Heel erg goed.quote:Op zondag 10 april 2005 02:29 schreef appelsientje het volgende:
hoe deed SCH het eigenlijk???
Shit.quote:Op zondag 10 april 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel erg goed.
Wij hebben hier in Bloemendaal het WOZ (Welzijn Ouderen Zorg) en daar zou ie zo vlekkeloos mee kunnen doen bij het macramé-improviseren voor meubelstukken.
Mijn favoriete standje bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2005 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MEUBELSTUK (in een leuk gekozen houding svp)
Een zit(tende)zak bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 april 2005 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MEUBELSTUK (in een leuk gekozen houding svp)
Volgens je man, die dat even met de rest van de hele zaal wilde delen, wel ja.quote:
Dat is nou wat ze noemen een 'open relatie'quote:Op zondag 10 april 2005 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens je man, die dat even met de rest van de hele zaal wilde delen, wel ja.:)
quote:Op zondag 10 april 2005 02:47 schreef golfer het volgende:
Maar het leukste vond ik nog dat je niet door had wie die vraag uit de zaal stelde of Heerenveen ooit kampioen van NL zou worden en toen jullie moesten improviseren op briefjes uit de zaal en er 1 briefje was met "En toch wordt Ajax kampioen" en je nog steeds niet door had dat ik in de zaal zat.
Dat van Heerenveen vroeg ik me wel af maar ik dacht dat het Stephen of Michiel was. En Stephen is ook Ajax-fan en er zullen nog wel meer van die dwaallichten tussen zitten tochquote:Op zondag 10 april 2005 02:47 schreef golfer het volgende:
Maar het leukste vond ik nog dat je niet door had wie die vraag uit de zaal stelde of Heerenveen ooit kampioen van NL zou worden en toen jullie moesten improviseren op briefjes uit de zaal en er 1 briefje was met "En toch wordt Ajax kampioen" en je nog steeds niet door had dat ik in de zaal zat.
datquote:Op zondag 10 april 2005 02:47 schreef golfer het volgende:
of Heerenveen ooit kampioen van NL zou worden
Ik zat in ieder geval naast een leuk en lief dwaallichtje van je in de zaal.quote:Op zondag 10 april 2005 02:52 schreef SCH het volgende:
....meer van die dwaallichten tussen zitten toch
Telefoonnummer kopen?quote:Op zondag 10 april 2005 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat in ieder geval naast een leuk en lief dwaallichtje van je in de zaal.
Ze kreeg het steeds warmer en trok kledingstuk na kledingstuk uit.
Soort sauna/zweethok-gedoe dus.![]()
Nee, ik kom haar vast nog wel eens tegen, denk ik zo maar.quote:
fjoewquote:Op zondag 10 april 2005 05:19 schreef Spideyman het volgende:
ha! ik heb lekker de hele kroeg vol spinnenrag gehangen!
[afbeelding]
jij was gisteren op MSN ook lekker bezigquote:
nu nog canal +quote:Op zondag 10 april 2005 12:16 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Wat een voetbal dag: Ajax - AZ en Barca Real
quote:
Je maakt me jaloersquote:Op zondag 10 april 2005 12:16 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Wat een voetbal dag: Ajax - AZ en Barca Real
quote:Op zondag 10 april 2005 02:47 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |