ja, hij wilde alleen even komen vertellen wat zijn marktwaarde isquote:Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef teknomist het volgende:
Dus omdat je niet om kan gaan met vrouwen die JOU versieren vind je uitgaan niks?
Of interpreteer ik dat nietszeggende lapje tekst nu verkeerd.
Hij heeft nog niet verteld hoe lelijk die vrouwen waren...quote:Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, hij wilde alleen even komen vertellen wat zijn marktwaarde is
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit versierd ben... Vandaar dat het me aanviel.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef teknomist het volgende:
Dus omdat je niet om kan gaan met vrouwen die JOU versieren vind je uitgaan niks?
Of interpreteer ik dat nietszeggende lapje tekst nu verkeerd.
Ik ben zelf ook laf hoor. Echt op een wildvreemd meisje afstappen durf ik niet. Gelukkig word ik altijd versierd en daar maak ik dan ook gewoon gebruik vanquote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit versierd ben... Vandaar dat het me aanviel.
Ja, joh! Ik ben stoer en ieder wijf dat ik zie valt in zwijmel voor mij. Playah is mijn bijnaamquote:Op zondag 12 juni 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, hij wilde alleen even komen vertellen wat zijn marktwaarde is
Een lieve zorgende vriendinquote:Op zondag 12 juni 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk?
Ik snap het niet. Je durft wel zelf op meiden af te stappen, maar als ze op jou afstappen sla je dicht? Terwijl je juist dan wel zeker weet dat ze interesse heeftquote:Op zondag 12 juni 2005 03:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een lieve zorgende vriendin
Verder wil ik dat ik eens niet zo'n verlegen sul ben. Maarja, achter kan je altijd makkelijker praten...![]()
Dat is geheel correct! Echter, ik stap ook niet zo snel op een meid af, behalve als ik eenmaal wat op het en gepusht wordt door mijn kameraden. Maar dan blijft het meestal heel erg oppervlakkig en kortbondig.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je durft wel zelf op meiden af te stappen, maar als ze op jou afstappen sla je dicht? Terwijl je juist dan wel zeker weet dat ze interesse heeft
Zou het een stomme aktie zijn als ik haar nummer via/via te krijgen?quote:Op zondag 12 juni 2005 03:30 schreef teknomist het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het je nogal overvalt met als gevolg dat je dichtklapt als een meisje je aanspreekt.
Augurk .. geil zeg als je dat zegtquote:Op zondag 12 juni 2005 03:35 schreef Sanne1805 het volgende:
Je bent absofuckinglutely blessed, 19 jaar vrijgezel en wanted, gewoon doen en gebriuik je augurk zoals het hoort! Geen slap gezever, gewoon neuken met die handel!
Why not? Als de vrouw in kwestie jou ziet zitten vind ze dat echt niet erg hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 03:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zou het een stomme aktie zijn als ik haar nummer via/via te krijgen?![]()
Mij lijkt dat zo wanhopig overkomen..
Ben op het moment 22.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:35 schreef Sanne1805 het volgende:
Je bent absofuckinglutely blessed, 19 jaar vrijgezel en wanted, gewoon doen en gebriuik je augurk zoals het hoort! Geen slap gezever, gewoon neuken met die handel!
Zure bom? Jezus, kunnen we het beestje niet gewoon bij de naam noemenquote:Op zondag 12 juni 2005 03:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben op het moment 22.
maar ik ga mijn zure bom niet overal instoppen!
de juiste tunnel is de tunnel die de voorkeur van de tunneleigenaar heeft beslingerd te worden door Rinusrupsquote:Op zondag 12 juni 2005 03:52 schreef Xennia het volgende:
Wat is DE juiste tunnel eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |