Zie je wel, koele kat. Ik weet volgens mij wel wie er de baas is bij jullie thuis en omstreken,quote:Op donderdag 21 april 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn icoon in het groot: (hopelijk geen kruisje straks)
[afbeelding]
img moet tussen [ en ], afsluiten met /img, ook tussen die haakjes en verder alle spaties weg laten, dan krijg jequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:02 schreef oeje het volgende:
Eerste foto op het forum even proberen
img http://picserver.org/view_image.php/2Z78MR8XJ8K9 img
mijn joris lekker buiten op een stoel
edit ik doe iets fout, maar wat?
Ja, dat valt dus een beetje tegenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie je wel, koele kat. Ik weet volgens mij wel wie er de baas is bij jullie thuis en omstreken,.
Aaah die is wel liefquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus een beetje tegen
Thuis is hij natuurlijk de prins, alle deuren gaan voor hem open, maar buiten is het een beetje een bange schijterdIn gevechten is hij meestal de underdog
![]()
Antislowchatfoto:
[afbeelding]
Oeh wat een mooie fotoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus een beetje tegen
Thuis is hij natuurlijk de prins, alle deuren gaan voor hem open, maar buiten is het een beetje een bange schijterdIn gevechten is hij meestal de underdog
![]()
Antislowchatfoto:
[afbeelding]
Gaaf!quote:
was het trouwens gapen of spelen?, ik denk het laatstequote:
ja iddquote:Op maandag 11 april 2005 23:38 schreef Nilasha het volgende:
Ohh DarkElf, moet je zien! Mijn Sam lijkt op jouw Loei, iets anders neusje!!Lief zeg.
Loei!
[afbeelding]
Sam!
[afbeelding]
Wat een lieverdquote:Op maandag 25 april 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Voor een toelichting zie: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp (vandaag)![]()
Je had niet perse een nieuwe camera hoeven kopen om hier foto's neer te zetten hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:02 schreef Mickeys het volgende:
Jahhhh Eindelijk mijn nieuwe camera gekocht... dus sowly als het erg veel gespam is....
Kleine uitleg:
Zwart-wit = Joris (12 jaar)
Zwart gevlekt = Christie (11 1/2 jaar)
Tijgerprint met wit = Summer (10 jaar)
[knip]
![]()
Nou ehm, foto's neerzetten zonder camera wordt al wat lastiger tenzij iemand anders ze maakt. hihiquote:Op woensdag 27 april 2005 07:40 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Je had niet perse een nieuwe camera hoeven kopen om hier foto's neer te zetten hoor.
Vrijwillig of geholpen door het baasje?quote:
allebeiquote:Op woensdag 27 april 2005 09:43 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Vrijwillig of geholpen door het baasje?
Ik ben flieftquote:Op maandag 25 april 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Voor een toelichting zie: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp (vandaag)![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Ook oefent hij voor Tweaker
[afbeelding]
wouwwww... die eerste foto....quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:35 schreef Anzjie het volgende:
Kittens![]()
![]()
Nog even twee "kunstige"foto's van mijn Poes en kater :
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |