Tering. Krijg je dat geld nog terug?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Ja, ik lach me dood, het meurt hier als de ziekte nu. En mijn vriendin is overstuur omdat ze denkt dat die gast ook in de slaapkamer is geweest. Gelukkig is er niks gejat zover ik kan zien.quote:
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Toen ik binnenkwam zag ik dat de tv aanstond, op national geographic, ik dacht, he verdomme de tv vergeten uit te zetten. Ik deed het licht aan en zag dat geval op de bank liggen meuren. Ik heb hem van de bank opgepakt en op de vloer gesmeten en was van plan om hem even wat manieren in te peperen toen mijn vriendin van de wc afkwam, de situatie overzag, en begon te roepen, nee Dariuz doe het niet, doe het niet. Toen heb ik maar de politie gebeld.quote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.quote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
Soms ben ik blij dat ik niet in de Randstad woon.
Niet met een z dan he, gewoon Darius dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Je vriendin noemt je Dariuz? Ik heb met je te doen man.
Vandaar dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.
Foto waarvan? Plasje kots en pis? Ik had ook liever gehad dat er nu een hoop bloedspetters op de muur had gezeten en verschillende ledematen her en der waren te vinden. Maar ja, ik moest kalm blijven enzo tot de police ons met een bezoekje kwam vereren. (met vijf minuutjes na het telefoontje waren ze er wel trouwens.)quote:
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.quote:Op zondag 10 april 2005 04:38 schreef tommytheman het volgende:
Softie!
Softiequote:Op zondag 10 april 2005 04:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.
Maar goed dat je niks gedaan hebt hier in de criminelen knuffelland was hij idd om 11 uur weer op straat maar jij niet.quote:Op zondag 10 april 2005 04:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.
Dat zou ook mijn eerste gedachte zijn. Ga jij voor een paar jaar een nieuwe woning krijgen en het tuig als hij het overleeft loopt na het ziekenhuis weer op straat.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Kom op zeg! Zo´n kerel sla je toch helemaal lens, en als ie naar de politie wil sla je hem tock K.O.,
het is wel een ordinaire inbreker! Het kon mij niet schelen hij ging eraan en als ik dat niet deed doet mijn vriendin het wel! Maar dat zal dan wel weer boerenverstand zijn? Is het niet?
Nee, dat is niet je boeren verstand, ik was het ook van plan, ik heb hem opgepakt van de bank en op de grond gesmeten, ik stond klaar om hem helemaal lens te schoppen, maar goed dat mijn vriendin me op andere gedachten bracht.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Kom op zeg! Zo´n kerel sla je toch helemaal lens, en als ie naar de politie wil sla je hem tock K.O.,
het is wel een ordinaire inbreker! Het kon mij niet schelen hij ging eraan en als ik dat niet deed doet mijn vriendin het wel! Maar dat zal dan wel weer boerenverstand zijn? Is het niet?
Inderdaad. Hoewel het wel lekker makkelijk rammen zou zijn op zo'n kansloos figuur.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar goed dat je niks gedaan hebt hier in de criminelen knuffelland was hij idd om 11 uur weer op straat maar jij niet.
Alsof de pis en kots nog niet genoeg waren heeft hij ook gedefaeceerd in jullie woonkamer?quote:
Weltrusten en sterkte.quote:Op zondag 10 april 2005 05:06 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet je boeren verstand, ik was het ook van plan, ik heb hem opgepakt van de bank en op de grond gesmeten, ik stond klaar om hem helemaal lens te schoppen, maar goed dat mijn vriendin me op andere gedachten bracht.
En het is shit, maar nu gaan we proberen te slapen. De adreline stroomt nog helemaal door me lichaam. Maar goed. I ll keep you all updated.
Waarom dan niet gewoon in zijn gezicht zeikenquote:Op zondag 10 april 2005 08:36 schreef perezoso het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk, ik zou zelf even op een doekje zeiken en dan in zijn gezicht wrijven.
Apeldoorn? Arnhem? Jah, daar woont ook zooi hoorquote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Mocht toen ook al niet, voor het geval je dat nog niet wist.quote:Op zondag 10 april 2005 09:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zal tegenwoordig (5 jaar later) wel niet meer mogen, tenzij je de rechter weet wijs te maken dat je voor een terroristische aanslag aan het oefenen bent.![]()
Jammer, je poging om bijdehand te doen is mislukt.quote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
Soms ben ik blij dat ik niet in de Randstad woon.
Ik ken een aantal types, die vooraf selecteren op mensen, ze observeren wie er wonen in de straat, en als ze er zeker van zijn dat het geen brede neger is, wachten ze in de straat tot een van de families de straat verlaat.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
hij heeft met die grafmuil aan haar slipjes geliktquote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ja, ik lach me dood, het meurt hier als de ziekte nu. En mijn vriendin is overstuur omdat ze denkt dat die gast ook in de slaapkamer is geweest. Gelukkig is er niks gejat zover ik kan zien.
Laat me raden: Arnhem!quote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ja echt een verklaring waarom er een junk bij hun in huis zat.quote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Laat me raden: Arnhem!
Heb er ook gewoont in de jaren '80. De Hommelse weg was een grote coffeeshop herrinder ik mij nog. Een keertje doorheen fietsen en je was al stoned van de lucht
Vind het altijd een leuke straat om ff te winkelen anders.. en die lucht valt nu best mee hoor..quote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Heb er ook gewoont in de jaren '80. De Hommelse weg was een grote coffeeshop herrinder ik mij nog. Een keertje doorheen fietsen en je was al stoned van de lucht
ik gok nijmegenquote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Precies dezelfde staat 3 meter van me vandaan nu,quote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef boempa het volgende:
[afbeelding]
Edit: te bestellen op www.sporttoko.nl.
Volledig gemaakt van aluminium.
Of gewoon zeggen dat ie jou aan vielquote:Op zondag 10 april 2005 23:57 schreef bierglas het volgende:
Had 'm op zijn bek geramt, en verklaar vervolgens tegen de politie dat jij het niet was maardat dat al was
quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
vergeleken bij gemiddeld Fok! ben jij nog een held Dariuz, de gemiddelde Fok!'er zou stiekem langs de junk naar zn pc sluipen en een topic openen
quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
vergeleken bij gemiddeld Fok! ben jij nog een held Dariuz, de gemiddelde Fok!'er zou stiekem langs de junk naar zn pc sluipen en een topic openen
En dan ook de webcam erop zetten. Elke scheet en krab aan zijn schurftige reet op een weblog posten met RSS feeds.quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
eigenlijk was dat veel stoerder geweestquote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
Wat lul jij dwaas!quote:Op maandag 11 april 2005 13:39 schreef TeazNutz het volgende:
Dariuz heeft een beetje veel drugs of drank gebruikt en dacht laat ik eens een leuk verhaal typen.
Nu leest ie het en denkt ie waarschijnlijk
WTF. Heb ik nou weer gedaan...
Volgende keer meteen naar bed gaan ok?
Neej dan heb je weer met een dooie junk op je bak, gatsiequote:Op maandag 11 april 2005 16:53 schreef Aurelium het volgende:
Had em nog meer drank gegeven, dat ie zichzelf de dood indrinkt.
Ik heb ooit een junk aan een joint zien hijsen...in 6 halen had hij een hele voorgedraaide opgerooktquote:Op maandag 11 april 2005 17:04 schreef MouseOver het volgende:
Hij kan zuipen, dat moet je toegeven.
Jij winkelt bij een shoarmatent of zo?quote:Op maandag 11 april 2005 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind het altijd een leuke straat om ff te winkelen anders.. en die lucht valt nu best mee hoor..![]()
Jawel, het ruitje is zondagmiddag gelijmd, die gast is vanmorgen vrijgelaten en we hebben ons verhaaltje nog eens kunnen doen op het politie buro.quote:Op maandag 11 april 2005 17:33 schreef Freeflyer het volgende:
nog nieuws van de TS ?
Heeee jongen, wat gezellig dat je er bent! We kunnen nog net even gezellig een biertje drinken voordat de politie komt!quote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?
Juist goed dat hij dat niet heeft gedaan. Ik zelf zou het erg moeilijk vinden om kalm te blijven em mn woede niet op een weerloze, aan lager wal geraakte, ontoerekeningsvatbare junk te koelen. Dat helpt namelijk toch niets. Eigenlijk is ie wel een held (Dariuz dan).quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Het bier was al op.....quote:Op maandag 11 april 2005 21:48 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
[..]
Heeee jongen, wat gezellig dat je er bent! We kunnen nog net even gezellig een biertje drinken voordat de politie komt!
Damn, en dat is nog als hij net na jullie binnen kwam!quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Dariuz het volgende:
Oh ja, en voor de mensen die denken dat ik heb overdreven wat die gast heeft opgezopen ( en uitgekotst, en er lag een boel kots) Die junk heeft in een tijd van 5 uur 11 flesjes heineken leeggemaakt, en 4 en een halve fles wijn opgezopen. Wij waren namelijk om acht uur weggegaan en om kwart over een weer thuis.
burps, dat heb ik nu ook zo'n beetje op. Alleen dat kotsgebeuren wil niet zo. Ben ik niet zo'n held in.quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Dariuz het volgende:
Oh ja, en voor de mensen die denken dat ik heb overdreven wat die gast heeft opgezopen ( en uitgekotst, en er lag een boel kots) Die junk heeft in een tijd van 5 uur 11 flesjes heineken leeggemaakt, en 4 en een halve fles wijn opgezopen. Wij waren namelijk om acht uur weggegaan en om kwart over een weer thuis.
quote:
spuit 11quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:41 schreef Renmaestro het volgende:
Ik was mijn vader al kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |