Mocht toen ook al niet, voor het geval je dat nog niet wist.quote:Op zondag 10 april 2005 09:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zal tegenwoordig (5 jaar later) wel niet meer mogen, tenzij je de rechter weet wijs te maken dat je voor een terroristische aanslag aan het oefenen bent.![]()
Jammer, je poging om bijdehand te doen is mislukt.quote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
Soms ben ik blij dat ik niet in de Randstad woon.
Ik ken een aantal types, die vooraf selecteren op mensen, ze observeren wie er wonen in de straat, en als ze er zeker van zijn dat het geen brede neger is, wachten ze in de straat tot een van de families de straat verlaat.quote:Op zondag 10 april 2005 04:58 schreef tommytheman het volgende:
Kom op zeg! Zo´n kerel sla je toch helemaal lens, en als ie naar de politie wil sla je hem tock K.O.,
het is wel een ordinaire inbreker! Het kon mij niet schelen hij ging eraan en als ik dat niet deed doet mijn vriendin het wel! Maar dat zal dan wel weer boerenverstand zijn? Is het niet?
hij heeft met die grafmuil aan haar slipjes geliktquote:Op zondag 10 april 2005 03:44 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ja, ik lach me dood, het meurt hier als de ziekte nu. En mijn vriendin is overstuur omdat ze denkt dat die gast ook in de slaapkamer is geweest. Gelukkig is er niks gejat zover ik kan zien.
Laat me raden: Arnhem!quote:Op zondag 10 april 2005 03:50 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad, maar in een middelgrote stad in Gelderland.
Ja echt een verklaring waarom er een junk bij hun in huis zat.quote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Laat me raden: Arnhem!
Heb er ook gewoont in de jaren '80. De Hommelse weg was een grote coffeeshop herrinder ik mij nog. Een keertje doorheen fietsen en je was al stoned van de lucht
Vind het altijd een leuke straat om ff te winkelen anders.. en die lucht valt nu best mee hoor..quote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Heb er ook gewoont in de jaren '80. De Hommelse weg was een grote coffeeshop herrinder ik mij nog. Een keertje doorheen fietsen en je was al stoned van de lucht
ik gok nijmegenquote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Precies dezelfde staat 3 meter van me vandaan nu,quote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef boempa het volgende:
[afbeelding]
Edit: te bestellen op www.sporttoko.nl.
Volledig gemaakt van aluminium.
Of gewoon zeggen dat ie jou aan vielquote:Op zondag 10 april 2005 23:57 schreef bierglas het volgende:
Had 'm op zijn bek geramt, en verklaar vervolgens tegen de politie dat jij het niet was maardat dat al was
quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
vergeleken bij gemiddeld Fok! ben jij nog een held Dariuz, de gemiddelde Fok!'er zou stiekem langs de junk naar zn pc sluipen en een topic openen
quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
vergeleken bij gemiddeld Fok! ben jij nog een held Dariuz, de gemiddelde Fok!'er zou stiekem langs de junk naar zn pc sluipen en een topic openen
En dan ook de webcam erop zetten. Elke scheet en krab aan zijn schurftige reet op een weblog posten met RSS feeds.quote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
eigenlijk was dat veel stoerder geweestquote:Op maandag 11 april 2005 02:49 schreef NoBody122 het volgende:
Wat lul jij dwaas!quote:Op maandag 11 april 2005 13:39 schreef TeazNutz het volgende:
Dariuz heeft een beetje veel drugs of drank gebruikt en dacht laat ik eens een leuk verhaal typen.
Nu leest ie het en denkt ie waarschijnlijk
WTF. Heb ik nou weer gedaan...
Volgende keer meteen naar bed gaan ok?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |