abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27849633
Uitgaan... gaaf, joh.

Zo vaak ga ik niet echt uit. rond de 2x in de vier weken. Vanavond was ik weer eens met een dosis vreugde uit gegaan.

Een vriendin heb ik sinds september niet meer, en sinds vorige week is er ook definitief geen contact meer.(waar ik echt geen problemen mee heb) De laatste tijd mis ik de vertrouwdheid en intieme dingen in het leven... Maar ik heb er de tijd echt niet voor (door studie/werk en mijn band heb ik alleen maar zondag een vrije dag). Best verrot..

Maargoed, vanavond dus weer eens de stad in geweest. Normaal is het zo dat ik een paar biertjes drink, wat met mijn maten ouwehoer en weer naar huis ga. Toen ik in een cafè een beetje met een maat van me aan het praten was, kwam er plotseling een niet onaardig meisje naar me toe.

Binnen een minuut wist ze maar liefst over 5 onderwerpen te beginnen. Ze gaf me af en toe een compliment, maar ik deed er verder niks mee. Integendeel, ik stond juist met mijn mond vol tanden, en kon alleen maar ja knikken en zeggen. Op de een of andere manier voelde ik me onbehaagelijk. (moet eerlijk zeggen dat ik juist degene ben die zo af en toe op een meid stap) De rest van de avond wat sjans gehad van een paar dames, en ik had echt zoiets van: WTF gebeurd hier? Ik ben het gewoon niet gewend zeg maar.

Wil je een vriendin, krijg je niks. Komt er iemand op je af, voel je je een beetje aangevallen. Bah! Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben geworden aan het vrijgezel zijn. Ben ook de laatste maanden erg op mezelf, en ik vind het heerlijk! Maar toch verlang ik ook af en toe weer naar echte verliefdheid.

Gaaf, joh... uitgaan... :')
pi_27849662
Wat wil je nou eigenlijk?
pi_27849680
Dus omdat je niet om kan gaan met vrouwen die JOU versieren vind je uitgaan niks?
Of interpreteer ik dat nietszeggende lapje tekst nu verkeerd .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_27849686
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef teknomist het volgende:
Dus omdat je niet om kan gaan met vrouwen die JOU versieren vind je uitgaan niks?
ja, hij wilde alleen even komen vertellen wat zijn marktwaarde is
pi_27849695
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij heeft nog niet verteld hoe lelijk die vrouwen waren...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_27849699
Volgende keer maar gewoon met een meisje gaan praten dan he
pi_27849706
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef teknomist het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit versierd ben... Vandaar dat het me aanviel.

Uitgaan is wel tof, maar als ik dan weer alleen op mijn kamer kom dan denk ik metteen weer terug naar diezelfde avond en denk ik telkens zo van: had ik maar dit of dat gedaan.

Misschien dat het vreemd in je oren klinkt, maar ik weet het zelf ook niet echt zo goed hoe ik het anders moet uitleggen.
pi_27849729
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit versierd ben... Vandaar dat het me aanviel.
Ik ben zelf ook laf hoor. Echt op een wildvreemd meisje afstappen durf ik niet. Gelukkig word ik altijd versierd en daar maak ik dan ook gewoon gebruik van . Dus gewoon lekker drinken, gezellig kletsen, beetje-bij-beetje klef worden en vervolgens tot actie overgaan...

Ik weet zeker dat je gelijk van je vrijgezelligheidsheiligdom genezen bent .
pi_27849734
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, joh! Ik ben stoer en ieder wijf dat ik zie valt in zwijmel voor mij. Playah is mijn bijnaam
pi_27849855
quote:
Op zondag 12 juni 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk?
Een lieve zorgende vriendin

Verder wil ik dat ik eens niet zo'n verlegen sul ben. Maarja, achter kan je altijd makkelijker praten...
  zondag 12 juni 2005 @ 03:20:58 #11
82136 Xennia
gekroond
pi_27849872
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Een lieve zorgende vriendin

Verder wil ik dat ik eens niet zo'n verlegen sul ben. Maarja, achter kan je altijd makkelijker praten...
Ik snap het niet. Je durft wel zelf op meiden af te stappen, maar als ze op jou afstappen sla je dicht? Terwijl je juist dan wel zeker weet dat ze interesse heeft
pi_27849909
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Je durft wel zelf op meiden af te stappen, maar als ze op jou afstappen sla je dicht? Terwijl je juist dan wel zeker weet dat ze interesse heeft
Dat is geheel correct! Echter, ik stap ook niet zo snel op een meid af, behalve als ik eenmaal wat op het en gepusht wordt door mijn kameraden. Maar dan blijft het meestal heel erg oppervlakkig en kortbondig.
pi_27849951
Ik kan me voorstellen dat het je nogal overvalt met als gevolg dat je dichtklapt als een meisje je aanspreekt.
pi_27850006
Je bent absofuckinglutely blessed, 19 jaar vrijgezel en wanted, gewoon doen en gebriuik je augurk zoals het hoort! Geen slap gezever, gewoon neuken met die handel!
pi_27850010
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:30 schreef teknomist het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het je nogal overvalt met als gevolg dat je dichtklapt als een meisje je aanspreekt.
Zou het een stomme aktie zijn als ik haar nummer via/via te krijgen?

Mij lijkt dat zo wanhopig overkomen..
  zondag 12 juni 2005 @ 03:36:59 #16
82136 Xennia
gekroond
pi_27850014
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:35 schreef Sanne1805 het volgende:
Je bent absofuckinglutely blessed, 19 jaar vrijgezel en wanted, gewoon doen en gebriuik je augurk zoals het hoort! Geen slap gezever, gewoon neuken met die handel!
Augurk .. geil zeg als je dat zegt
pi_27850016
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zou het een stomme aktie zijn als ik haar nummer via/via te krijgen?

Mij lijkt dat zo wanhopig overkomen..
Why not? Als de vrouw in kwestie jou ziet zitten vind ze dat echt niet erg hoor .

En al zou dat zo zijn... nooit geschoten is altijd mis .
pi_27850023
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:35 schreef Sanne1805 het volgende:
Ben op het moment 22.

maar ik ga mijn zure bom niet overal instoppen!
  zondag 12 juni 2005 @ 03:41:38 #19
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_27850032
nja nie zeuren....krijg je geen aandacht is het nie goed....krijg je wel aandacht is het OOK nie goed
пусть всегда будет солнце
  zondag 12 juni 2005 @ 03:43:09 #20
82136 Xennia
gekroond
pi_27850038
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ben op het moment 22.

maar ik ga mijn zure bom niet overal instoppen!
Zure bom? Jezus, kunnen we het beestje niet gewoon bij de naam noemen
pi_27850040
gewoon bier drinken dan slingert de wereld voor je open!
pi_27850074
niet teveel bier, dan mag de 'wereld' nog wel open staan je moet je rinusrups wel de juiste tunnel in slingeren!
pi_27850075
Rinusrups .
  zondag 12 juni 2005 @ 03:52:41 #24
82136 Xennia
gekroond
pi_27850079
Wat is DE juiste tunnel eigenlijk?
pi_27850097
quote:
Op zondag 12 juni 2005 03:52 schreef Xennia het volgende:
Wat is DE juiste tunnel eigenlijk?
de juiste tunnel is de tunnel die de voorkeur van de tunneleigenaar heeft beslingerd te worden door Rinusrups
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')