Jah dat klopt, die was toen nog geen 2 weken geleden geamputeerd, dus vandaar dat het er nog zo lelijk uitzietquote:Op zondag 10 april 2005 15:24 schreef Skaai het volgende:
_Nienna_ wat jammer zeg, zo'n leuk poesje.
Sterkte ermee .
Zie ik nou dat ze op de onderste foto een poot mist?
Hendrik Jan en Willem Paulquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:18 schreef ThAzOnE het volgende:
ik en mijn vriendin gaan morgen 2 kittens halen. Morgen zijn ze precies 7 weken. Dit zijn ze![]()
We hebben alleen nog geen leuke namen, iemand een idee? katen-namen.nl is zo standaard en kan de search niet gebruiken dus weet niet of er al topics over zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Houd het op Gyra. Moet je wel van de muziek van Spyro gyra houden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef ThAzOnE het volgende:
hahaha het zijn vrouwtjes
eentje wordt waarschijnlijk spyro...nu de ander nog![]()
wat een lievertsquote:Op zondag 17 april 2005 09:44 schreef ThAzOnE het volgende:
We hebben ze, meet Spyro & Jessy![]()
[afbeelding]
Donkey is een schatjequote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef BRITTJE het volgende:
Na een avond lang spelen : ons vampiertje:Donkey
[afbeelding]
Zoals gevraagdquote:Op woensdag 20 april 2005 20:31 schreef Nilasha het volgende:
ThAzOnE.. wordt het niet eens tijd voor nieuwe foto's van de boefjes??![]()
![]()
Je hebt een koele kat! (afgaande op je icoon, die is wat scherperquote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Een oude vage bij wijze van TVP:
[afbeelding]
Mn icoon in het groot: (hopelijk geen kruisje straks)quote:Op donderdag 21 april 2005 14:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt een koele kat! (afgaande op je icoon, die is wat scherper)
Zie je wel, koele kat. Ik weet volgens mij wel wie er de baas is bij jullie thuis en omstreken,quote:Op donderdag 21 april 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn icoon in het groot: (hopelijk geen kruisje straks)
[afbeelding]
img moet tussen [ en ], afsluiten met /img, ook tussen die haakjes en verder alle spaties weg laten, dan krijg jequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:02 schreef oeje het volgende:
Eerste foto op het forum even proberen
img http://picserver.org/view_image.php/2Z78MR8XJ8K9 img
mijn joris lekker buiten op een stoel
edit ik doe iets fout, maar wat?
Ja, dat valt dus een beetje tegenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie je wel, koele kat. Ik weet volgens mij wel wie er de baas is bij jullie thuis en omstreken,.
Aaah die is wel liefquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus een beetje tegen
Thuis is hij natuurlijk de prins, alle deuren gaan voor hem open, maar buiten is het een beetje een bange schijterdIn gevechten is hij meestal de underdog
![]()
Antislowchatfoto:
[afbeelding]
Oeh wat een mooie fotoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus een beetje tegen
Thuis is hij natuurlijk de prins, alle deuren gaan voor hem open, maar buiten is het een beetje een bange schijterdIn gevechten is hij meestal de underdog
![]()
Antislowchatfoto:
[afbeelding]
Gaaf!quote:
was het trouwens gapen of spelen?, ik denk het laatstequote:
ja iddquote:Op maandag 11 april 2005 23:38 schreef Nilasha het volgende:
Ohh DarkElf, moet je zien! Mijn Sam lijkt op jouw Loei, iets anders neusje!!Lief zeg.
Loei!
[afbeelding]
Sam!
[afbeelding]
Wat een lieverdquote:Op maandag 25 april 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Voor een toelichting zie: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp (vandaag)![]()
Je had niet perse een nieuwe camera hoeven kopen om hier foto's neer te zetten hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:02 schreef Mickeys het volgende:
Jahhhh Eindelijk mijn nieuwe camera gekocht... dus sowly als het erg veel gespam is....
Kleine uitleg:
Zwart-wit = Joris (12 jaar)
Zwart gevlekt = Christie (11 1/2 jaar)
Tijgerprint met wit = Summer (10 jaar)
[knip]
![]()
Nou ehm, foto's neerzetten zonder camera wordt al wat lastiger tenzij iemand anders ze maakt. hihiquote:Op woensdag 27 april 2005 07:40 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Je had niet perse een nieuwe camera hoeven kopen om hier foto's neer te zetten hoor.
Vrijwillig of geholpen door het baasje?quote:
allebeiquote:Op woensdag 27 april 2005 09:43 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Vrijwillig of geholpen door het baasje?
Ik ben flieftquote:Op maandag 25 april 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Voor een toelichting zie: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp (vandaag)![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Ook oefent hij voor Tweaker
[afbeelding]
wouwwww... die eerste foto....quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:35 schreef Anzjie het volgende:
Kittens![]()
![]()
Nog even twee "kunstige"foto's van mijn Poes en kater :
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vader vond het een aantal jaren terug grappig om een ballon aan de staart van onze kat, destijds kitten, te binden. Beestje vond het minder grappig, nog nooit een kat zo hard zien rennen. Rotstrekenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:32 schreef Fanman het volgende:
Met de ballon spelen is een hele beleving.
Normaal slaat deze kat altijd zijn nagels uit.. met een ballon vreemd genoeg niet.
[plaatjes]
Zouden ze ook eens bij hem moeten doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn vader vond het een aantal jaren terug grappig om een ballon aan de staart van onze kat, destijds kitten, te binden.
Ohh wat een prachtige kat!quote:
hmm tja.. dat mag je de mijne dan ook weleens wijs makenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Na een hele dag buiten rondrennen móet je gewoon even uitrusten en kroelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een mooie kleurquote:Op zondag 1 mei 2005 20:29 schreef Oom_Agent het volgende:
Stimpy, de zwerfkat die nooit meer bij ons weg wilt, zoekt verkoeling op het dienbladje van het tuinbankje.
[afbeelding]
Die derde is geweldigquote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Steve-O het volgende:
Weer wat oude foto's gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw katten houden wel van verstoppen zegquote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ook wat foto's uit de oude doos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooo wat schattig! Wij probeerden dat vroeger met onze Fritz ook weleens, maar die vond dat helemaal niks, die werd zelfs gewoon vuil als we hem dan probeerden op te pakken!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Lievvv allemaal
Vandaag ging Xena wandelen met haar grote broer (zoals we mijn jongste zoon altijd noemen)
[afbeelding]
Ennnn meteen even kennismaken met de buurkat
[afbeelding]
Hij is er weerquote:Op zondag 8 mei 2005 02:39 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat hij snel weer , beter, en thuis is voor je
Een Fuji Finepix S304 (Pluim)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:53 schreef pos het volgende:
Wat een mooie foto's ElisaB
wat heb je voor camera?
Hihi die onderste foto is echt geweldig!! Mooie kat!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:31 schreef Anzjie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wow, Je eigen huispanter!quote:
Zo stoer als ie eruit ziet, is ie niet hoor! Hij is het mietje van de buurt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wow, Je eigen huispanter!
psst, de andere plaatjes doen het niet
Ze is leuk en ze weet hetquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:28 schreef Pokkehontas het volgende:
Zit ze nou alweer te hoeresloeren in Soa & Sauna?![]()
mm waar ken ik dat van?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Space Pluim
[[url=http://img84.echo.cx/img84/6530/spacepluim5pc.jpg]afbeelding][/URL]
Daar heeft hij zijn naam aan te danken. Hij is opgegroeid in onze tuin en die naam was dankzij zijn gezicht het eerste wat in ons opkwam.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
"Wat nou? Dit ligt echt heel lekker hoor!"
[afbeelding]
En nog eentje, andere hoek.
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
"Wat nou? Dit ligt echt heel lekker hoor!"
[afbeelding]
En nog eentje, andere hoek.
[afbeelding]
Duo penotti-pootjes noemen wij ze altijdquote:Op maandag 23 mei 2005 17:02 schreef Nilasha het volgende:
Hee roze met zwarte voetzooltjes dat is gaaf! Sam en Odin hebben alleen maar roze roze roze..
Pootjes zijn lief!
Wat een schatjes! Leuk hequote:Op maandag 23 mei 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[[url=http://img130.echo.cx/img130/8915/cerrorskitties5ev.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img130.echo.cx/img130/3738/katten26xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img130.echo.cx/img130/9185/katten37kb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn moeder heeft vandaag 2 kittens opgehaald om haar compaan te houden in d'r flatje.
Net vanavond langsgeweest en oh mijn god wat zijn ze speels en lief!![]()
wil ikke ook graag weten!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef briana_muirinn het volgende:
Ooooh Tearsong wat een prachtige katten, welk ras/merk zijn ze?
wie Linka, nee hoor, die heeft zware botten.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef DuchessX het volgende:
*zucht* Liev allemaal
Snakelady, dat katje met de witte buik heeft best een euhm flink buikje hé?
lijtk het wel op.. maar ze zijn wel errug breedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:39 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
wil ikke ook graag weten!!![]()
![]()
Maar alle poesjes zijn mooi![]()
Burmilla'squote:
Wat kijkt ie norsquote:
Awww wat lievquote:
We krijgen deze twee katjes (vrouwtjes)quote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Nilasha het volgende:
Eix, liefff! Mannetje/vrouwtje? En heb je al een naam?![]()
Wauw wat heeft het eerste katje ook een mooi koppie! Mooie kleur ook. Veel geluk met ze!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Eix het volgende:
[..]
We krijgen deze twee katjes (vrouwtjes)
http://images.eisenslair.com/.dirsys/showpict.php?0=katjes&last=01010062.JPG
http://images.eisenslair.com/.dirsys/showpict.php?0=katjes&last=resize_1.jpg
Ik denk dat ik eentje Fiddle noem, voor de andere heb ik nog geen naam.![]()
Harryquote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
Ik heb Harry sinds donderdag in huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is heel snel nadat mijn mooie siamees Crockett moest inslapen, maar ik kan gewoon niet zonder een kat om me heen.
Het liefst een kletskous. Dat is gelukt.![]()
Ik heb niet zo'n verstand van katten dus vandaar de vraag wat voor beestje dit is en is het echt zo groot of lijkt dat maar?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is heel snel nadat mijn mooie siamees Crockett moest inslapen, maar ik kan gewoon niet zonder een kat om me heen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van katten dus vandaar de vraag wat voor beestje dit is en is het echt zo groot of lijkt dat maar?
Het is een oosterse korthaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef Kroekiepoes het volgende:
Harry! Wat een hoofd! Geweldig!!
![]()
Wat voor ras is ie? ben wel benieuwd![]()
Op dit moment wordt mijn rode bank behoorlijk gemolesteerdquote:Op zondag 5 juni 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Harry
Hij zal ook mooi kleuren op je rode bank Tonja![]()
Wauw wat een beest!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het is een oosterse korthaar.
Hij is bijna 5 maanden, en best klein nog. Alleen zijn oren zijn gigantisch![]()
Harry
De cattery waar Harry vandaan komt
Harry ziet er uit als een lieverdquote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat denk ik niet. Zijn ouders (die heb ik in de cattery gezien)waren niet echt heel groot.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wauw wat een beest!!!
Wordt hij groter dan een huis- tuin- en keukenkat?
Het is inderdaad een lieverd, vannacht kwam hij me zijn speelgoedmuisjes brengenquote:
Lief is dat he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef tonja het volgende:
[offtopic]
Hij is echt zo lief...
Vandaag had ik een migraine aanval, en hij is zo rustig geweest. Het grootste gedeelte van de uren dat ik plat lag heeft ie lekker bij me gelegen. en af en toe met zijn muisjes gespeeld in de huiskamer.
Het is een ongelofelijke kletskous, maar in de uren dat ik ziek was, geen kik.
Dieren lijken het aan te voelen als je ziek bent. Met Crockett had ik dit ook, maar van zo'n jong diertje had ik dit niet verwacht. Harry is te gek
prachtbeestje![]()
[/offtopic]
GeVORMDquote:Op zondag 12 juni 2005 02:59 schreef Bluezz het volgende:
OMG![]()
"drank heeft dit prachtige lichaam gevonden"
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:12 schreef sjokkie het volgende:
volgens mij hebben zowat alle cyperse beesten dat
[afbeelding]
Het slaat volgens mij op de tekening. De kater van mijn ouders is rood, maar toch een cyperse kater volgens de DA.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef Kroekiepoes het volgende:
cypers is toch een kleur en geen ras
of ben ik ff goed in de war?
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat een kat enigszins geintimideerd zou raken door een krabpaal van dergelijke proporties.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Tonja wat is het toch een scheet
Xena speelde vanmiddag weer voor boomklever
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |