overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien. Alleen maar changen.quote:
De pleepot stond in het verkeerde bosquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef BeJD het volgende:
De pleepot foto´s staan op: http://depit.web-log.nl/
Zsm post ik het ook hier
Net of IK buiten komquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef RoelerMF het volgende:
Volgens mij zitten Ryan3, Stali, Buuf, Nolius en Yvonne straks middenin die pit met een enorme spandoek waarop staat "GRAPJE" voor de eerste die de pit vind![]()
Psies, gecodeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien. Alleen maar changen.
right?
Staan gecodeerd opgeslagen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef Qwea het volgende:
overigens kan een admin toch helemaal geen ww's zien.
Zaten Ryan en Stali niet toevallig op die wc?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:16 schreef BeJD het volgende:
Okee de pleepot plus het meertje zijn dus gevonden, ik zal zo ff SMS“en waar de mensen zich bevinden enzo. Zodra ik contact heb horen jullie waar deze foto“s zijn genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen foto van ryan...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef DJKoster het volgende:
Foto van Ryan:
[afbeelding]
Net gevonden foto:
[afbeelding]
Precies hetzelfde bosje ernaast, precies dezelfde bomen erachter, het is hem!
It's amazing!
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef DJKoster het volgende:
Foto van Ryan:
[afbeelding]
Net gevonden foto:
[afbeelding]
Precies hetzelfde bosje ernaast, precies dezelfde bomen erachter, het is hem!
It's amazing!
Dus we wachten even op de locatie van die wc en kijken welke andere bossen er in de buurt zijn..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).
Kom je wel een beetje laat meequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef Viperdesign het volgende:
Lynx666!
[afbeelding]
Daar hebben we gereden!.
waar? waar? waar? (kaartje graagquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef Viperdesign het volgende:
Lynx666!
[afbeelding]
Daar hebben we gereden!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |