tis dan ook een hoax he, wordt lachen straks als iedereen overtuigt is, zal wel woensdag zijn, met dat "persbericht" tja tegenwoordig als er (belangrijk) nieuws is laat de persconferenties een week op zich wachten!quote:Op zondag 10 april 2005 00:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als het klopt wat die boswachter heeft gezegd is dat niet zo, en heeft Ryan z'n photo's in meerdere bossen gemaakt, maarja dit is de laatste keer dat ik het zeg.
Spannendquote:Op zondag 10 april 2005 09:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk eraan om zodirect eens te gaan kijken daarzo. Heel gewaagd: overdag! Een en ander in verband met licht, enzo.
Eerste paasdag? En dan post je het pas op 31 maart? Enige logische reden die ik daar voor kan verzinnen is dat je het toen pas gepost hebt omdat het een 1 april grap is.quote:Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag
Het moet dus niet al te ver van z'n huis af zijn.quote:ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis.
Vreemd gedrag voor een hond?quote:dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was.
En zo'n zware motor hoor je niet eerder aankomen? En ik kan het me ook eigenlijk niet voorstellen dat zo'n persoon je half aanrijdt. Hij ziet je vast wel. Toch knap dat je op zo'n moment nog zoveel details kan onthouden.quote:Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd.
Geen bordjes van gezien. :\quote:Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Heeft er iemand een vrij nieuw pad gevonden waar grote metalen platen liggen? Is het dan toch in een anders bos, als het al waar is?quote:Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd.Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel begaanbaar te maken.
Was deze nog gevonden?quote:Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers
Vreemd gedrag voor bouwvakkers die gewoon hun werk doen.quote:Drie mannen staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg.
Ga een boek schrijven. :\quote:en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Je bent teruggegaan, zonder fototoestel terwijl je van te voren het idee hebt dat er iets niet in de haak is. Dan neem je toch direct je camera mee?quote:Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan
Nou, scary shit man. En waarom wordt dat niet direct gepost?quote:en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt.
quote:Dit is het grensgebied België-Nederland. Ik ben opzettelijk een beetje vaag wat geografie betreft, if you don't mind.
quote:Het is een uitgestrekt bosgebied, dat over de grens loopt, alleen voor in het bos kom je af en toe wat wandelaars tegen.
Lynx666, weet je nog waar je die exact tegenkwam? (kaartje)quote:De blauw gemarkeerde paden.
Aangezien die bouwvakkers er ook konden komen met hun busjes mag je stellen dat je het niet in kleine bosweggetjes moet zoeken en dat lopen eigenlijk niet nodig hoeft te zijn.quote:Nee, geen paaltjes met gele dakjes en ook geen bebouwing op 10 minuten afstand. Om je een idee te geven, de plaats bereik je na een stevige wandeling van 40 minuten. Dat bos gaat nog zeker anderhalf uur lopen in zuidelijke richting door, voordat je bij landweggetjes komt.
quote:ben ik naar mijn werk gegaan en is Stali met Ollie naar het bos gegaan. Ze wilde in zuidelijke richting verder lopen. Kijken waar die zwarte buizen naar toegingen en of er misschien meerdere soortgelijke plaatsen in het bos waren. Toen ze zo'n twee km van de pit verwijderd was, begon de omgeving ineens te veranderen en werd zij er naar van. Ze belde op en ik ben meteen afgereisd naar het bos. Afgesproken bij de ven zijn we samen verder getrokken het bos in.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22FPW+onderzoek%22&btnG=Zoekenquote:Ook is er naast de pit een afwatering en daarin deden we vrijdag ook een vondst. Namelijk een buisje met strootjes aan een baksteen. Er stond op een heel klein wit etiketje FPW onderzoek.
quote:Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn.
quote:Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.
quote:we hebben vanmiddag bij de BoerenBond voor 27,50 euro grondtesters gekocht. Er zitten vier potjes met gekleurde capsules in. Een ervan (groen) meet de PH-waarde.
Ik ben toevallig nu bezig onze (en mijn) route op de stafkaart te plempen. Momentje, post ik m zo.quote:Op zondag 10 april 2005 09:58 schreef Viperdesign het volgende:
Misschien handig. Quotes zijn van Ryan3.
[..]
[..]
[..]
Lynx666, weet je nog waar je die exact tegenkwam? (kaartje)
Mocht je gaan, in ieder geval succesquote:Op zondag 10 april 2005 09:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk eraan om zodirect eens te gaan kijken daarzo. Heel gewaagd: overdag! Een en ander in verband met licht, enzo.
Ja man. Proberen of er nu eindelijk eens HQ foto's kunnen worden gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2005 10:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mocht je gaan, in ieder geval succes
Gaan er nog meer mensen mee?quote:Op zondag 10 april 2005 10:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja man. Proberen of er nu eindelijk eens HQ foto's kunnen worden gemaakt..
quote:Op zondag 10 april 2005 10:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ben waarschijnlijk sneu genoeg om vandaag wéér te gaan.
Moet eerst even de motor schoonmaken, ergens. Ding zit onder de modder.
Wij hebben elkanders nummer al, Noliusquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb niet echt nagedacht waar de plee stond
Maar blijkbaar zijn daar dus ook foto's gemaakt, dus jullie zitten niet ver van de pit af...
Gaan er morgen nog mensen naartoe? Mail me dan ff op nolius@fok.nl met je telefoonnummer.
Dat was mij ook al opgevallen. Je zou haast denken dat Yvonne er meer van moet weten en hier gewoon onnozel meespeelt om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 10 april 2005 10:05 schreef Viperdesign het volgende:
Antwoord op vraag iteejer.
Er wordt gemaild.
blabla...foto's gingen ze maken. Is het dan vreemd dat de foto al om 12.32 gemaakt is, of niet?quote:Op maandag 4 april 2005 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mensen, beetje moeilijk om te beginnen, maar Stali belde rond kwart over 12, half 1 nogal overstuur en ontdaan op en vroeg of ik direct naar haar toe kwam.
De gemanipuleerde werkelijkheidsbelevingstheorie van R3.quote:Op zondag 10 april 2005 10:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Je zou haast denken dat Yvonne er meer van moet weten en hier gewoon onnozel meespeelt om ons op het verkeerde been te zetten.
Daar zat ik ook al een tijdje aan te denkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef veldmuis het volgende:
'k heb vroegah wel eens wat boeken van de Vijf gelezen, daar lijkt dittem wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |