnapping weer gemist. Die kerel heeft ook nooit geluk.
Twee keer winnen is natuurlijk ook historiequote:Op zondag 10 april 2005 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Oeh Backstedt! Die heeft nog wel wat over...
Ik ook, en ik had Flecha ook, maar die heb ik door De Peet vervangen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Het gaat tussen deze 3 dus, heb 2 van de 3 in mijn team.
Eerst zien .. maar Boonen komt het eigenlijk wel toe vanwege zijn sleurwerk. Hincapie zit veel achterop en Flecha is normaal gesproken niet sneller.quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Zwansen het volgende:
Boonen wordt weer in een zetel naar de overwinning geholpen..
Maar hij verdient het uiteraard ook...
Idd hij is veruit de sterkste van de drie. Flecha zit naar mijn idee zijn kansen een beetje te vergooien door zo op kop door te jassen.quote:
Gevallen en hard ook. Reed de hele tijd met een pijnlijke grimas op z'n gezicht en stapte toen af.quote:Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er precies met Van Peetegem?
Dat vraag ik me ook af, ja. Ik had 'm vooral ook daarom in m'n team gezet.quote:Rijdt ie volgende week wel?
Zat in een grote valpartij en kwetste zijn rug daarbij. Hij had voor de koers ook al last van zijn zitvlak. Geen idee wat dat voor AGR betekent.quote:Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er precies met Van Peetegem? Rijdt ie volgende week wel?
De koersbroek van Pieri?quote:
Dan ga jij nog enorm veel kutdagen beleven.quote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
Tering zeg, ik begin die Boonen steeds meer te haten, gewoon kut als hij wint.
Je wilde Boonen niet zien winnen en had meer regen en/of valpartijen verwacht ?quote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat ik voor niks heb zitten kijken
quote:Op zondag 10 april 2005 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog enorm veel kutdagen beleven.
Idd, daar was ik zelf ook al bang voorquote:Op zondag 10 april 2005 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog enorm veel kutdagen beleven.
T was best een leuke koers, maar op zich wordt het gewoon op een aparte manier al wel saai zeg maarquote:Op zondag 10 april 2005 17:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je wilde Boonen niet zien winnen en had meer regen en/of valpartijen verwacht ?
Exact, jammer van die lekke band. Het was de dag van Leon van Bon. Alhoewel ook hij Boonen niet had gekloptquote:Op zondag 10 april 2005 17:43 schreef Zwansen het volgende:
Toch ook weer klasse van Van Bon, 6e...
Hetzelfde geldt voor Fabian Cancellara als hij niet die 2 lekke banden had gehad was hij ook bij het eerste groepje. Maar dat hoort gewoon bij de hel.quote:Op zondag 10 april 2005 17:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Exact, jammer van die lekke band. Het was de dag van Leon van Bon. Alhoewel ook hij Boonen niet had geklopt
Heb ik ook, en 8 (Cancellara) ook nog, maar er zijn er erg veel die die allemaal hebben, volgens mij.quote:
Shit.quote:
Ja.quote:Op zondag 10 april 2005 18:03 schreef mitt het volgende:
zonde van van Bon, anders had hij gewoon in de kopgroep gezeten
Ja, er zijn veel meer die De Peet hebben.quote:
O'Grady won geloof ik de sprint van het peloton. Dan zal die rond de 20e plek zitten, schat ik.quote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef Zwansen het volgende:
En Mattan, Nuyens en O'Grady dan? Allen top 20 neem ik aan?
Mattan wint binnenkort de Tour.quote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef Zwansen het volgende:
En Mattan, Nuyens en O'Grady dan? Allen top 20 neem ik aan?
Jij hebt echt een hekel aan belgische renners hé.quote:Op zondag 10 april 2005 20:57 schreef -Angel- het volgende:
Volgens mij ga ik de komende jaren een heel groot hekel krijgen aan Boonen. Ik hoop in ieder geval dat hij gigantisch op zijn bek zal gaan in de Tour. Figuurlijk dan, niet letterlijk. Massasprint: Boonen - plaats 11.
Dat ben ik wel met je eens, dat ze opd e Belgische TV wel erg dwepen met hun renners. Maar laten we eerlijk zijn, als Smeets de kans heeft, dan doet 'ie dat ook (denk maar aan vroeger met Theunissen).quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef -Angel- het volgende:
Dat overgedreven gedweep met hem. De nieuwe wielergod is opgestaan. Nee, dat hoeft voor mij niet. Als er een wielergod is, dan is dit niet Boonen.
Tevens vanmiddag dat in de hemel prijzen van Mattan was ook belachelijk. Ze deden net als of Mattan een kanshebber was om te winnen. Daar komt hij Mattan. Kwartier later, oh nee het is Van Bon.
quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef -Angel- het volgende:
Dat overgedreven gedweep met hem. De nieuwe wielergod is opgestaan.
Ach ja, hier worden velen ook euforisch bij een overwinning van Freire en die rijdt enkel maar voor een Nederlands team. Daar is de link nog veel zwakker.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef Wombcat het volgende:
Michel Wuyts is ook wel erg chauvinistisch (wat hem betreft is iedereen die in België woont al halve of driekwart Belg, op een gegeven moment vond hij Dekker vorig jaar ook al een beetje een Belg, omdat die in België woont).
In tegenstelling tot sommigen hier (quote:Op zondag 10 april 2005 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Nou nu zijn wij aan de beurt, als Boonen het kan waarom pakt onze 'Boogie' komende weken de dubbel dan niet?
Precies, dan is het ineens een overwinning voor de Nederlandse Raboploeg.quote:Op zondag 10 april 2005 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, hier worden velen ook euforisch bij een overwinning van Freire en die rijdt enkel maar voor een Nederlands team. Daar is de link nog veel zwakker.
De eerstkomende jaren misschien niet nee, maar na wat training en paar kilootjes kwijt kan Boonen op een goeie dag toch wel een eindje mee in de AGR denk ik...quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen hier () zou ik het Boogerd van harte gunnen.
Ik snap trouwens niet waarom sommige "kenners" denken dat Boonen AGR of L-B-L ooit zou kunnen winnen. Dat zie ik echt nooit gebeuren (zeker L-B-L niet).
Tuurlijk is Mttan een kanshebber, Mattan draait trouwens al jaren mee in de top 20 van PR, en na woensdag zag men zijn kansen nog groter in (Hij werd vandaag 14de)quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef -Angel- het volgende:
Dat overgedreven gedweep met hem. De nieuwe wielergod is opgestaan. Nee, dat hoeft voor mij niet. Als er een wielergod is, dan is dit niet Boonen.
Tevens vanmiddag dat in de hemel prijzen van Mattan was ook belachelijk. Ze deden net als of Mattan een kanshebber was om te winnen. Daar komt hij Mattan. Kwartier later, oh nee het is Van Bon.
Als Markus Zberg mee kan in de finale van de AGR moet Boonen dat zeker kunnen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom sommige "kenners" denken dat Boonen AGR of L-B-L ooit zou kunnen winnen. Dat zie ik echt nooit gebeuren (zeker L-B-L niet).
Mmmm. Zolang de aankomst boven ligt, zie ik het niet meteen gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2005 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als Markus Zberg mee kan in de finale van de AGR moet Boonen dat zeker kunnen.
Ja, dat klopt alleen niet elk land roepen ze hallelujah wanneer er één van hun over de finish lijn gaat.quote:Op zondag 10 april 2005 23:37 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat elk land wel even nationalistisch is ingesteld als het om sport gaat. Ik kan het zeker verstaan dat de Belgische TV na een tijd ergerlijk veel de Belgen aanmoedigt, ik heb er soms zelfs last vanb, maar dat is op NOS of op de Franse TV net zo.
quote:Op maandag 11 april 2005 00:25 schreef Suijk het volgende:
Die kerel is dus aan de kant geschopt, zijn mobiel viel en een andere toeschouwer trapte die kapot. Hij rende maar hard weer weg...
Idd, ik wist niet wat ik hoorde!quote:Op maandag 11 april 2005 00:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat klopt alleen niet elk land roepen ze hallelujah wanneer er één van hun over de finish lijn gaat.
En dan bedoel ik ook letterlijk: hallelujah.
Idd met zijn mentaliteit (is dus geen sprintersmentaliteit) kan Boonen de weg op gaan van mannen als Bontempi, Kelly en Zabel.quote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De eerstkomende jaren misschien niet nee, maar na wat training en paar kilootjes kwijt kan Boonen op een goeie dag toch wel een eindje mee in de AGR denk ik...
Van Bon dacht dat ie ook kansen had gehad, en verder denk ik dat we met Van Heeswijk ook nog wel een Nederlander hebben die én op kasseien meekan én niet meteen compleet kansloos is in een sprint tegen Boonen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:50 schreef hetsjhokleek het volgende:
Koen de Kort eerste jaars prof van Liberty Serguros is 24ste geworden, in de groep met O'Grady, Knaven en Tafi. Respect voor de winnaar van de amateurkoers van vorig jaar.
Misschien een Nederlander die het Boonen ooit lastig kan gaan maken op de kasseien.
Maar van Heeswijk en van Bon zijn over een jaar of 5 gestopt met wielrennen. Over 5 jaar is de Kort nog maar 27. En ik zeg niet dat hij kan winnen van Boonen maar iig mee gaan doen voor de ereplaatsen. Het biedt toekomstperspectief.quote:Op maandag 11 april 2005 10:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Van Bon dacht dat ie ook kansen had gehad, en verder denk ik dat we met Van Heeswijk ook nog wel een Nederlander hebben die én op kasseien meekan én niet meteen compleet kansloos is in een sprint tegen Boonen.
Ja, dat is zo. Ik heb sowieso wel vertrouwen in de toekomst van het Nederlandse wielrennen, zitten veel goede jongens aan te komen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:25 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Maar van Heeswijk en van Bon zijn over een jaar of 5 gestopt met wielrennen. Over 5 jaar is de Kort nog maar 27. En ik zeg niet dat hij kan winnen van Boonen maar iig mee gaan doen voor de ereplaatsen. Het biedt toekomstperspectief.
Die heeft een real-life soap.quote:Op maandag 11 april 2005 00:25 schreef Suijk het volgende:
(Eddy Planckaert stond daar trouwens ook langs de kant van de weg, wat ziet die gast eruit zeg! En een hele cameraploeg om hem heen, is daar iets van uit gezonden op de Belgische tv ofzo?)
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal geropen heb nadat Boonen wonquote:Op maandag 11 april 2005 00:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat klopt alleen niet elk land roepen ze hallelujah wanneer er één van hun over de finish lijn gaat.
En dan bedoel ik ook letterlijk: hallelujah.
Klopt, Hincapie en Flecha speelden het zeker niet slim. Boonen zat ideaal en toen hij aanzette waren Flecha en Hincapie al geklopt. Hincapie kon het wiel van Boonen niet eens houden. Flecha en Hincapie maakten een tactische blunder, al denk ik niet dat ze Boonen wel hadden geklopt als hij van kop af aan was gegaan.quote:Op zondag 10 april 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk dom gespeeld van Hincapie en Flecha door Boonen in het laatste wiel te laten zitten en net zo lang te wachten tot hij aangaat. Dan weet je eigenlijk al dat je voor de tweede plaats gaat rijden.
De Belg was idd vrij irritant de laatste 20 km, Boonen dit, Boonen dat. Toch wel knap van hem dat hij al die druk op 24-jarige leeftijd al aankan en de dubbel pakt.
Van Bon heeft heel veel ervaring op de wielerbaan dus hij zou de enige zijn geweest die Boonen nog goed partij had kunnen bieden denk ik.quote:Op zondag 10 april 2005 17:49 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Fabian Cancellara als hij niet die 2 lekke banden had gehad was hij ook bij het eerste groepje. Maar dat hoort gewoon bij de hel.
Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen is Vlaming, gepokt en gemazeld op de wielerbaan dus. Leon van Bon had geen schijn van kans gehad tegen Boonen.
Van Bon rijdt voor de verkeerde ploeg dat zijn probleem, hij moet altijd werken voor McEwen of Van Petegem. Knechten is net zo zwaar maar daarmee heel je geen overwinningen en dus ook niet de roem.quote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef FastJelle het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo genegeerd wordt door de media... kranten staan vol over andere renners, behalve over hem.... (zelfs hier in Apeldoorn, zijn geboorteplaats)
Behoort tot de subtop van de Nederlandse renners. Dekker en Boogerd zijn wereldtop. Van Bon zit samen met Knaven, van Heeswijk, Lowik, Kroon, Tankink enz. net daaronder.quote:Hij blijft voor mij ondanks weinig overwinningen een echte topper, misschien wel de beste van Nederland.
O, dat kan goed hoor. Maar Boonen heeft in elk geval ook veel ervaring op de baan. Het is dus niet zo dat Van Bon Boonen wel even had geklopt omdat hij een paar kilometer meer op de baan heeft gereden.quote:Op maandag 11 april 2005 15:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoor
Maar na een wedstrijd van 250 km speelt dit al veel minder mee.
Wat mij betreft mag Boogerd ook best winnen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen hier () zou ik het Boogerd van harte gunnen.
Eens, maar als Hein Verbruggen weg is, is er een goede kans dat de ProTour als een kaartenhuis in elkaar zakt.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
Het idee is niet onaardig maar wat meer regionale differentiatie zou geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
Ik ook niet. Voegt niks toe.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Klinkt pijnlijk. Hoste heeft nog niet veel geluk gehad in PR.quote:Hoste through 'Hell' with broken sternum
Leif Hoste (Discovery Channel) finished the 'Hell of the North' Paris-Roubaix in Brugge hospital, where a fracture of the sternum was diagnosed, as well as tear of the lung. The teammate of Lance Armstrong crashed badly in the pavé sector of Orchies, where another rider slid right in front of him. Nevertheless, Hoste finished the race in 33rd position.
Asked how he managed to ride to the finish, Hoste replied, "That's what I keep asking myself. I was seriously hurt, but I just kept riding." Hoste is now undergoing treatment especially for his lung, in which a small quantity of air is blocked. "The doctors might have to puncture the lung with a tube, in order to get the air out," said directeur sportif Dirk Demol, adding, "He will be out of competition for quite a while, that's for sure."
"I can forget about the rest of the Spring season," Hoste said, "and I won't be participating in the Giro neither. In principle, I will be able to get back on a bike in a few days, but it will take about six weeks until I can train properly again, according to the doctors."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |