Vrouwen...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt hem tot in het diepst van zijn ziel gekwetst, Maryse, dat je dat nu niet ziet
traumatische ervaring voor die knul geweest, een wildvreemd meisje spreekt hem aan, en vervolgens is het 5 minuten compleet langs elkaar heen lullen
nee, dat is echt een slag geweest voor die knul, hoor, ga je schamen
mijn hemel
Ik voel me nu echt vet kutquote:Op zondag 12 juni 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt hem tot in het diepst van zijn ziel gekwetst, Maryse, dat je dat nu niet ziet
traumatische ervaring voor die knul geweest, een wildvreemd meisje spreekt hem aan, en vervolgens is het 5 minuten compleet langs elkaar heen lullen
nee, dat is echt een slag geweest voor die knul, hoor, ga je schamen
mijn hemel
je bent hem op zun minst hete sex verschuldigdquote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt vet kutEn ik heb niet eens zijn nummer gevraagd, HOE moet ik het goedmaken? Ik wil echt niet dat hij hier wat aan overhoud
Echt kut ik word echt depressief van dit soort dingen.
Wat moet ik doen?? Gelukkig maar dat ik hier in R&P zit en hier veel lieve mensen zijn met goed bedoeld advies,Kusjes, een eenzame boogschutter
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
Ik voel me nu echt vet kutEn ik heb niet eens zijn nummer gevraagd, HOE moet ik het goedmaken? Ik wil echt niet dat hij hier wat aan overhoud
quote:
quote:
Pipo ben je ook he. Welk sportcentrum, dan ga ik het meisje ff checken voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
heb niet veel.
Iets over leiden, sportcentrum + meisje
Ik zou hier eens ff kijken als ik jou was...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?? Gelukkig maar dat ik hier in R&P zit en hier veel lieve mensen zijn met goed bedoeld advies,Kusjes, een eenzame boogschutter
K zou het wel leuk vinden hoor, denken die meiden ook niet gelijk dat je alleen maar op sex uit bent als je eens zin hebt in een gezellig gesprek.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef Nickie het volgende:
Leuk artikel in Dagblad van het Noorden: Jonge Bezoekers disco Empire New York in Hengelo geven met een polsbandje hun intenties aan. Geel betekent: Sex. Rood: een praatje.
Dennis (19) 8 vrouwen heeft hij aangesproken met de leuze: '"lekker wijf heb je een geel bandje?" Dat werkte niet.
Thijs (20) : "Ik hoef je naam niet te weten, maar ik zie geel"
WHAHAHAHAA Dis toch BELACHELIJK!!!
Ten eerste die bandjes zijn kansloos
Ten 2e dit zijn pas versierblunders
OFNIE?
En dan roepen als DJ alle gele sletjes naar links en de mietjes naar rechtsquote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef Nickie het volgende:
Leuk artikel in Dagblad van het Noorden: Jonge Bezoekers disco Empire New York in Hengelo geven met een polsbandje hun intenties aan. Geel betekent: Sex. Rood: een praatje.
Dennis (19) 8 vrouwen heeft hij aangesproken met de leuze: '"lekker wijf heb je een geel bandje?" Dat werkte niet.
Thijs (20) : "Ik hoef je naam niet te weten, maar ik zie geel"
WHAHAHAHAA Dis toch BELACHELIJK!!!
Ten eerste die bandjes zijn kansloos
Ten 2e dit zijn pas versierblunders
OFNIE?
Volgens mij loopt iedereen met zo'n geel bandje... Ik zou zelf t blauwe bandje gebruiken en nog meer scoren dan de gemiddelde loser daarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
K zou het wel leuk vinden hoor, denken die meiden ook niet gelijk dat je alleen maar op sex uit bent als je eens zin hebt in een gezellig gesprek.
Geel is ook goed hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen met zo'n geel bandje... Ik zou zelf t blauwe bandje gebruiken en nog meer scoren dan de gemiddelde loser daar
En mocht diegene dit heeel toevallig lezen dan weet diegene meteen dat je je ergens onderuit wil lullenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik wacht even voor de veiligheid de komende dag af. Mocht heeel toevallig iemand meelezen ben ik wel de lul, dus wacht ik even. Misschien kan ik me er onder uit lullen...
Daarna hoor je het.
Same herequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef SouthernSun het volgende:
zo dan, bel de krant. ik heb s succes gehad gister
was wel al n beetje ver heen dus ben nog bang voor het bierbril effectmaja voor t zelfde geld zij ook
Waarom bedenk je je dat nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
of natuurlijk gewoon een ander gesprek aan gaan knopen
Ik kwam haar dus deze week weer tegen....ze herkende me nog, dus ik zeg: hey! Je krijgt de groetjes van m'n broer...Jeroen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Paar weken terug in een discotheek....Komt er een leuk meisje aanlopen, ik kijken naar haar....zij kijkt naar mij....
komt ze naar me toe, zegt ze: Hey ik ken jou ergens van!
Bij mezelf dacht ik, en moest ik me inhouden om niet te zeggen: Wat een slechte openingszin!
Maar goed, mijn reactie was toch wat vriendelijker: Ik denk't niet, ik ken jou namelijk ook niet...
zij: jawel jawel, jij bent de broer van Jeroen!
ik: ik heb helemaal geen broer... alleen een zus
zij: nee, je bent de broer van Jeroen!
ik: nee hoor
toen ging ze weg...
Later moest ik opeens denken aan een zinnetje wat iemand ooit eens zei tegen mij: Als de waarheid je niet bevalt, creeër dan je eigen waarheid...
In dit geval had ik dus wel gewoon een broer moeten hebben die Jeroen heet![]()
of natuurlijk gewoon een ander gesprek aan gaan knopen
Vertel...quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef JoPiDo het volgende:
waarom zuip ik te veel als ik met een meisje uit ga
ik heb het zo grandioos verziekt
Hahaquote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik probeerde haar te zoenen, maar ze wilde niet
en iedereen zag het
het was ernstig
Mannen snappen ook niks he!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
heb niet veel.
vorig weeken in leiden in een sport centrum wezen eten. Veel lol lopen maken met een meisje dat daar werkte. Ze was 21 kwam uit groningen. Gewoon lol mee gehad. En zij maar van ja kom je volgende week weer? Nee jo zeg ik ik vind je baas een bagger gast bla bla bla en toen ik weg ging was het nog een keer van jo kom volgende week weer? Nee zeg ik zet geen voet meer binnen hier!
Tuurlijk wel zegt ze zie je volgende week
dus ik van jezus ze snapt ook niks he!
Nee zegt iedereen jij begrijpt dat niet ze vond je leuk lul heb je haar nummer? Dus ik nee hoezo. Ja vond je het niks dan? Oh jawel was zeker een leuk meisje
Ja en waarom denk je nou dat ze zegt van kom volgende week terug? Ja weet ik dat zeg ik. DUHU omdat ze het wel leuk zou vinden als je komt?
Hmmm daar heb je een goed punt
Niet terug gegaan natuurlijk en later dacht ik nog van had beter haar nummer kunnen vragen.
niks speciaals dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |