quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Het Centrale Akkersloot Feedback Topic
Hier verder met de discussie t.a.v. Akkersloot. Gaarne niet meer in deze topic.
Het was niet alleen Akkersloot zelf die bleef doorgaan, heel WFL ging zich er zo'n beetje tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ongelooflijk. Als je maar lang genoeg doorzemelt krijg je je eigen feedbacktopic !
Mmmm.. dat moet ik onthouden..![]()
![]()
Tis ook zo leuk/makkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was niet alleen Akkersloot zelf die bleef doorgaan, heel WFL ging zich er zo'n beetje tegenaan bemoeien.
Mijlenver over de grens vind ik overtrokken, maar het hoeft niet te blijven staan imo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Feedback op een Feedback topic... Dat is bijna Zen...
Maar ik vind dat Het Centrale Akkersloot Feedback Topic niet kan. Ik ben het niet eens met Donner, maar dit soort kwalificaties gaan (zeker rond deze tijd) mijlenver over de grens.
Ahum:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijlenver over de grens vind ik overtrokken, maar het hoeft niet te blijven staan imo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Feldwebel Willy E Herdershund ligt op roer met zijn wetsartikel waar de onbeschofte nazi-leider Donner uitgerekend na de rituele moord op Van Gogh nieuw leven in heeft willen blazen.
Wou em een schop geven, maar hij zit vol (300 posts) en dus blijft ie gesloten. Je kunt natuurlijk gewoon een nieuw topic openen, en linken naar je vorige topic:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn oude topic van 2004 weer oppakken over Hurricane Season 2004
Kan um niet vinden, zowel hier niet als in Google niet... Is hij weg?
Of is hij nog ergens bewaard gebleven?
Dat is em idd al vaker gevraagt, maar daar gaat ie niet op in. Als het vervelend wordt, worden ze verwijderd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:14 schreef DionysuZ het volgende:
mag ik ook overigens om de zoveel posts in een post mijn website aanprijzen? Akkersloot doet het continu met zijn site, kan hij zijn site niet in zijn signature zetten? Dan hoef ik die spam niet steeds te lezen
Hoe komt hij daarbij ? Haat tegen een vuile kinderverkrachtende sekteleider wil toch nog niet zeggen dat ik die arme geindoctrineerde moslims haat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef DionysuZ het volgende:
Zelfs IK als ongelovige voel de haat die akkersloot in iedere post neerpleurt.
De wet op de smalende godslastering is gewoon fascisme.quote:
IK moet mijn grote bek houden? Omdat ik zeg dat ik de haat in je posts voel? Ik voel die haat ook! Of dat nou jegens moslims is of jegens mohammed. Er is zeker haat aanwezig. Zodra iemand het immers heeft over de profeet mohammed ga je er met hele topics over door dat hij die 'sekteleider', 'kinderverkrachter', 'geesteszieke', 'temporaalkwab epilepsiepatient', etc. etc. geen profeet mag noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:03 schreef Akkersloot het volgende:
Kan deze persoon eens zijn grote bek houden ?
Indimmen, Akkersloot. Zulk soort zinloze uitlatingen mag je tegen je vrienden doen. Niet hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:03 schreef Akkersloot het volgende:
Kan deze persoon eens zijn grote bek houden ?
Zeker niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:07 schreef Haushofer het volgende:
Indimmen, Akkersloot. Zulk soort zinloze uitlatingen mag je tegen je vrienden doen. Niet hier.![]()
Het is interessant dat eventuele consequenties van een dergelijke uitmaking uit dezelfde bron komen als haat zelf.. Haat heeft nog nooit tot iets constructiefs geleid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:34 schreef Akkersloot het volgende:
Weet jij wat de consequenties kunnen zijn als iemand voor één brok haat wordt uitgemaakt ?
Beste DionysuZ,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef DionysuZ het volgende:
Ik voel die haat ook! Of dat nou jegens moslims is of jegens mohammed.
Nog zo één.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is interessant dat eventuele consequenties van een dergelijke uitmaking uit dezelfde bron komen als haat zelf.. Haat heeft nog nooit tot iets constructiefs geleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |