Giet Sien leegquote:
* appelsientje geeft zakdoek aanquote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Giet Sien leeg
Het is weer geen lekker weer.
En ik blijf maar niezen
Againzender hoe gaat het met paps, mams en Axel???
hier ... dat is voor jou daarquote:
Ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 10 april 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Het is hier ietsiepietsie lichter aan het worden in de lucht
ik ook maar ben meteen weer wegquote:
Het wordt hier ietsepietsepietsje lichter, moet straks naar Utrecht/Houten, benieuwd of het droog blijft daar, dan kan ik met mijn ouwe moedertje eventjes een rondje lopen buitenquote:
tja zo´n thuis wedstrijd tegen die Tukkers gaat je niet in je koude kleren zitten natuurlijk !quote:Op zondag 10 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
* SCH is er net uit maar wil er best al weer in
Waar was je?quote:Op zondag 10 april 2005 13:37 schreef pascalheister het volgende:
Waar speel je nog meer met theatersport SCH?
Balen, nu vitesse maar verliezen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja zo´n thuis wedstrijd tegen die Tukkers gaat je niet in je koude kleren zitten natuurlijk !
wel een prachtige goal van Ugur..trouwens !
Je had bij Bluezz en golfert in de kofferbak gekund.quote:
Gaat goed hier, hoewel die gebroken nachten mij nog niet echt bevallen. Vanmorgen een beetje uitgeslapenquote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Againzender hoe gaat het met paps, mams en Axel???
quote:Op zondag 10 april 2005 14:05 schreef Againzender het volgende:
Maar Axel vond het denk ik te druk gisteren, dus die ligt nu een beetje te brullen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |