Ja, graag!quote:Op zondag 10 april 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
oermensen in je bed ? die je aan je haren meeslepen het bed in
Je kunt ook op woensdagochtend baantjes gaan trekken. Dan zul je je best moeten doen om er idioter uit te zien dan je mede-zwemmersquote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo wil ik dood nog niet gezien worden.
Woensdag is debielenzwemdag?quote:Op zondag 10 april 2005 13:52 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook op woensdagochtend baantjes gaan trekken. Dan zul je je best moeten doen om er idioter uit te zien dan je mede-zwemmers
Die ja!quote:Op zondag 10 april 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oermensen in je bed ? die je aan je haren meeslepen het bed in
Het wordt vast gezellig.quote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wil op meet ook nog wel even normaal met mensen praten enzo. Dus als Lupa en Alicey geen probleem met een triootje hebben kan het allemaal efficient en snel geregeld worden. Ik sta echter niet in voor de gevolgen ten aanzien van ingezette, aangezette of bijgeknoopte vlechten en haarstukjes. Ik realiseer me dat het allemaal wat plat en haastig klinkt maar anders moeten we echt andere afspraken maken.
Het is niet altijd mogelijk om het anders te doenquote:Op zondag 10 april 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan me verbazen over mensen die elke morgen met hun luie hol in de auto gaan zitten om vervolgens 's avonds tegen betaling van hun zuurverdiende centjes te gaan fietsen op een hometrainer.
Wat vind jequote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Mijn God zeg..
Ik heb het meer over de mensen (en het zijn er nogal wat) die minder dan tien km van hun werk wonen en dergelijk gedrag vertonen.quote:Op zondag 10 april 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet altijd mogelijk om het anders te doen
Ik werk meestal 60+ km enkele reis van huis, dat is toch vrij lastig te fietsen, wil ik ook tijd overhouden om te werken
Nu doe ik niet (meer) aan fitnessen, maar het is wel een manier om beweging te krijgen waarbij je niet in een team hoeft te sporten en verplicht competitie moet spelen enzo...
Die kerel zijn denkbeeldenquote:Op zondag 10 april 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vind je, wat die kerel zegt of hoe het meisje deed?
Dit is al deel 3, en ik blijf toch hopen dat het een flauw grap is van TS.quote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn God zeg..
Typisch R&P topic.quote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn God zeg..
Inderdaad. Als ik die meid was, zou ik maken dat ik wegkwam. Jammer dat hij dit topic opent en niet zij.quote:
Ik had hem al gezien jaquote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn God zeg..
Wat ben ik blij dat ik nooit in R&P kom en wat ben ik blij dat ik het onderscheidend vermogen bezit om niet met dat soort halvegaren in zee te gaan.quote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Typisch R&P topic.
* Alicey de mesjes alvast klaarlegt
Als jij dat vindt, prima (of eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2005 14:27 schreef ReCreative het volgende:
Het is niet aan mij om te oordelen over zijn mening, maar ik geloof wel dat het niet een mening is die ik deel, zeg maar. Vrouwen mogen best studeren, als ze daarna maar gewoon gaan schoonmaken en niet zo'n carrière ambiëren.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien ja. Interessant.
Het is niet aan mij om te oordelen over zijn mening, maar ik geloof wel dat het niet een mening is die ik deel, zeg maar. Vrouwen mogen best studeren, als ze daarna maar gewoon gaan schoonmaken en niet zo'n carrière ambiëren.
Ik kan best veel hebben, maar dit soort levensplanning kan ik niet echt tegen.. Verder vind ik het ook een vrij domme redenatie van die kerel, maar misschien is er wel een groot verschil in intelligentie tussen hen tweeen..quote:Op zondag 10 april 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik die meid was, zou ik maken dat ik wegkwam. Jammer dat hij dit topic opent en niet zij.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als jij dat vindt, prima (of eigenlijk)
Eensquote:maar hij lijkt te vinden dat zijn vrouw zich maar heeft aan te passen aan zijn toekomstplannen. Er zijn best vrouwen te vinden die graag broedmachine c.q. huisvrouw willen worden.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RC, je hebt mijn spelfout vereeuwigd, net nu ik het niet kan gebruiken.
Misschien komt RC wel op de volgende meet en kun je het hem persoonlijk vragen?quote:Maarreh, denk je dat nou echt...?
Dank u zeer hartelijk welquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
Ik kan best veel hebben, maar dit soort levensplanning kan ik niet echt tegen..
Kan dat eigenlijk een relatie opbreken, een groot intelligentieverschil?quote:Verder vind ik het ook een vrij domme redenatie van die kerel, maar misschien is er wel een groot verschil in intelligentie tussen hen tweeen..
Ja, absoluut. Ik zou zelf niet lang kunnen leven met iemand die niet een beetje op hetzelfde denkniveau zit als ik. Dat is denk ik niet helemaal gelijk aan intelligentie, maar mijn partner moet toch wel een beetje mijn gedachtengang kunnen volgen en ik de zijne of hare, zonder dat we elkaar saai of simpel vinden...quote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef ReCreative het volgende:
Kan dat eigenlijk een relatie opbreken, een groot intelligentieverschil?
Ik zie geen spelfout?quote:Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RC, je hebt mijn spelfout vereeuwigd, net nu ik het niet kan gebruiken.
Natuurlijk nietquote:Maarreh, denk je dat nou echt...?
Juistquote:Op zondag 10 april 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Ja, absoluut. Ik zou zelf niet lang kunnen leven met iemand die niet een beetje op hetzelfde denkniveau zit als ik. Dat is denk ik niet helemaal gelijk aan intelligentie, maar mijn partner moet toch wel een beetje mijn gedachtengang kunnen volgen en ik de zijne of hare, zonder dat we elkaar saai of simpel vinden...
Bovendien vind ik dat, ook al begrijp ik die denkbeelden niet, die mensen wel recht hebben op die mening. Ze moeten hem mij niet opdringen, maar ik moet hen ook niet mijn denkbeelden opdringen, toch?quote:Op zondag 10 april 2005 14:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik zie geen spelfout?
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik ken mensen die wèl dergelijke denkbeelden koesteren, en ik probeer te achterhalen hoe het komt dat mensen op die manier denken.
Muts!quote:Op zondag 10 april 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
Ik vind dat jij ... vind toch best wel een aardige spelfout hoor!
Jahaa! Als iedereen nou eens zo zou denkenquote:Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien vind ik dat, ook al begrijp ik die denkbeelden niet, die mensen wel recht hebben op die mening. Ze moeten hem mij niet opdringen, maar ik moet hen ook niet mijn denkbeelden opdringen, toch?
Daar ben ik het mee eens. Ook kun je er geen intonatie in kwijt, dus is correctheid belangrijker.quote:Op zondag 10 april 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fouten in spraakgebruik zijn niet belangrijk. Neem maar eens een stukje gesprek op en analyseer dan de fouten, onafgemaakte zinnen, kromme zinnen etc. Je schrikt je dood! Maar op schrift vind ik correctheid zelf erg belangrijk, het wordt immers vereeuwigd. En je maakt er gewoon een bepaalde indruk mee.
Klopt. Net als werkwoorden in de derde persoon vervoegen voor de eerste en tweede persoon en het onnodige gebruik van bezittelijke voornaamwoorden (Zo heten ze dacht ik). Ikzelf heb verder nog de neiging om laatste lettergrepen in te slikken.quote:Dat kennen en kunnen doorelkaar gebruiken is toch ook Rotterdams?
In het afschieten van filosofieen ben ik trouwens goedquote:Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Juist. Ik kan minutenlang een filosofie ophangen, en ik heb wel iemand nodig die dat volgt en daarna mijn filosofie aan diggelen kan schieten. Gelukkig bestaan die mensen
.
De meesten grijpen het aan als gelegenheid om eens flink te schelden op die jongen, en dat is toch zinloos. Als dit werkelijk de manier is waarop hij denkt (en ik betwijfel dat echt, het komt me vrij onecht voor) dan krijg je daar met gescheld toch geen verandering in. En dat hoeft ook niet omdat al die mensen die reageren dat vinden. De enige van wie het belangrijk is of ze het met hem eens is, is zijn vriendin. En als ze inderdaad wil studeren, hoop ik dat ze dat doetquote:Op zondag 10 april 2005 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jahaa! Als iedereen nou eens zo zou denken. Maar zo'n topic wordt één grote bash, laat die jongen toch lekker... Ik respecteer hem, ondanks dat ik het niet met hem eens ben
.
Tuurlijk is het belangrijk dat die gast zijn eigen denkbeelden heeft enzo. Iedereen zijn eigen mening en ideeën. Fine by me. Maar om er iemand in gaan zitten meesleuren!quote:Op zondag 10 april 2005 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jahaa! Als iedereen nou eens zo zou denken. Maar zo'n topic wordt één grote bash, laat die jongen toch lekker... Ik respecteer hem, ondanks dat ik het niet met hem eens ben
.
Ik dacht dat je ook pacifistisch was?quote:Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het belangrijk dat die gast zijn eigen denkbeelden heeft enzo. Iedereen zijn eigen mening en ideeën. Fine by me. Maar om er iemand in gaan zitten meesleuren!Om iemand zo te beperken!
En dat dan liefde gaan noemen!!
Ik sta niet in voor de gevolgen als ik die gozer tegen kom op straat..
Zou je zelf ook agressief worden wanneer je de TS uit die topic zou tegenkomen?quote:Op zondag 10 april 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geartsjuh lijkt geloof ik een beetje op mij.
Nou agressief.. Ik krijg altijd de neiging dat soort mensen net zo lang door elkaar heen te schudden tot ze het snappen.quote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je zelf ook agressief worden wanneer je de TS uit die topic zou tegenkomen?
Dat soort dingen zijn dingen die mensen zelf moeten leren.. Aan de andere kant is de gedachte op zich misschien niet slecht. Sommige mensen worden misschien gelukkig van levensplanning. Het enige wat hij dan zou moeten leren is zich een beetje in te leven in zijn vriendin. Of een vriendin zoeken die niet wil studeren en fokken.quote:Op zondag 10 april 2005 15:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou agressief.. Ik krijg altijd de neiging dat soort mensen net zo lang door elkaar heen te schudden tot ze het snappen.
Alleen werkt dat in de praktijk niet zo..
Ik zou zelf niet agressief worden van zoiets.. Of ik spiritueel ben weet ik niet.. Misschien diep van binnen wel.quote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben een vreedzame spiritueel inderdaad.
quote:Op zondag 10 april 2005 15:09 schreef SingleCoil het volgende:
Het wordt hier wel een dozentopic...ik ga weer even slapen...tot vanavond...![]()
* edit * ik bel wel even opquote:Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik sta niet in voor de gevolgen als ik die gozer tegen kom op straat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |