waar was het dan utrecht?quote:Op zondag 10 april 2005 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had bij Bluezz en golfert in de kofferbak gekund.
Ik ben kapot trouwens, zal de spanning wel zijn. Ik kwam er later achter dat er 9 mensen voor me in de zaal zaten waaronder 2 Fok_hools_popjesHet ging niet echt bijster bi maar ook niet echt dramatisch, heb in ieder geval mijn vuurdoop gehad.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is alvast verdrietig om dat ajax gaat verliezen denk ik.
![]()
Zit je dat kind nou weer trauma's aan te pratenquote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook nog een keer in de buurt van Ermelo?quote:
Papa blijft ook expres thuis om hem te kunnen troostenquote:Op zondag 10 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het mijn manager even vragenquote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom je ook nog een keer in de buurt van Ermelo?
Als bij ons in de buurt komt, kom ik langsquote:
Over 2 weken, met mijquote:Op zondag 10 april 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Ik zag ook dat jullie in Groningen kwamen SCH
Geen dank jongenquote:
Was inderdaad spectaculair daar in de laatste bocht.quote:Op zondag 10 april 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
Motorracen is niet mijn favoriete sport maar wat een schitterende finish.
Staat ie weer aan kop want de eerste dag bakte ie er weinig van.quote:Op zondag 10 april 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Tiger Woods is ook spectaculair bezig: 7 birdies op een rij bij The Masters in Augusta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |