Stiekeme verwijzing naar een topic van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Met je dochter trouwen, en "een kind kan de was doen."
Verkapte doodsverwensing.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik hoop dat ik jullie kan vertouwen.
Ach! Pedofielen zijn ook maar mensen. Er zou meer respect moeten komen uit de maatschappij voor deze kindervrienden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dan kom je toch automatisch bij Gummbah uit..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dan kom je toch automatisch bij Gummbah uit..
Moppen gebruiken in je pleidooi is not donequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die van die borstkas intrappen om meisjes van 11 tussen de tieten te neuken kende ik al, ik wil er meer. Ik hoop dat ik jullie kan vertouwen.
Kusjes,
Bioslock.
Of gewoon zo'n ei om je eikel doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
In een groot, chocolade ei gaan zitten als een soort van kindersurprise
Wat een ei-kulquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n ei om je eikel doen.
Alleen wat betreft kaas.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk, een oplettende lezer. Een pedofiel, me dunkt?
Als je ongestraft negers mag neuken, waarom kinderen dan niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef -=Bioslock=- het volgende:
De overheid zou zich meer moeten inzetten voor het pedofiel-wezen. Misschien is stimulatie wel terecht.
Zelfs! Niemand in de wereld zal het ook maar in zijn hoofd halen een neger boven een kind te verkiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Als je ongestraft negers mag neuken, waarom kinderen dan niet?
Sjezus, BrauN. Wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:25 schreef BrauN het volgende:
Je piemel in een kindje duwen met het excuus 'even voelen of ik híer mijn autosleutels heb laten slingeren'.
Slecht kut grapje.:D:d; d:D:
;d
![]()
;d; d:
![]()
www.kinderhandel-den-choede-hoop.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Iedereen zou een kind mogen kopen op een soort iets als marktplaat.nl.
Of een subsidie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
Ik vind trouwens dat we niet alle pedofielen meteen over één kam moeten scheren.
Direct een appel in de bek doen en daarna een welgemikt nekschot geven is ook voldoende.
Fascist.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
Ik vind trouwens dat we niet alle pedofielen meteen over één kam moeten scheren.
Direct een appel in de bek doen en daarna een welgemikt nekschot geven is ook voldoende.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef FlyingFox het volgende:
juulie zijn gwoon vies bezig viezze manne dat is echt weer zoo vies tsssk kunnen hun geen gewonen vrouwen hebben nou ja![]()
:R:rr :S
;r
Sara.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:24 schreef cerror het volgende:
Geen bos hout maar een paar takken.
en dan roosteren op een braadspit met een stuk staal door de reetquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
hehehequote:Op zondag 10 april 2005 01:19 schreef peenhaar het volgende:
volgens mij is een pedofiel de enige man die er trots op is dat die een kleintje heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |