Be-Na-De-Ren .... sim-pel...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef gigant het volgende:
[..]
approachen, (kom niet op het Nederlandse woord)
Het benaderen van haar was zowiezo geen echt serieuse versierpoging (mijn vrienden en ik vinden het nogal leuk mensen voor de gek te houdenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef gigant het volgende:
[..]
In ieder geval anders approachen, (kom niet op het Nederlandse woord), en een andere opmerking maken, je mag wel lekker lullig zijn. Vraag bijvoorbeeld of ze een corset probeert te verbergen met die grote riem.
En met zijn tweeën een meisje aanspreken is zoiezo niet een al te goed plan, vind ik persoonlijk maar het kan een veilig gevoel geven voor sommige mensen, denk ik.
En als ze zegt: "Ik ga hier weg! Ik vind jullie eng!", who cares, je hebt er gewoon een stel klotewijven tussen zitten, ik heb het ook weleens meegemaakt maar het is allemaal ervaring ik verbaas me af en toe waarmee ik kan wegkomen, ik vind het heerlijk.
"Wij vinden alleen maar dat je een rare riem hebt, waarvan we niet kunnen lezen wat er op staat. Naar de rest hebben we nog niet gekeken".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het benaderen van haar was zowiezo geen echt serieuse versierpoging (mijn vrienden en ik vinden het nogal leuk mensen voor de gek te houdensoms met een erg leuk resultaat
).
Mij ging het er meer om wat je zegt na zoiets van "ik vind jullie eng!".....ff een goeie comeback zeg maardie nog lulliger is
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
"Wij vinden alleen maar dat je een rare riem hebt, waarvan we niet kunnen lezen wat er op staat. Naar de rest hebben we nog niet gekeken".
* Frenkie houdt ook wel van dit soort acties.
ik dacht dat we je niet meer zouden zien in dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:54 schreef GF het volgende:
Ja dat niet verstaan ken ik ookNa 2x 'wat?' gezegd te hebben toen ik vroeg wat d'r naam eigenlijk was deed ik ook maar net of ik het de 3e keer wel hoorde
Dat was voor ik m'n vriendin kende natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik dacht dat we je niet meer zouden zien in dit topic
Wat ik trouwens zeg, was er gisteren niet helemaal bij, te lang in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het benaderen van haar was zowiezo geen echt serieuse versierpoging (mijn vrienden en ik vinden het nogal leuk mensen voor de gek te houdensoms met een erg leuk resultaat
).
Mij ging het er meer om wat je zegt na zoiets van "ik vind jullie eng!".....ff een goeie comeback zeg maardie nog lulliger is
Aha, ik heb mijn bijna vriendin weer uit jouw stadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:29 schreef GF het volgende:
[..]
Dat was voor ik m'n vriendin kende natuurlijk..Die ik overigens uit jouw stad geplukt heb
Niet dit weekend.. maar wel een mooi verhaal..quote:
BIJNA VRIENDINquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Aha, ik heb mijn bijna vriendin weer uit jouw stad
haha ja je maakt wat mee daar op wintersportquote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Niet dit weekend.. maar wel een mooi verhaal..
Ik heb een tijdje in Oostenrijk gewerkt. En ik ging daar regelmatig naar een discotheek in salzburg.
Op een avond was ik daar met mijn broertje en een oostenrijkse vriend. Wij zien drie meisjes zitten en mijn beide medeboefjes zagen ze wel zitten. Ik was de stoerste dus ik zou wel even het ijs breken. Ik loop naar het meisje en het volgende gebeurd:
Hallo Dingsbums (hallo dinges)
- Hallo Frenkie, du weisst doch, ich heisse Sabine
Nou kende ik het meisje niet. Maar zij kende mij blijkbaar wel. Ik mijn maatje er bij halen. Hij kende haar ook niet. En ze wilde ook niet vertellen waarvan ik het zou moeten weten
Een week of wat later waren we er weer en dit keer had ik mijn Nederlandse maatje meegenomen. Kwam ik die meisjes weer tegen:
Hoi Sabine
- Hy Mike, hy Frenkie
Wij even ruggespraak. Maar Mike kende haar ook niet. Stonden we daar met ons mond vol tanden...
Achteraf bleek dat wij ooit op een feest geweest waren met 75 Oostenrijkers en twee Nederlanders. En iedereen wist wie wij waren, maar andersom was dat natuurlijk niet zo![]()
zoooo herkenbaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:43 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hehe, ik zit ook altijd wel 100x wat te roepen bij elke zin.
Wat??
-bwhhwbbwbwbwbWat?
quote:Op zondag 12 juni 2005 03:36 schreef Magistic het volgende:
Andere blunder tijd geleden:
Ik had een date, maar die ging niet echt goed.
Maar ik had een vriendin van me beloofd om haar op de hoogte te houden.
Dus tijdens de date sms ik naar die vriendin "Nee, dit wordt niets, date mislukt".
Ik selecteer de naam en druk op zenden. Bericht verzonden!
En toen besefte ik het pas, ik had ipv die vriendin mijn date gesmst
Nou leg dat maar eens uit![]()
Bericht 25% gewijzigd door Magistic op 12-06-2005 03:37 (verkeerd knopje) ]
Afgelopen vrijdag in het lokale studentencafé een uur met bovenstaand meisje staan praten. Ze gaat volgend jaar hetzelfde semester aan dezelfde Engelse universiteit studeren dan ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Roellio het volgende:
Vorige week een leuk blond meisje in de bus gezien, beetje stiekempjes naar elkaar kijken enzo. Sta ik vanmiddag mijn fiets vast te maken voor de Albert Heijn hier, loopt datzelfde meisje langs. Dus ik kijk 'r aan en zij heel schattig in deze volgorde --> kijk -->![]()
--> hoi
--> snel doorlopen.
En wat deed * Roellio .... -->
Pass deze ff door danquote:Op zondag 12 juni 2005 12:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in het lokale studentencafé een uur met bovenstaand meisje staan praten. Ze gaat volgend jaar hetzelfde semester aan dezelfde Engelse universiteit studeren dan ik.![]()
Overigens heb ik inmiddels al een anders vriendinnetje, die minstens net zo leuk is!![]()
Whehehe.. Ik dacht echt van noh ik ben aan t regelen maar ik was gewoon 1 grote blunderquote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef Sport_Life het volgende:
Nou spannend hoor.
Vannacht niet zo heel veel boeiends meegemaakt, tenzij je de fietsreis erheen mee rekent (1,5 uur aan t fietsen en dan erachter komen dat je er ook wel 45 min over had kunnen doen, als je niet de verkeerde afslag nam).
Terugweg ging beter kreeg n lift aangeboden. (nooit geweten dat er 4 mensen en een fiets in een klein peogeut-tje passen
, met uitgesloopte achterbank dat wel).
Van je vrienden moet je het hebbenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef Wuder het volgende:
Was laats op een feest met een vriend van me.
Kwam een meisje een foto nemen van vriend en mij en meisje vroeg daarna aan mijn vriend of ze een drankje mocht..
Vriend zei toen: ja alleen als ik een zoen krijg
Meisje wilde het gaan doen
Ik met me zatte kop: wat een prostituee ben jij man, je laat gewoon iemand jouw betalen om een dienst! (of zoiets, en dan heel hard en dan nog daarna steeds hoer roepen tegen me vriend)
En toen ging meisje maar heel snel verlegen weglopen..
En hoe was de rest van de date?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:27 schreef nweenink het volgende:
Mijn blunder: bloemetje meenemen op de eerste date. Bleek ze nogal erg last te hebben van hooikoorts.
Probeer je vrouwen te kopen dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:27 schreef nweenink het volgende:
Mijn blunder: bloemetje meenemen op de eerste date. Bleek ze nogal erg last te hebben van hooikoorts.
wat doe je om 12 uur weer achter de computer, terwijl je om half 5 er nog achter zat.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was echt niet dronken toen ik dat schreef!!
Ik zie echt totaal de link niet, of je moet 'omkopen' bedoelen wat ik een hele slechte opmerking vind. Dus, enlighten me, waar wil je heen?quote:
Triest altijd dat soort meisjes...quote:Op zondag 12 juni 2005 13:57 schreef MaRySe het volgende:
Gisteravond dacht ik echt van whoooeee ik ben goeddd.. dik kansloos :
we gingen dus opzoek naar een leuke jongen
Ik zo vragen:
HOI ben jij leuk ??
En die jongen euuhhh.. dat kan ik niet over mezelf zeggen hoor
En ik:
Heb je geen zelfkennis of zo dan![]()
!!!
En die jongen:
Nou.. ik ben niet 1 van de lelijkste
Dus iK:
Ohh haha jij bent dus leuk vertel nog een grap dan
En die jongen:
EUHHH
En ik:
Nou euh vertel eens wat over je tshirt
Jongen:
hij was 15 euro heb hem daar en daar gekcoht
En ik:
NEeeee OVEr je thsirt wie staat erop
En die jongen
godfather
En ik :
oja wist ik wel
En ik:
Word je vaker zomaar aangesproken door meisjes?
En die jongen:
nee
En ik:
OOhh.. Hoe kan dat nou
En hij:
Ja dat weet ik ook niet
En dat dan bij nog een paar jongens
Dik kansloos
En ik maar denken dat ik dik aan het regelen was![]()
![]()
Tis ook maar net wat voor jongens zij aanspreektquote:Op zondag 12 juni 2005 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Triest altijd dat soort meisjes...
Ik had je allang keihard op je bek laten gaan...
Hoezo nou weer triestquote:Op zondag 12 juni 2005 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Triest altijd dat soort meisjes...
Ik had je allang keihard op je bek laten gaan...
Spreek dan echte gozers aan, geen nerds in floddershirts van the Godgather die niet eens wat fatsoenlijks eruit kunnen kramen!quote:
Kijk ik ben zelf best arrogant en daar vind ik ook echt niets mis mee (zie t liever als zelfverzekerd)... Maar ik zou nooit iemand anders zich zo onprettig laten voelen. Ik ga uit om lol te hebben en ik zie er geen lol in om een ander zich kut te laten voelen. Die gozer was blijkbaar niet een erg zelfverzekerde jongen (uitgaande van zn antwoorden) en toch vind jij t dan leuk om zijn ego in te deuken...quote:
Inderdaad, doe t bij iemand waarvan je ziet dat hij zelfverzekerd is en ik garandeer je dat je op je bek gaat...quote:Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Spreek dan echte gozers aan, geen nerds in floddershirts van the Godgather die niet eens wat fatsoenlijks eruit kunnen kramen!![]()
ofzo![]()
Iemands ego indeuken? Ik maak gewoon een babbeltje :/quote:Op zondag 12 juni 2005 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik ben zelf best arrogant en daar vind ik ook echt niets mis mee (zie t liever als zelfverzekerd)... Maar ik zou nooit iemand anders zich zo onprettig laten voelen. Ik ga uit om lol te hebben en ik zie er geen lol in om een ander zich kut te laten voelen. Die gozer was blijkbaar niet een erg zelfverzekerde jongen (uitgaande van zn antwoorden) en toch vind jij t dan leuk om zijn ego in te deuken...
Misschien vind je dit overdreven, maar als een jongen waar jij beetje tegenop kijkt dat bij jou flikt zou je dat ook echt niet cool vinden...
Sneppie?
"Hoi ben jij leuk"quote:Op zondag 12 juni 2005 19:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iemands ego indeuken? Ik maak gewoon een babbeltje :/
Mijn tweede favoriete openingszin is:quote:Op zondag 12 juni 2005 19:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
"Hoi ben jij leuk"
Als je dat echt meent als een serieus aanknopingspunt is het wel een hele verkeerde openingszin..
Kan zo 100 wedervragen bedenken waardoor jij gelijk met je bek vol tanden staat.
Ik heb nergens gezegd dat ik of die jongen onzeker is..quote:Op zondag 12 juni 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals spreek dan een echte leuke jongen aan... En niet iemand die zo onzeker als de pest is... Nogmaals als jij zoiets tegen mij had gezegd dan had ik je gigantisch voor lul gezet in die tent totdat je hard weggelopen zou zijn...
Ik walg echt van dat soort dingen en t zegt genoeg over je eigen onzekerheid...
Ik ben geen lieverdje en doe heel veel fout, maar zo behandel ik mensen niet...
"Oh neem dan aub een vriendin mee, mits ze knapper is"quote:Op zondag 12 juni 2005 19:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mijn tweede favoriete openingszin is:
heb je ondergoed aan?
nee?
oh.
Dan kom ik over een half uurtje wel terug![]()
![]()
!!!11!1
Ontopicquote:
je hebt hem tot in het diepst van zijn ziel gekwetst, Maryse, dat je dat nu niet zietquote:Op zondag 12 juni 2005 19:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik of die jongen onzeker is..
Gewoon leuke jongen even praatje maken, ik zie het probleem niet.
Hahaha je bent te l;aat!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt hem tot in het diepst van zijn ziel gekwetst, Maryse, dat je dat nu niet ziet
traumatische ervaring voor die knul geweest, een wildvreemd meisje spreekt hem aan, en vervolgens is het 5 minuten compleet langs elkaar heen lullen
nee, dat is echt een slag geweest voor die knul, hoor, ga je schamen
mijn hemel
Ik vat er de ballen van.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ontopic
ik ken n wat oudere meid (2 jaar ouder dan mij) die ik best wel n chick vind
maargoed, ik liep zo op haar af op n festival, zij praten met n vriendin
Ik zo: HOI!
zij: heey, we hadden het net over sex met ouderen, hoe staat het met jouw sexleven?
ik:down 13.gif
zij weer: ja, ik (x jaar) met 38, vind je dat kunnen?
ik: ja als je allebei over de 20 ben kan het he?
zij: ja, hoe oud was jij ook weer?
ik: 20,... ooooh dammit!
zij: hehe, dan kan jij niet
Vrouwen...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt hem tot in het diepst van zijn ziel gekwetst, Maryse, dat je dat nu niet ziet
traumatische ervaring voor die knul geweest, een wildvreemd meisje spreekt hem aan, en vervolgens is het 5 minuten compleet langs elkaar heen lullen
mijn hemel
Ik voel me nu echt vet kutquote:Op zondag 12 juni 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn hemel
je bent hem op zun minst hete sex verschuldigdquote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt vet kutEn ik heb niet eens zijn nummer gevraagd, HOE moet ik het goedmaken? Ik wil echt niet dat hij hier wat aan overhoud
Echt kut ik word echt depressief van dit soort dingen.
Wat moet ik doen?? Gelukkig maar dat ik hier in R&P zit en hier veel lieve mensen zijn met goed bedoeld advies,Kusjes, een eenzame boogschutter
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
Ik voel me nu echt vet kutEn ik heb niet eens zijn nummer gevraagd, HOE moet ik het goedmaken? Ik wil echt niet dat hij hier wat aan overhoud
quote:
quote:
Pipo ben je ook he. Welk sportcentrum, dan ga ik het meisje ff checken voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
heb niet veel.
Iets over leiden, sportcentrum + meisje
Ik zou hier eens ff kijken als ik jou was...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?? Gelukkig maar dat ik hier in R&P zit en hier veel lieve mensen zijn met goed bedoeld advies,Kusjes, een eenzame boogschutter
K zou het wel leuk vinden hoor, denken die meiden ook niet gelijk dat je alleen maar op sex uit bent als je eens zin hebt in een gezellig gesprek.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef Nickie het volgende:
Leuk artikel in Dagblad van het Noorden: Jonge Bezoekers disco Empire New York in Hengelo geven met een polsbandje hun intenties aan. Geel betekent: Sex. Rood: een praatje.
Dennis (19) 8 vrouwen heeft hij aangesproken met de leuze: '"lekker wijf heb je een geel bandje?" Dat werkte niet.
Thijs (20) : "Ik hoef je naam niet te weten, maar ik zie geel"
WHAHAHAHAA Dis toch BELACHELIJK!!!
Ten eerste die bandjes zijn kansloos
Ten 2e dit zijn pas versierblunders
OFNIE?
En dan roepen als DJ alle gele sletjes naar links en de mietjes naar rechtsquote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef Nickie het volgende:
Leuk artikel in Dagblad van het Noorden: Jonge Bezoekers disco Empire New York in Hengelo geven met een polsbandje hun intenties aan. Geel betekent: Sex. Rood: een praatje.
Dennis (19) 8 vrouwen heeft hij aangesproken met de leuze: '"lekker wijf heb je een geel bandje?" Dat werkte niet.
Thijs (20) : "Ik hoef je naam niet te weten, maar ik zie geel"
WHAHAHAHAA Dis toch BELACHELIJK!!!
Ten eerste die bandjes zijn kansloos
Ten 2e dit zijn pas versierblunders
OFNIE?
Volgens mij loopt iedereen met zo'n geel bandje... Ik zou zelf t blauwe bandje gebruiken en nog meer scoren dan de gemiddelde loser daarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
K zou het wel leuk vinden hoor, denken die meiden ook niet gelijk dat je alleen maar op sex uit bent als je eens zin hebt in een gezellig gesprek.
Geel is ook goed hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen met zo'n geel bandje... Ik zou zelf t blauwe bandje gebruiken en nog meer scoren dan de gemiddelde loser daar
En mocht diegene dit heeel toevallig lezen dan weet diegene meteen dat je je ergens onderuit wil lullenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik wacht even voor de veiligheid de komende dag af. Mocht heeel toevallig iemand meelezen ben ik wel de lul, dus wacht ik even. Misschien kan ik me er onder uit lullen...
Daarna hoor je het.
Same herequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef SouthernSun het volgende:
zo dan, bel de krant. ik heb s succes gehad gister
was wel al n beetje ver heen dus ben nog bang voor het bierbril effectmaja voor t zelfde geld zij ook
Waarom bedenk je je dat nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
of natuurlijk gewoon een ander gesprek aan gaan knopen
Ik kwam haar dus deze week weer tegen....ze herkende me nog, dus ik zeg: hey! Je krijgt de groetjes van m'n broer...Jeroen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Paar weken terug in een discotheek....Komt er een leuk meisje aanlopen, ik kijken naar haar....zij kijkt naar mij....
komt ze naar me toe, zegt ze: Hey ik ken jou ergens van!
Bij mezelf dacht ik, en moest ik me inhouden om niet te zeggen: Wat een slechte openingszin!
Maar goed, mijn reactie was toch wat vriendelijker: Ik denk't niet, ik ken jou namelijk ook niet...
zij: jawel jawel, jij bent de broer van Jeroen!
ik: ik heb helemaal geen broer... alleen een zus
zij: nee, je bent de broer van Jeroen!
ik: nee hoor
toen ging ze weg...
Later moest ik opeens denken aan een zinnetje wat iemand ooit eens zei tegen mij: Als de waarheid je niet bevalt, creeër dan je eigen waarheid...
In dit geval had ik dus wel gewoon een broer moeten hebben die Jeroen heet![]()
of natuurlijk gewoon een ander gesprek aan gaan knopen
Vertel...quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef JoPiDo het volgende:
waarom zuip ik te veel als ik met een meisje uit ga
ik heb het zo grandioos verziekt
Hahaquote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik probeerde haar te zoenen, maar ze wilde niet
en iedereen zag het
het was ernstig
Mannen snappen ook niks he!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
heb niet veel.
vorig weeken in leiden in een sport centrum wezen eten. Veel lol lopen maken met een meisje dat daar werkte. Ze was 21 kwam uit groningen. Gewoon lol mee gehad. En zij maar van ja kom je volgende week weer? Nee jo zeg ik ik vind je baas een bagger gast bla bla bla en toen ik weg ging was het nog een keer van jo kom volgende week weer? Nee zeg ik zet geen voet meer binnen hier!
Tuurlijk wel zegt ze zie je volgende week
dus ik van jezus ze snapt ook niks he!
Nee zegt iedereen jij begrijpt dat niet ze vond je leuk lul heb je haar nummer? Dus ik nee hoezo. Ja vond je het niks dan? Oh jawel was zeker een leuk meisje
Ja en waarom denk je nou dat ze zegt van kom volgende week terug? Ja weet ik dat zeg ik. DUHU omdat ze het wel leuk zou vinden als je komt?
Hmmm daar heb je een goed punt
Niet terug gegaan natuurlijk en later dacht ik nog van had beter haar nummer kunnen vragen.
niks speciaals dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |