Duo penotti-pootjes noemen wij ze altijdquote:Op maandag 23 mei 2005 17:02 schreef Nilasha het volgende:
Hee roze met zwarte voetzooltjes dat is gaaf! Sam en Odin hebben alleen maar roze roze roze..
Pootjes zijn lief!
Wat een schatjes! Leuk hequote:Op maandag 23 mei 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[[url=http://img130.echo.cx/img130/8915/cerrorskitties5ev.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img130.echo.cx/img130/3738/katten26xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img130.echo.cx/img130/9185/katten37kb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn moeder heeft vandaag 2 kittens opgehaald om haar compaan te houden in d'r flatje.
Net vanavond langsgeweest en oh mijn god wat zijn ze speels en lief!![]()
wil ikke ook graag weten!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef briana_muirinn het volgende:
Ooooh Tearsong wat een prachtige katten, welk ras/merk zijn ze?
wie Linka, nee hoor, die heeft zware botten.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef DuchessX het volgende:
*zucht* Liev allemaal
Snakelady, dat katje met de witte buik heeft best een euhm flink buikje hé?
lijtk het wel op.. maar ze zijn wel errug breedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:39 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
wil ikke ook graag weten!!![]()
![]()
Maar alle poesjes zijn mooi![]()
Burmilla'squote:
Wat kijkt ie norsquote:
Awww wat lievquote:
We krijgen deze twee katjes (vrouwtjes)quote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Nilasha het volgende:
Eix, liefff! Mannetje/vrouwtje? En heb je al een naam?![]()
Wauw wat heeft het eerste katje ook een mooi koppie! Mooie kleur ook. Veel geluk met ze!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Eix het volgende:
[..]
We krijgen deze twee katjes (vrouwtjes)
http://images.eisenslair.com/.dirsys/showpict.php?0=katjes&last=01010062.JPG
http://images.eisenslair.com/.dirsys/showpict.php?0=katjes&last=resize_1.jpg
Ik denk dat ik eentje Fiddle noem, voor de andere heb ik nog geen naam.![]()
Harryquote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
Ik heb Harry sinds donderdag in huis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is heel snel nadat mijn mooie siamees Crockett moest inslapen, maar ik kan gewoon niet zonder een kat om me heen.
Het liefst een kletskous. Dat is gelukt.![]()
Ik heb niet zo'n verstand van katten dus vandaar de vraag wat voor beestje dit is en is het echt zo groot of lijkt dat maar?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is heel snel nadat mijn mooie siamees Crockett moest inslapen, maar ik kan gewoon niet zonder een kat om me heen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van katten dus vandaar de vraag wat voor beestje dit is en is het echt zo groot of lijkt dat maar?
Het is een oosterse korthaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef Kroekiepoes het volgende:
Harry! Wat een hoofd! Geweldig!!
![]()
Wat voor ras is ie? ben wel benieuwd![]()
Op dit moment wordt mijn rode bank behoorlijk gemolesteerdquote:Op zondag 5 juni 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Harry
Hij zal ook mooi kleuren op je rode bank Tonja![]()
Wauw wat een beest!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het is een oosterse korthaar.
Hij is bijna 5 maanden, en best klein nog. Alleen zijn oren zijn gigantisch![]()
Harry
De cattery waar Harry vandaan komt
Harry ziet er uit als een lieverdquote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef tonja het volgende:
Dit is Harry,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat denk ik niet. Zijn ouders (die heb ik in de cattery gezien)waren niet echt heel groot.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wauw wat een beest!!!
Wordt hij groter dan een huis- tuin- en keukenkat?
Het is inderdaad een lieverd, vannacht kwam hij me zijn speelgoedmuisjes brengenquote:
Lief is dat he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef tonja het volgende:
[offtopic]
Hij is echt zo lief...
Vandaag had ik een migraine aanval, en hij is zo rustig geweest. Het grootste gedeelte van de uren dat ik plat lag heeft ie lekker bij me gelegen. en af en toe met zijn muisjes gespeeld in de huiskamer.
Het is een ongelofelijke kletskous, maar in de uren dat ik ziek was, geen kik.
Dieren lijken het aan te voelen als je ziek bent. Met Crockett had ik dit ook, maar van zo'n jong diertje had ik dit niet verwacht. Harry is te gek
prachtbeestje![]()
[/offtopic]
GeVORMDquote:Op zondag 12 juni 2005 02:59 schreef Bluezz het volgende:
OMG![]()
"drank heeft dit prachtige lichaam gevonden"
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:12 schreef sjokkie het volgende:
volgens mij hebben zowat alle cyperse beesten dat
[afbeelding]
Het slaat volgens mij op de tekening. De kater van mijn ouders is rood, maar toch een cyperse kater volgens de DA.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef Kroekiepoes het volgende:
cypers is toch een kleur en geen ras
of ben ik ff goed in de war?
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat een kat enigszins geintimideerd zou raken door een krabpaal van dergelijke proporties.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Tonja wat is het toch een scheet
Xena speelde vanmiddag weer voor boomklever
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |