quote:Op zondag 10 april 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer eens een leuke Studio Sport.
Klopt.quote:Op zondag 10 april 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het golfen duurt tot één uur vannacht. De laatste anderhalf uur kun je dus kijken zonder iets anders te moeten missen
Wat ben je toch weer praktisch bezig, Tong.quote:
Idd, die kerel is goed bezig. Maar goed dat ie in mn team zitquote:Op zondag 10 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Boonen, erg knap hoor.
Ja ik heb hem niet in mijn team alleen mijn maat wel die staat zowat bovenaan in hoolsquote:Op zondag 10 april 2005 17:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, die kerel is goed bezig. Maar goed dat ie in mn team zit![]()
Lijkt me een makkelijke keuzequote:Op zondag 10 april 2005 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En daarna moeilijke keuzes voor mij: Peking Express, ER, Jiskefet en Studio Voetbal of toch live op de BBC naar de ontknoping van The Masters gaan kijken.
Rondje op kosten van Concordia 2 die vandaag de periode gehaald heeftquote:
Welke film filmverslaafde ?quote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef pascalheister het volgende:
Goede avond
Zo dat was een lange zit 3,5 uur film kijken, maar het was de moeite waard
Ja episch meesterwerk met Peter O'Toolquote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lawrence of Arabia
echt een geweldige film
Idem hier.quote:Op zondag 10 april 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan toch maar Peking Express kijken zometeen.
quote:Op zondag 10 april 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Net voetbalvriend aan de telefoon.Hij heeft de Rotterdam Marathon uitgelopen in een tijd van 3 uur 45 minuten. Na afloop gaf ie burgemeester Opstelten een hand en vroeg gelijk wat Feijenoord gedaan had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |