Tering. Krijg je dat geld nog terug?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Ja, ik lach me dood, het meurt hier als de ziekte nu. En mijn vriendin is overstuur omdat ze denkt dat die gast ook in de slaapkamer is geweest. Gelukkig is er niks gejat zover ik kan zien.quote:
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?quote:Op zondag 10 april 2005 03:40 schreef Dariuz het volgende:
Die junk heeft het voor mekaar gekregen om een half kratje bier op te zuipen en 5 flessen wijn leeg te slurpen. Daarnaast heeft hij in de woonkamer gezeken en gekotst. En de kachel op 30 gezet en lekker tv zitten kijken.
Toen ik binnenkwam zag ik dat de tv aanstond, op national geographic, ik dacht, he verdomme de tv vergeten uit te zetten. Ik deed het licht aan en zag dat geval op de bank liggen meuren. Ik heb hem van de bank opgepakt en op de vloer gesmeten en was van plan om hem even wat manieren in te peperen toen mijn vriendin van de wc afkwam, de situatie overzag, en begon te roepen, nee Dariuz doe het niet, doe het niet. Toen heb ik maar de politie gebeld.quote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schandelijk. Hoe reageerde toen je em zag? Heb je em klappen gegeven of gedwongen te blijven tot de politie kwam?
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.quote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
Soms ben ik blij dat ik niet in de Randstad woon.
Niet met een z dan he, gewoon Darius dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Je vriendin noemt je Dariuz? Ik heb met je te doen man.
Vandaar dus.quote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.
Foto waarvan? Plasje kots en pis? Ik had ook liever gehad dat er nu een hoop bloedspetters op de muur had gezeten en verschillende ledematen her en der waren te vinden. Maar ja, ik moest kalm blijven enzo tot de police ons met een bezoekje kwam vereren. (met vijf minuutjes na het telefoontje waren ze er wel trouwens.)quote:
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.quote:Op zondag 10 april 2005 04:38 schreef tommytheman het volgende:
Softie!
Softiequote:Op zondag 10 april 2005 04:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.
Maar goed dat je niks gedaan hebt hier in de criminelen knuffelland was hij idd om 11 uur weer op straat maar jij niet.quote:Op zondag 10 april 2005 04:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Dacht het niet, als ik hem inmekaar had geramd had ik nu in het verhoorkamertje gezeten. Maar dat smerig stuk vreten staat morgen om 11 uur weer op straat. Ik heb hem nog wel verteld dat ik hem zou vermoorden de volgende keer dat ik hem zou zien, maar ik denk niet dat ik helemaal tot hem doorgedrongen ben.
Dat zou ook mijn eerste gedachte zijn. Ga jij voor een paar jaar een nieuwe woning krijgen en het tuig als hij het overleeft loopt na het ziekenhuis weer op straat.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Kom op zeg! Zo´n kerel sla je toch helemaal lens, en als ie naar de politie wil sla je hem tock K.O.,
het is wel een ordinaire inbreker! Het kon mij niet schelen hij ging eraan en als ik dat niet deed doet mijn vriendin het wel! Maar dat zal dan wel weer boerenverstand zijn? Is het niet?
Nee, dat is niet je boeren verstand, ik was het ook van plan, ik heb hem opgepakt van de bank en op de grond gesmeten, ik stond klaar om hem helemaal lens te schoppen, maar goed dat mijn vriendin me op andere gedachten bracht.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Kom op zeg! Zo´n kerel sla je toch helemaal lens, en als ie naar de politie wil sla je hem tock K.O.,
het is wel een ordinaire inbreker! Het kon mij niet schelen hij ging eraan en als ik dat niet deed doet mijn vriendin het wel! Maar dat zal dan wel weer boerenverstand zijn? Is het niet?
Inderdaad. Hoewel het wel lekker makkelijk rammen zou zijn op zo'n kansloos figuur.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar goed dat je niks gedaan hebt hier in de criminelen knuffelland was hij idd om 11 uur weer op straat maar jij niet.
Alsof de pis en kots nog niet genoeg waren heeft hij ook gedefaeceerd in jullie woonkamer?quote:
Weltrusten en sterkte.quote:Op zondag 10 april 2005 05:06 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet je boeren verstand, ik was het ook van plan, ik heb hem opgepakt van de bank en op de grond gesmeten, ik stond klaar om hem helemaal lens te schoppen, maar goed dat mijn vriendin me op andere gedachten bracht.
En het is shit, maar nu gaan we proberen te slapen. De adreline stroomt nog helemaal door me lichaam. Maar goed. I ll keep you all updated.
Waarom dan niet gewoon in zijn gezicht zeikenquote:Op zondag 10 april 2005 08:36 schreef perezoso het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk, ik zou zelf even op een doekje zeiken en dan in zijn gezicht wrijven.
Apeldoorn? Arnhem? Jah, daar woont ook zooi hoorquote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |