Precies, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:
Ik zat net in de tram, leuk meisje, dacht dat ze me wel zag zitten
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen benof dat ze dr echt een heeft
Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
Had ik ook niet zo gedaan overigens, maar iedereen zijn ding. Als je bij mijn halte uitstapt, weet ik zeker dat ze ook op het studentencomplex woont, dus kan je makkelijker wat afspreken daarquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Tel nr komt zo direct over vind ik zelf.
Bullshit. Als je d´r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d´r afspreken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Tel nr komt zo direct over vind ik zelf.
Gewoon naar beneden laten flikkeren, die chicks willen je wel verzorgen. Ik zit op een school, met een 2 dochters van 2 bekende voetballers, lekkere wijven, arrogant maar daar houd ik van en kan er goed mee overweg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:44 schreef CrustyClown het volgende:
Ach ja, ik denk ik zal ook weer eens gaan posten...
Het is niet echt een versierblunder, maar gewoon een domme blunder..
Ik stond laatst op het perron in Breda. En er stonden ook een paar leuke meiden bij, en eentje keek me wel een beetje aan. En ja ze zag er wel leuk uit. Na ja, nixs geprobeerd ofzo.
Zitten we later in de trein, en ik moest wel even naar de wc. Dus ik via de trap naar beneden naar de wc. En wie zit er op de trap. Ja die meid he, dus ik; goh mag ik er toevallig langs. Dus ja ik mocht er langs en ze glimlachte naar me toe. Dus ik stap de wc in, na paar minuutjes ik weer terug te trap op. Zij weer van de trap af natuurlijk. En weer een glimlachje, maar ik met mijn stomme kop natuurlijk niets proberen he.. Dus ik die trap op, ik denk doe effe stoer. Paar treden tegelijk.
Wat gebeurt er MISSTAP!!.... ajj... en hun allemaal, ahh zou het pijn doen...
Toen maar heel snel doorgesneld naar boven, en even gewacht met uitstappen *schaam schaam*
Zeg dan iets als: "ja, maar ik kom niet voor je vriendje te versieren", meestal is het een kleine test en 5 min. later kan je hem zo krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:
Ik zat net in de tram, leuk meisje, dacht dat ze me wel zag zitten
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen benof dat ze dr echt een heeft
Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bullshit. Als je d?r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d?r afspreken?
Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef exec het volgende:
[..]
lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?
'Ga naar de kleuterschool ofzo'.
Is dat een blunder?
En als ze nou vraagt, hoezo wil je me telefoon nummer... dan krijg je dat soort vragen weer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.
Zoals hij al zei, iedereen heeft z'n eigen manier, persoonlijk zou ik ook eerst vragen of ze zin heeft om, en daarna haar nr. Maar goed, terug ontopic.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan geef je de reden waarom je d'r nummer wilt...
ik zou zeggen leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?
'Ga naar de kleuterschool ofzo'.
Is dat een blunder?
ja als je ten onder gaat dan wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |