abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26114948
weten we niet precies, morgen Viperdesign.. Ik probeer dat ding ook al hele tijd te lokaliseren
pi_26114998
gaan d`r nog mensen heen vanaaf?
  zondag 10 april 2005 @ 02:00:42 #153
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_26115008
wow, nog steeds bezig? Ryan en Stali hebben wat uit te leggen als ze terugkomen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_26115015
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:00 schreef wonderer het volgende:
wow, nog steeds bezig? Ryan en Stali hebben wat uit te leggen als ze terugkomen...
Ná hun vakantie ja
pi_26115037
Ik weet i.i.g. welk adres dat huis aan het meer is:
Groote Meer 1
pi_26115046
Er moeten nog 2 andere huizen aan diezelfde weg liggen
pi_26115071
Lengte 004*22'22"0
Breedte 051*24'18"N
GPS Locatie van Groote Meer 1
pi_26115085
ik weet waar het pleekotje staat, maar kan het niet zien als pleekotje, ik post zometeen ff wat
pi_26115095
Dan check ik de GPS locatie wel!
pi_26115198
waar staat dat hotel ook alweer, post eens die plaatje van de routeplanner?
pi_26115281
Ik heb de locatie van 'de wolfshoek' (Restaurant)
Staartsestraat 42 - 59
Lengte: 004*23'09"O
Breedte: 015*25; 34" N
pi_26115299
vraagjes volgens ryan:
-hoever was het naar de wc toe?
-hoever was het naar de openvlakte?
pi_26115304
Hoe heet dat hotel dan?
pi_26115312
ik heb het al, zie vorige pagina
pi_26115349
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef RoelerMF het volgende:
Ik kan dat hotel ook maar niet loslaten waar die auto;s zijn gezien dus ik ben even op google wezen zoeken naar hotels in Huijbergen waar ik het volgende pitoreske hotel ben tegengekomen;

Huize Tijdsat

Het ligt aan de staartsestraat, op dit plattegrondje staat die straat afgebeeld en het is duidelijk te zien het eind van die straat eindigt in de punt. Zou dat misschien de plek kunnen zijn waar Ryan & vriendin het bos in zijn gegaan?
Staartsestraat dus, ik heb de locatie, heb je een schreenshot nodig?
pi_26115404
Er bestaat nog een hotel in Huijbergen El Paradiso genaamd http://www.elparadiso.nl/index/nl/Welkom . Deze ligt volgens de omschrijving aan de rand van een bos en heeft een grote parkeerplaats (zeggen ze).
pi_26115429
El Paradiso is meer naar het noorden
pi_26115448
ik heb het een en ander uitgetekend, de bedoeling was dat ik een pit kon aangeven wat nog niet gelukt is.
dit komt omdat ik nu echt moet gaan slapen, morgen voeg ik meer gegevens toe aan de hand van eerdere berichten van Ryan3.
Hopelijk kan iemand er alvast wat mee...

pi_26115479
O ok. De bossen van Huijbergen worden veel gebruikt door de scouting. En er zullen ongetwijfeld gedetailleerd stafkaarten van dit gebied bestaand. Het verbaasd me trouwens dat de groepen die dit weekend er geweest zijn, geen scouts hebben gezien.
pi_26115583
Even een update. Ollie was vandaag onrustiger dan ooit. Twee bakken water leeg gezopen. Ik denk dat ik maar eens naar de dierenarts moet, want dit is niet normaal meer hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26115664
De pit:
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
Daarna gingen we weer richting onze auto (die circa 3 à 4 km verwijderd stond)
Het dode bos:
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
een bos dat voor onze ogen langzaam veranderde in een soort Afrikaans savannegebied.
En dat kms lang. Ik geloof dat we om en nabij de 8 km het bos in zijn gewandeld, totdat we, overigens leg ik dat later nog uit, de weg kwijt raakten en op onze schreden terugkeerden...
De open vlakte:
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Het afgestorven bos was nl. begrensd. Op gegeven moment kwamen we weer steeds meer groen tegen, soms ook weer met een duidelijke scheidingslijn, zoals eerder getoond. Kort daarop verloor ik mijn oriëntatievermogen en zwalkten we op goed geluk nog wat verder. Terwijl we zo bezig waren, en Stali (maar ook ik eigenlijk) best wel graag op de terugweg was geweest, arriveerden we bij een open plek. Niet zomaar een open plek.
.....
En nu moet je maar aannemen, deze open plek ken ik dus helemaal niet. Niet dat ik ooit vaak geweest ben in deze contreien van het bos. Niemand komt hier vaak; je komt althans geen mens tegen, maar ooit ben ik wel dieper in dit bos geweest en er staat me niets bij van zo'n immense open plek. Vandaar ook dat mijn desoriëntatie steeds groter werd. Het vreemde is dat de bodem bedekt is met een soort pulp van afgestorven hout. Dit geeft aan dat er wel ooit bomen hebben gestaan volgens ons, maar dat die nu dus zijn verdwenen. Wat ook typisch is, is dat er op die open plek geen boomstronk is te bekennen. Dus hoe hebben we het nu??? Hebben ze daar de bomen met wortel en al uit de bodem getrokken??? Weird!
De pit ligt 3 a 4 km van de parkeerplaats. Vraag is alleen waar hadden ze hun auto geparkeerd? Ze hebben wel (naar mijn idee dan) aan de kant van Ossendrecht het bos met de auto verlaten.
Ik blijf erbij dat volgens mij Hotel Dekkers - Ossendrecht het hotel is, dat Ryan bedoelde. Het hotel in Huijbergen heeft nauwelijks parkeerplaats, zeker niet voor 5 auto's.
Het wc-hokje is een 1,5 à 2 kilometer zuidelijker dan de pit. Zo'n 8 kilometer van de parkeerplaats begint de open vlakte. De openvlakte zou dus zo'n 3 à 4 kilomter ten zuiden van het wc-hokje liggen.
  zondag 10 april 2005 @ 03:49:02 #172
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26116128
HOLY FUCK!
ik kijk net zo op mn klok..kwart voor 4
heb ik sinds gvd avondeten deze reeks zitten lezen vanaf het begin !!!!!!!
pi_26116213
en heb je je vermaakt of heb je nu spijt?
  zondag 10 april 2005 @ 04:06:14 #174
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_26116224
FFS is dit gedoe nog aan de gang Deze hoax is gonna go down in fok history.
Ben nu bekaf, welteruste.
Senatus Populus Que Romanus
  zondag 10 april 2005 @ 06:47:06 #175
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_26116442
tvp
  zondag 10 april 2005 @ 07:36:02 #176
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26116459
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:05 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Als het klopt wat die boswachter heeft gezegd is dat niet zo, en heeft Ryan z'n photo's in meerdere bossen gemaakt, maarja dit is de laatste keer dat ik het zeg .
tis dan ook een hoax he, wordt lachen straks als iedereen overtuigt is, zal wel woensdag zijn, met dat "persbericht" tja tegenwoordig als er (belangrijk) nieuws is laat de persconferenties een week op zich wachten!
pi_26116792
Zijn er nog mensen afgelopen nacht geweest, met resultaten?
  zondag 10 april 2005 @ 09:50:07 #178
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_26117018
Ik denk eraan om zodirect eens te gaan kijken daarzo. Heel gewaagd: overdag! Een en ander in verband met licht, enzo.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_26117024
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk eraan om zodirect eens te gaan kijken daarzo. Heel gewaagd: overdag! Een en ander in verband met licht, enzo.
Spannend !
  zondag 10 april 2005 @ 09:52:55 #180
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_26117035
Iemand enig idee hoe goed dat bos te bereiken is vanaf Hoogerheide?
(wij zijn aangewezen op OV).
En die weblog is down ofzo dus ik kan die infomailer niet gebruiken.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  zondag 10 april 2005 @ 09:53:30 #181
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26117039
Ik merk dat er weer wat gecontroleerd is op het gebied van de foto's.

Mooi werk.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_26117044
Zomaar een post hoor.

quote:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag
Eerste paasdag? En dan post je het pas op 31 maart? Enige logische reden die ik daar voor kan verzinnen is dat je het toen pas gepost hebt omdat het een 1 april grap is.
quote:
ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis.
Het moet dus niet al te ver van z'n huis af zijn.
quote:
dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was.
Vreemd gedrag voor een hond?
quote:
Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd.
En zo'n zware motor hoor je niet eerder aankomen? En ik kan het me ook eigenlijk niet voorstellen dat zo'n persoon je half aanrijdt. Hij ziet je vast wel. Toch knap dat je op zo'n moment nog zoveel details kan onthouden.
quote:
Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Geen bordjes van gezien. :\
quote:
Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd.Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel begaanbaar te maken.
Heeft er iemand een vrij nieuw pad gevonden waar grote metalen platen liggen? Is het dan toch in een anders bos, als het al waar is?
quote:
Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers
Was deze nog gevonden?
quote:
Drie mannen staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg.
Vreemd gedrag voor bouwvakkers die gewoon hun werk doen.
quote:
en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Ga een boek schrijven. :\
quote:
Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan
Je bent teruggegaan, zonder fototoestel terwijl je van te voren het idee hebt dat er iets niet in de haak is. Dan neem je toch direct je camera mee?
quote:
en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt.
Nou, scary shit man. En waarom wordt dat niet direct gepost?
pi_26117077
Misschien handig. Quotes zijn van Ryan3.
quote:
Dit is het grensgebied België-Nederland. Ik ben opzettelijk een beetje vaag wat geografie betreft, if you don't mind.
quote:
Het is een uitgestrekt bosgebied, dat over de grens loopt, alleen voor in het bos kom je af en toe wat wandelaars tegen.
quote:
De blauw gemarkeerde paden.
Lynx666, weet je nog waar je die exact tegenkwam? (kaartje)
quote:
Nee, geen paaltjes met gele dakjes en ook geen bebouwing op 10 minuten afstand. Om je een idee te geven, de plaats bereik je na een stevige wandeling van 40 minuten. Dat bos gaat nog zeker anderhalf uur lopen in zuidelijke richting door, voordat je bij landweggetjes komt.
Aangezien die bouwvakkers er ook konden komen met hun busjes mag je stellen dat je het niet in kleine bosweggetjes moet zoeken en dat lopen eigenlijk niet nodig hoeft te zijn.
quote:
ben ik naar mijn werk gegaan en is Stali met Ollie naar het bos gegaan. Ze wilde in zuidelijke richting verder lopen. Kijken waar die zwarte buizen naar toegingen en of er misschien meerdere soortgelijke plaatsen in het bos waren. Toen ze zo'n twee km van de pit verwijderd was, begon de omgeving ineens te veranderen en werd zij er naar van. Ze belde op en ik ben meteen afgereisd naar het bos. Afgesproken bij de ven zijn we samen verder getrokken het bos in.

[ Bericht 25% gewijzigd door Viperdesign op 10-04-2005 10:19:10 ]
pi_26117139
Stali:
quote:
Ook is er naast de pit een afwatering en daarin deden we vrijdag ook een vondst. Namelijk een buisje met strootjes aan een baksteen. Er stond op een heel klein wit etiketje FPW onderzoek.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22FPW+onderzoek%22&btnG=Zoeken
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=FPW+onderzoek&btnG=Zoeken

Antwoord op vraag iteejer.
Er wordt gemaild.
quote:
Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn.
quote:
Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.
quote:
we hebben vanmiddag bij de BoerenBond voor 27,50 euro grondtesters gekocht. Er zitten vier potjes met gekleurde capsules in. Een ervan (groen) meet de PH-waarde.

[ Bericht 9% gewijzigd door Viperdesign op 10-04-2005 10:23:05 ]
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 10:06:24 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26117141
Goed, de ballon is dus doorgeprikt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26117203
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:58 schreef Viperdesign het volgende:
Misschien handig. Quotes zijn van Ryan3.

[..]
[..]
[..]

Lynx666, weet je nog waar je die exact tegenkwam? (kaartje)
Ik ben toevallig nu bezig onze (en mijn) route op de stafkaart te plempen. Momentje, post ik m zo.
pi_26117205
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Mocht je gaan, in ieder geval succes
  zondag 10 april 2005 @ 10:22:49 #188
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_26117268
quote:
Op zondag 10 april 2005 10:14 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Mocht je gaan, in ieder geval succes
Ja man. Proberen of er nu eindelijk eens HQ foto's kunnen worden gemaakt. .
  zondag 10 april 2005 @ 10:26:53 #189
48233 Auticia
warriorette
pi_26117311
quote:
Op zondag 10 april 2005 10:22 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ja man. Proberen of er nu eindelijk eens HQ foto's kunnen worden gemaakt. .
Gaan er nog meer mensen mee?
I bet you are flying inside.
pi_26117385
Ik ben waarschijnlijk sneu genoeg om vandaag wéér te gaan.

Moet eerst even de motor schoonmaken, ergens. Ding zit onder de modder.
pi_26117392
quote:
Op zondag 10 april 2005 10:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ben waarschijnlijk sneu genoeg om vandaag wéér te gaan.

Moet eerst even de motor schoonmaken, ergens. Ding zit onder de modder.
  zondag 10 april 2005 @ 10:36:35 #192
48233 Auticia
warriorette
pi_26117446
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ik heb niet echt nagedacht waar de plee stond

Maar blijkbaar zijn daar dus ook foto's gemaakt, dus jullie zitten niet ver van de pit af...

Gaan er morgen nog mensen naartoe? Mail me dan ff op nolius@fok.nl met je telefoonnummer.
Wij hebben elkanders nummer al, Nolius .
I bet you are flying inside.
pi_26117481
weer tvp't
pi_26117488
(terug vind post)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 10 april 2005 @ 10:40:10 #195
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_26117496
quote:
Dat was mij ook al opgevallen. Je zou haast denken dat Yvonne er meer van moet weten en hier gewoon onnozel meespeelt om ons op het verkeerde been te zetten.
pi_26117509
Het gedeelte waar ik ben geweest, gedeeltelijk samen met Viper

pi_26117542
Of, wat globaler:

Heb ook nog een tijdje alleen gereden.
pi_26117572
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mensen, beetje moeilijk om te beginnen, maar Stali belde rond kwart over 12, half 1 nogal overstuur en ontdaan op en vroeg of ik direct naar haar toe kwam.
blabla...foto's gingen ze maken. Is het dan vreemd dat de foto al om 12.32 gemaakt is, of niet?
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 10:46:58 #199
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26117578
quote:
Op zondag 10 april 2005 10:40 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen. Je zou haast denken dat Yvonne er meer van moet weten en hier gewoon onnozel meespeelt om ons op het verkeerde been te zetten.
De gemanipuleerde werkelijkheidsbelevingstheorie van R3.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26117713
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef veldmuis het volgende:
'k heb vroegah wel eens wat boeken van de Vijf gelezen, daar lijkt dittem wel op .
Daar zat ik ook al een tijdje aan te denken

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')