de meest irritante nieuwe 'feature' van msn 7quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:03 schreef Bill_E het volgende:
WTF is buzzeren
Nog steeds heb ik dus geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:04 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
de meest irritante nieuwe 'feature' van msn 7
schermpje komt op voorgrond en gaat parkinsonnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:04 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
de meest irritante nieuwe 'feature' van msn 7
compatibiliteit of compatability ... maar ik zie het door de vingers , typos gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:34 schreef mechatronics het volgende:
Comptatibilty, zoals dat duur heet, hebben ze ook niet van gehoord
MSN 7.0 opstartproblemen
Nee, compatibility.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:36 schreef coz het volgende:
[..]
compatibiliteit of compatability ... maar ik zie het door de vingers , typos gebeuren![]()
ik wilde .. nl en engelsquote:
Dat ligt maar net aan wat je programmeert, als jij een driver programmeert , heet jij geen user interface architectquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Nee, compatibility.
Alles in de ICT wereld is in het engels.
Dat klinkt intressant.
Meiden geilen daarop
Mannen weten dat.
Daarom heet een programmeur bijvoorbeeld Chief Executive User Interface Architect bijvoorbeeld.
Ja, je moet wat.
zoieso zijn de meeste programeurs geen user interface architect ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wat je programmeert, als jij een driver programmeert , heet jij geen user interface architect
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
User interface architects, Chief Executives, compatibiliteit, compatibility, comptibility, compatability, drivers programmeren, standard files en GUI's.
Wat boeiend jongens.
Ik leer nog eens wat van jullie.
Echt. Serieus. Ga door. Ik ben als een spons.
Alsof je er geen verstand van hebt heh.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
User interface architects, Chief Executives, compatibiliteit, compatibility, comptibility, compatability, drivers programmeren, standard files en GUI's.
Wat boeiend jongens.
Vind je het gek, op zo'n ding zit een leeftijdscheck! 14.gifquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Danny_Blind het volgende:
er zitten nog wel meer bugs in
bij m'n pa en ma wil 7.0 gewoon weg helemaal niet online kome
Ssssst.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Alsof je er geen verstand van hebt heh.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
User interface architects, Chief Executives, compatibiliteit, compatibility, comptibility, compatability, ..drivers programmeren, standard files en GUI's.
Wat boeiend jongens.
Tof.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:23 schreef coz het volgende:spongenietzman
ja het is wat met die engelse termen ...nog een paar
floor manager ... schoonmaakster
building manager ..concierge
executive of facilitys.. schoteltjejuffrouw
Microsofty - def.
1) when one piece of said software is bloated, writes bad code, and is just plain a pain in the neck to use.
2) too expensive for its real purpose and not meant to be in the hands of real users.
maar voor werkelijke ict termen
http://www.techweb.com/en(...)html?term=**RANDOM**
dus nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Moreno het volgende:
Kut Microsoft is weer lekker bezig, ik kwam er net achter dat als je je status op bezet zet je dan zoveel kunt blijven buzzeren als je wilt![]()
jawelquote:
Dude, neem hem anders ff serieusquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:54 schreef coz het volgende:
hier staan nog een paar gratis boeken (rechterkant).. en daar zitten er ook een paar tussen over linux ed..
http://www.oreilly.com/openbook/
maar bij de betaalde boeken hebben ze ook erg veel ict spul
zal eens kijken of er meer is ...maar vandaag niet meer
Moet de pc van je pa en ma wel verbonden zijn met het internetquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Danny_Blind het volgende:
er zitten nog wel meer bugs in
bij m'n pa en ma wil 7.0 gewoon weg helemaal niet online kome
mjah, er werken wel meer dingen niet goed met MSN 7.0quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef renz0r het volgende:
[..]
Moet de pc van je pa en ma wel verbonden zijn met het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |