quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Is te vinden toch, ip adres natrekken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Is te vinden toch, ip adres natrekken. Huisnummer, huisnummertje verderop proberen?
Jup.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Lama, ze hebben tiscalli.
via de whoisquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Neej, dan maar hopen dat de provider dat ff voor je doet.
Mjah laat maar dat idee.
Misschien iets met hun emails? Als ze een .nl adres hebben heb je zo het adres iig.
Jij zou slapenquote:
Dat is niet eens zo'n gek idee. Kan niemand zich voordoen als Ryan die z'n wachtwoord kwijt is?quote:
Alleen dit:quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef Dark_Killah het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/108835.
Ik kan niks vinden dat lijkt op een straatnaam oid.
Jullie wel?
Too slowquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb helemaal geen 'te klein' kutje!
Gebruikersnaam of Wachtwoord ongeldigquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:16 schreef Viperdesign het volgende:
http://webmail.tiscali.nl/mail/main?domain=tiscali.nl&style=tiscali_nld
Gebruikersnaam: Ryan3
Wachtwoord: Succes.
Vanaf waar ben je begonnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:18 schreef Major-Geek het volgende:
ff bijgelezen, maar heb ik iets heel schokkends gemist, zag zosnel nix bijzonders staan.
21/22 maar dat was vanochtend :S gaat weer veeeeeeeels te hardquote:
Op pagina 1 van dit topic staan foto's van de nachtelijke expeditiequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:20 schreef Major-Geek het volgende:
[..]
21/22 maar dat was vanochtend :S gaat weer veeeeeeeels te hard
lolquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:20 schreef BeJD het volgende:
Iemand zin om een distributed Brutus te maken ofzo?
grappig dat je je eigen nick verkeerd schrijft en de " / me " tag niet gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:04 schreef BeJD het volgende:
* BeBJ is nog nooit een http://zoekopnummer.qik.nl tegen gekomen voor IP adressen
De politie is tot op zekere hoogte verplicht om de burger van gevraagde informatie te voorzien, tenzij er redenen zijn om die achter te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef Rolfxx het volgende:
Mjah, die opening hou ík open he. De rest denkt misschien wat anders. Maar de politie bellen..bereik je ook niks mee. die mogen er helaas geen uitspraken over doen
Ik heb nog ff in de FAQ gekeken voor de me tag (ik wist dat die op GoT ook al strange in elkaar zat, maar afaik klopt dat stukje in de FAQ ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:23 schreef showmelove het volgende:
[..]
grappig dat je je eigen nick verkeerd schrijft en de " / me " tag niet gebruikt.
ik insinueer niks
Ach, tis goed voor je conditiequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Lynx666 het volgende:
120km op de fiets, 25km op de voeter en een liesbreuk later:
Nothing to report
Wat een kutbos btw.
Geen pit ontdekt..
En nu ben ik dood en doe ik niks meer
hmm. .heb behoorlijk wat gelezen, maar dit blijbaar gemistquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:18 schreef IETE het volgende:
[..]
dat is een topic <10 al gechecked,
lees je in![]()
Geen effect, je geeft verkeerde wachtwoord op, ze zullen zijn wachtwoord dan per brief toesturen ivm privacy regelingen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Viperdesign het volgende:
Tiscali ADSL 030-214 9704 regulier tarief
Iemand zin om zich voor te doen als een boze Ryan3 die niet snapt waarom hij niet kan inloggen op z'n mailbox ?
Iemand heeft laatst een plaatje gepost waar je kon zien welk gebied al uitgekamd was..quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:28 schreef BeJD het volgende:
Vanavond gaat er weer een groepje. Nog ideen waar ik ze heen moet sturen Viper?
Oude meerweg?
Da's een goeie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:31 schreef BeJD het volgende:
"Je belt op, ja ik ben verhuisd en me vrouw heeft de administratie gedaan, maar ik het het idee dat er iets is misgegaan. Ik woon nu op de lutjebroekstraat maar ik heb het idee dat het nog op me oude adres staat. Op wel adres staat het?"
Als ze dan vragen wat je oude adres is dan geef je nog een ander adres op.
Opgefoktquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik vind ryan3 maar een viespeuk hoor.. beetje naieve fokkertjes naar een donker bos lokken..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:28 schreef BeJD het volgende:
Vanavond gaat er weer een groepje. Nog ideen waar ik ze heen moet sturen Viper?
Oude meerweg?
Ik heb je in deze reeks al iets van 10 tvpen zien plaatsen en that's itquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:32 schreef bupatH het volgende:
tvp
Een kinderhand is gauw gevuld he...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
via de whoisdenk niet dat ze die hebben.En provider doet et sowieso niet
Privacy e.d
Damn I wish it was so easydan had ik hedendag een hoop lol gehad
Geen kans, op moment dat je een vraag hebt over hoe je bent ingeschreven wordt je doorgeschakeld naar KS en die zijn gesloten. Vervolgens zal klantenservice je postcode/huisnummer van een adres vragen, als je dan een postcode geeft die volledig uit de richting is zal je toch uiteindelijk met een postcode moeten komen die wel klopt (uit het verleden bijvoorbeeld). Kan je die niet geven is de kans groot dat je schriftelijk verder meotquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:31 schreef BeJD het volgende:
"Je belt op, ja ik ben verhuisd en me vrouw heeft de administratie gedaan, maar ik het het idee dat er iets is misgegaan. Ik woon nu op de lutjebroekstraat maar ik heb het idee dat het nog op me oude adres staat. Op wel adres staat het?"
Als ze dan vragen wat je oude adres is dan geef je nog een ander adres op.
Nee heb je, ja kan je krijgen. Je moet nu alleen nog een klantnummer hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:40 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Geen kans, op moment dat je een vraag hebt over hoe je bent ingeschreven wordt je doorgeschakeld naar KS en die zijn gesloten. Vervolgens zal klantenservice je postcode/huisnummer van een adres vragen, als je dan een postcode geeft die volledig uit de richting is zal je toch uiteindelijk met een postcode moeten komen die wel klopt (uit het verleden bijvoorbeeld). Kan je die niet geven is de kans groot dat je schriftelijk verder meot
daar is het team van gisteren half omheengelopen, op http://depit.web-log.nl staat pcies hoe ze zijn gelopenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:41 schreef ben.hahlen het volgende:
Ok, heel even tussendoor (ik volg het topic sinds het op de FP is gekomen, heb alles gelezen).
Anyhow:
In mijn herinnering werd er over een "ven" gesproken, zou het dan niet een idee zijn om ook bij het water op de kaart te kijken, tenminste, daar in de buurt, zeg maar.
Verder bijster weinig te melden eigenlijk.
(nee, kan niet zoeken, ik zit in Zweden)
Ow, heb ik dat dus net weer gemistquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:43 schreef BeJD het volgende:
[..]
daar is het team van gisteren half omheengelopen, op http://depit.web-log.nl staat pcies hoe ze zijn gelopen
Zo achterlijk zal die wel niet zijn he...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef Viperdesign het volgende:
Jammer dat we geen corrupte admin hebben die het wachtwoord van Ryan3 opzoekt om te kijken of hij toevallig hetzelfde wachtwoord voor z'n mail gebruikt.
Get realquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef Viperdesign het volgende:
Jammer dat we geen corrupte admin hebben die het wachtwoord van Ryan3 opzoekt om te kijken of hij toevallig hetzelfde wachtwoord voor z'n mail gebruikt.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:48 schreef Kjew het volgende:
[..]
Zo achterlijk zal die wel niet zijn he...![]()
Mss tegen aanbetalingquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef Viperdesign het volgende:
Je bent een dag geregisteerd en je komt nu al met ban-waardige voorstellen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:49 schreef BeJD het volgende:
hehe, dat is idd een veelgebruikte methode voor dit soort dingen, kunnen we anders de Fok! databaseserver niet hacken
Mjah, misschien is ie wel dood.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Wachtwoorden staan encrypted op de server, dus vergeet dat maar. Vind het trouwens wel een beetje ver gaan om zn provider te bellen enzo..privacy, anyone?
ik heb ooit op school een NTLM pass van een hash naar een pass kunnen herlijden. Dat doe je met voorgegenereerde tabellen. Afaik is het nog niet eens illigaal ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Wachtwoorden staan encrypted op de server, dus vergeet dat maar. Vind het trouwens wel een beetje ver gaan om zn provider te bellen enzo..privacy, anyone?
Dat is dan een zaak voor de politie, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Mjah, misschien is ie wel dood.
Dat lijkt me voorgaan?
Volgens mij wil die toch niets doorgeven, omdat er niemand hun persoonlijk kent.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is dan een zaak voor de politie, toch?
Bij stomme wachtwoorden kan het inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:51 schreef BeJD het volgende:
[..]
ik heb ooit op school een NTLM pass van een hash naar een pass kunnen herlijden. Dat doe je met voorgegenereerde tabellen. Afaik is het nog niet eens illigaal ook.
Bel ze op, ik wens je veel succes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is dan een zaak voor de politie, toch?
Mensen die een week vermist zijn, niet op hun werk komen, niet gezien worden, en waarvan de buurvrouw hun kuiken heeft, zullen heus wel gezocht worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef BeJD het volgende:
[..]
Volgens mij wil die toch niets doorgeven, omdat er niemand hun persoonlijk kent.
tabellen gingen tot 15 caracter met kleine letters / hoofdletters / tekens / getallen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij stomme wachtwoorden kan het inderdaad.
Heb al eens met de politie gebeld, en zo gaat het nét niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Bel ze op, ik wens je veel succes.
veldmuis: Ja er wordt iemand vermist.
politie: Ja wie dan
veldmuis: ryan3 en stali.
politie: o die!
ofzo?
Klantennummertjes zijn voor klanten, als je belt hebben ze aan je postcode en huisnummer al voldoende, als die niet kloppen of je wilt weten wat er staat zul je met bankreningennr moeten komen bijvoorbeeld om aan te tonen dat jij het bentquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef BeJD het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen. Je moet nu alleen nog een klantnummer hebben
Geven ze denk ik niet door, "vertrouwelijk"quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die een week vermist zijn, niet op hun werk komen, niet gezien worden, en waarvan de buurvrouw hun kuiken heeft, zullen heus wel gezocht worden.
En ze nemen je serieus als je als enkele knooppunten hebt: Stali & Ryan + bergen op zoom?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb al eens met de politie gebeld, en zo gaat het nét niet.
Tiscali?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Klantennummertjes zijn voor klanten, als je belt hebben ze aan je postcode en huisnummer al voldoende, als die niet kloppen of je wilt weten wat er staat zul je met bankreningennr moeten komen bijvoorbeeld om aan te tonen dat jij het bent
Bron: Ik werk bij een ISP
Is het toch ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef BeJD het volgende:
[..]
Geven ze denk ik niet door, "vertrouwelijk"
Wie weetquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef BeJD het volgende:
True veldmuis, je komt er dus niet achter op zo´n manier of het een hoax is of niet
Klopt. Privacy wordt nogal erg zorgvuldig mee omgegaan in Nederland. En da's eigelijk maar goed ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef BeJD het volgende:
True veldmuis, je komt er dus niet achter op zo´n manier of het een hoax is of niet
Die pleepot staat in een bos in BoZ, en werd ook herkend door een boswachter daar, aldus Nolius @ Fokradio gisteravond.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef BeJD het volgende:
De pleepot is gevonden, ik weet niet van wie de info komt maar ik heb wel een vermoeden. Ik upp alles ZSM
Ben ik ff blij dat ik bij Planet zit, die trashen alle mail naar dat adresquote:
Whatever. Tegenwoordig heeft bijna elke broadbanduser een router die always-on is, met een firewall die pings blockt, of niet. Dus dat zegt ook niks.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef abcd-tje het volgende:
Hmmm, het kan makkelijker om te zien of Ryan3 en Stali thuis zijn.
In hun post las ik dat ze de pc uit zouden zetten.
Yvonne hier is administrator, dus zij moet bij een post hun Ip of mask zien staan.
Op dat moment is dat via Dos zo te pingen of een portscanner.
Dan is te zien of hun computer online is of niet
Bij de meeste routers moet je dan "ping from wan" inschakelen of uitschakelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whatever. Tegenwoordig heeft bijna elke broadbanduser een router die always-on is, met een firewall die pings blockt, of niet. Dus dat zegt ook niks.
Dat zijn teminste aanwijzingen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die pleepot staat in een bos in BoZ, en werd ook herkend door een boswachter daar, aldus Nolius @ Fokradio gisteravond.
overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien. Alleen maar changen.quote:
De pleepot stond in het verkeerde bosquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef BeJD het volgende:
De pleepot foto´s staan op: http://depit.web-log.nl/
Zsm post ik het ook hier
Net of IK buiten komquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef RoelerMF het volgende:
Volgens mij zitten Ryan3, Stali, Buuf, Nolius en Yvonne straks middenin die pit met een enorme spandoek waarop staat "GRAPJE" voor de eerste die de pit vind![]()
Psies, gecodeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien. Alleen maar changen.
right?
Staan gecodeerd opgeslagen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef Qwea het volgende:
overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien.
Zaten Ryan en Stali niet toevallig op die wc?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef BeJD het volgende:
Okee de pleepot plus het meertje zijn dus gevonden, ik zal zo ff SMS´en waar de mensen zich bevinden enzo. Zodra ik contact heb horen jullie waar deze foto´s zijn genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen foto van ryan...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef DJKoster het volgende:
Foto van Ryan:
[afbeelding]
Net gevonden foto:
[afbeelding]
Precies hetzelfde bosje ernaast, precies dezelfde bomen erachter, het is hem!
It's amazing!
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef DJKoster het volgende:
Foto van Ryan:
[afbeelding]
Net gevonden foto:
[afbeelding]
Precies hetzelfde bosje ernaast, precies dezelfde bomen erachter, het is hem!
It's amazing!
Dus we wachten even op de locatie van die wc en kijken welke andere bossen er in de buurt zijn..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).
Kom je wel een beetje laat meequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef Viperdesign het volgende:
Lynx666!
[afbeelding]
Daar hebben we gereden!.
waar? waar? waar? (kaartje graagquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef Viperdesign het volgende:
Lynx666!
[afbeelding]
Daar hebben we gereden!.
wehehehquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
weheheh
nieuw topic heb ik overigens al;
Ja, kon ik ff niet maken. Was aan het baggeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
weheheh
nieuw topic heb ik overigens al;
Spannend!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef BeJD het volgende:
Me lieve mailserver heeft een bij het mailtje bijgevoegde WAV er uit gegooid. Ik ga nu ff kijken of die nog ergens in een mapje staat. Qwea probeert nu contact te krijgen met degene die de foto´s heeft genomen. We proberen iig zsm de locatie te vinden.
Contact gehad.Desbetreffende persoon heeft verteld waar het is.Alleen we moeten het exacter hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef BeJD het volgende:
Me lieve mailserver heeft een bij het mailtje bijgevoegde WAV er uit gegooid. Ik ga nu ff kijken of die nog ergens in een mapje staat. Qwea probeert nu contact te krijgen met degene die de foto´s heeft genomen. We proberen iig zsm de locatie te vinden.
Nolius moet je gewoon negeren.Die zwetst uit zn nekquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
Oke, we zitten dus in het GOEDE bos te zoeken en niet her verkeerde bos.
Ik vraag me af hoe het komt dat nolius zegt dat dat hokje in een ander bos staat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
Oke, we zitten dus in het GOEDE bos te zoeken en niet her verkeerde bos.
Ik vraag me af hoe het komt dat nolius zegt dat dat hokje in een ander bos staat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).
zoals altijdquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, kon ik ff niet maken. Was aan het baggeren.
Ik heb zo'n 20km door het bos gereden en ik ben dat hokje niet tegengekomen. Ondenkbaar is het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
40 moet ook kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Deel 25 rofl. Die 2 gaan zich helemaal kapot lachen als ze dit terug zien... zo te merken halen we de 30 ook nog wel
die staan als het goed is op de weblog.Op een kaartje daaroquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:49 schreef its_me_ het volgende:
Waarom worden er geen coördinaten gepost?
3434$ 2523-NL^^quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:49 schreef its_me_ het volgende:
Waarom worden er geen coördinaten gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |