quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Nerdmans het volgende:
> "pappa ben je er al"?
< "kop dicht..door pijpen!"
Ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
"P.Y.T. (Pretty Young Thing)"quote:
Kan me wel voorstellen dat dit topic wat te dicht op de huid zit van echte pedofielenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens!
Ziekelijk dit!
Kan er geen enkele humor in zien
he BrauN, ze ( ^^ ) wil je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef FlyingFox het volgende:
juulie zijn gwoon vies bezig viezze manne dat is echt weer zoo vies tsssk kunnen hun geen gewonen vrouwen hebben nou ja![]()
:R:rr :S
;r
jij bent veel te jong om een mening te kunnen hebben.quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
Heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat dit topic wat te dicht op de huid zit van echte pedofielen
s-sorry
en omdat mensen kanker kunnen hebben, mogen er ook geen andere mensen zijn die mensen de tyfusgrafkanker wensen naar hun goeddunken zeker; kom nou, we moeten wel realistisch zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
en ik vind dat als iemand dit soort geintjes maakt over kinderen en dit nog leuk vind ook
dan spoor je niet echt wel?
En vooral niet als je dan nog gaat zeggen wat jij net zei...
![]()
Wooh wat een taal bezig jijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en omdat mensen kanker kunnen hebben, mogen er ook geen andere mensen zijn die mensen de tyfusgrafkanker wensen naar hun goeddunken zeker; kom nou, we moeten wel realistisch zijn
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wooh wat een taal bezig jij
ga je mond ff spoeluh joh met een dik stuk zeep ofzo
Indruk maken? Pure projectie uwerzijds denk ik dan maar zoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensen
en doe wat aan je taal; analfabeten hebben we al teveel hier in dit land
mensen mensenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Indruk maken? Pure projectie uwerzijds denk ik dan maar zo
En nee mijn kids zijn niet zo onopgevoed als jij bent
toedeloe
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensen
en doe wat aan je taal; analfabeten hebben we al teveel hier in dit land
Ja mamaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wooh wat een taal bezig jij
ga je mond ff spoeluh joh met een dik stuk zeep ofzo
MILFquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Toevallig ben ik moeder
"Baby Be Mine"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"P.Y.T. (Pretty Young Thing)"
"Baby Be Mine"
"Childhood"
"Little Susie"
"The Lost Children"
"Someone In The Dark"
Juist omdat mensen als jij hier zo op reageren is het leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
en ik vind dat als iemand dit soort geintjes maakt over kinderen en dit nog leuk vind ook
![]()
Nee, moeders sporen per definitie wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
![]()
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezetquote:Op maandag 30 mei 2005 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, moeders sporen per definitie wel...
als het je niet bevalt hoef je het niet te lezen hoor. Ik spoor in ieder geval zeker niet, en ik vind er ook leuke grapjes bijzitten. Dus ga ergens anders boeken verbranden...
Zo, dat was een krachtige reactie op het weerwoord van SingleCoil hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezet
Eh boeken verbranden doen moeders niet meer aan.
Oh en nu mag ik zeker niet zeggen dat ik hoop dat de buurman je lekker in je naat heeft genaaid toen je klein was?
Oh nee dat mag niet..tuurlijk niet..![]()
Moeders moeten het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezet
Eh boeken verbranden doen moeders niet meer aan.
Oh en nu mag ik zeker niet zeggen dat ik hoop dat de buurman je lekker in je naat heeft genaaid toen je klein was?
Oh nee dat mag niet..tuurlijk niet..![]()
ik ben net iets te gehecht aan m'n kleurtje voor zoiets!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer, het had toch net dat duwtje naar een relletje kunnen geven.
Misschien krijg je wel promotie, iets tussen mod en fa in, dat wordt dan paars natuurlijk. (rood+blauw)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben net iets te gehecht aan m'n kleurtje voor zoiets!.
Maar ze had het wel iets lolliger kunnen brengen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moeders moeten het goede voorbeeld geven..
blauw + donkerblauw maakt paars?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel promotie, iets tussen mod en fa in, dat wordt dan paars natuurlijk. (rood+blauw)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |