Stiekeme verwijzing naar een topic van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Met je dochter trouwen, en "een kind kan de was doen."
Verkapte doodsverwensing.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik hoop dat ik jullie kan vertouwen.
Ach! Pedofielen zijn ook maar mensen. Er zou meer respect moeten komen uit de maatschappij voor deze kindervrienden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dan kom je toch automatisch bij Gummbah uit..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dan kom je toch automatisch bij Gummbah uit..
Moppen gebruiken in je pleidooi is not donequote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die van die borstkas intrappen om meisjes van 11 tussen de tieten te neuken kende ik al, ik wil er meer. Ik hoop dat ik jullie kan vertouwen.
Kusjes,
Bioslock.
Of gewoon zo'n ei om je eikel doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Bupatih het volgende:
In een groot, chocolade ei gaan zitten als een soort van kindersurprise
Wat een ei-kulquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n ei om je eikel doen.
Alleen wat betreft kaas.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk, een oplettende lezer. Een pedofiel, me dunkt?
Als je ongestraft negers mag neuken, waarom kinderen dan niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef -=Bioslock=- het volgende:
De overheid zou zich meer moeten inzetten voor het pedofiel-wezen. Misschien is stimulatie wel terecht.
Zelfs! Niemand in de wereld zal het ook maar in zijn hoofd halen een neger boven een kind te verkiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Als je ongestraft negers mag neuken, waarom kinderen dan niet?
Sjezus, BrauN. Wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:25 schreef BrauN het volgende:
Je piemel in een kindje duwen met het excuus 'even voelen of ik híer mijn autosleutels heb laten slingeren'.
Slecht kut grapje.:D:d; d:D:
;d
![]()
;d; d:
![]()
www.kinderhandel-den-choede-hoop.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Iedereen zou een kind mogen kopen op een soort iets als marktplaat.nl.
Of een subsidie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
Ik vind trouwens dat we niet alle pedofielen meteen over één kam moeten scheren.
Direct een appel in de bek doen en daarna een welgemikt nekschot geven is ook voldoende.
Fascist.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
Ik vind trouwens dat we niet alle pedofielen meteen over één kam moeten scheren.
Direct een appel in de bek doen en daarna een welgemikt nekschot geven is ook voldoende.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef FlyingFox het volgende:
juulie zijn gwoon vies bezig viezze manne dat is echt weer zoo vies tsssk kunnen hun geen gewonen vrouwen hebben nou ja![]()
:R:rr :S
;r
Sara.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:24 schreef cerror het volgende:
Geen bos hout maar een paar takken.
en dan roosteren op een braadspit met een stuk staal door de reetquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
hehehequote:Op zondag 10 april 2005 01:19 schreef peenhaar het volgende:
volgens mij is een pedofiel de enige man die er trots op is dat die een kleintje heeft.
Wat niet rekt, dat scheurt welquote:Op zondag 10 april 2005 00:55 schreef Aurelium het volgende:
Alles onder de elf rekt vanzelf
Des te dichter bij de nul, dest te strakker om de lul
Lekker nauw dan kom je gauw
Als er riet op de vijver staat mag je vissenquote:Op zondag 10 april 2005 01:50 schreef Frasier het volgende:
Waar gras op groeit mag op gespeeld worden.
Lachen moest ik snelquote:Lieve mama en papa
We moeten U van onze jeugdleider een brief schrijven, om jullie gerust te stellen, in geval jullie de overstroming hebben gezien in het nieuws.
We stellen het goed. Er is maar één tent weggespoeld en ook twee slaapzakken.
Gelukkig is niemand verdronken. Toen de overstroming gebeurde, waren we juist op de berg naar Bartje aan't zoeken.
Oh ja, bel je even naar de mama van Bartje om te zeggen dat hij het goed stelt? Hij kan namelijk geen brief schrijven met zijn twee gebroken armen.
Ik heb mogen meerijden in de jeep van de reddingswerkers. Dat was tof !! Als het niet zo fel gebliksemd had zouden we Bartje nooit gevonden hebben.
De jeugdleider was een beetje kwaad op Bartje, omdat hij alleen de bergen in trok zonder het te zeggen. Hij had het wel gezegd, maar de jeugdleider was toen bezig met de brand blussen, misschien heeft hij Bartje daardoor niet gehoord? Wist je dat, als je een gasfles in het vuur gooit, dat die dan ontploft? Het hout van de bomen was te nat om te branden, maar wel één van de tenten en sommige van onze kleren. David zal er wel een tijdje raar uitzien, tot zijn haar weer is bijgegroeid. Als de jeugdleider de minibus gemaakt krijgt, zijn we zaterdag weer thuis.
Het was niet zijn fout dat we gebotst zijn. Toen we vertrokken, waren de remmen nog heel goed. De jeugdleider zegt dat het normaal is dat zo'n oude auto soms kapot gaat. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij geen verzekering kan krijgen. Wij vinden het wel een toffe camionette.
De jeugdleider vindt het niet erg als we hem vuil maken. Er zijn tien zetels in, maar we kunnen wel met twintig in de auto. We mogen dan om de beurt op de bergwegen rijden, daar zijn veel bochten, da's dus wel spannend. Alleen spijtig dat de politie ons juist tegenhield toen ik aan't rijden was. Hij ging eens met jullie komen praten, zei hij. Maak jullie niet ongerust, we zijn in goeie handen. De jeugdleider is echt een toffe knul.
Deze morgen ging iedereen zwemmen in het meer. Ik mocht niet mee, omdat ik niet kan zwemmen, en Bartje kon ook niet zwemmen, met zijn gebroken armen. Maar we mochten wel met de kano's varen, wij met ons twee. Helemaal tot aan de overkant. Als je in't water kijkt, kun je de bomen zien die door de overstroming onder water staan. Onze jeugdleider is niet zo lastig als die andere van vorig jaar. Hij werd zelfs niet kwaad toen we de zwemvesten vergeten waren. Hij heeft het te druk met het repareren van zijn auto, we laten hem dus zoveel mogelijk gerust.
Oh, en weet je wat? We hebben een cursus EHBO gehad. Toen Danny in het water dook en zich kwetste aan zijn arm, hebben we zelfs geleerd hoe je een tourniquette legt. Da's een knoop om grote wonden mee af te binden. Ik heb toen wel moeten overgeven en sommige anderen ook, maar volgens de jeugdleider is dat omdat we die vieze kip gegeten hebben. Hij zegt dat die hetzelfde smaakte als het eten in de gevangenis. Ik ben echt blij dat de jeugdleider vrij is gekomen en dat hij nu met ons op kamp gaat om zijn leven te beteren. Hij zegt dat hij voortaan alles veel beter gaat doen.
Wat is eigenlijk een pedaal-fiel?
Zo ik ga stoppen met schrijven. Straks gaan we naar de stad om onze brieven te posten en om vasaline te kopen. Dat dient om spelletjes te spelen zegt de jeugdleider. Maak U niet ongerust. We stellen het goed.
Uw Timmetje.
Herkende em meteen ja. Prachtigquote:Op zondag 10 april 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lachen moest ik snel
toen ik dit mailtje kreeg, jawel
quote:Op zondag 10 april 2005 01:19 schreef peenhaar het volgende:
volgens mij is een pedofiel de enige man die er trots op is dat die een kleintje heeft.
Wil je een lolly?quote:Op zondag 10 april 2005 15:23 schreef SlimShady het volgende:
ziek gewoon en niet grappig...
quote:Op zondag 10 april 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lachen moest ik snel
toen ik dit mailtje kreeg, jawel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zou niet weten waarom.quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
Kom maar even op schoot bij Ome knowall.quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef SlimShady het volgende:
* SlimShady wenst een manier om een topic uit MyAT te halen...
Gewoon even mailen naar forum@fok.nl dan doen ze dat wel.quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef SlimShady het volgende:
* SlimShady wenst een manier om een topic uit MyAT te halen...
Dat noem ik nou sociaal.quote:Op zondag 10 april 2005 22:34 schreef knowall het volgende:
[..]
Gewoon even mailen naar forum@fok.nl dan doen ze dat wel.
Of anders open je er een topic over in Feedback.
Wil je je naam trouwens ook veranderen?
Ik ben ook zeer sociaal. Zeg het voort, kameraad. Zeg het voort!quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat noem ik nou sociaal.
Bedankt voor de tips.
Is het nou een slachtofferrol of meer een ze-nemen-m'n-beroep-niet-serieus overtuiging dat je dit topic niet leuk vind?quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat noem ik nou sociaal.
Bedankt voor de tips.
Ik post wel een topic in Feedback. Het zijn 2 topics die ik weg wil hebben.
bash.org ?quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef Jeff89 het volgende:
<ckx> women ask for it
<ckx> they act all old and mature
<ckx> and then you stick your cock up their ass
<ckx> and they get all bitchy
<ckx> "I"M ONLY 13, I'M ONLY 13!!!"
als je zo tegen die topics bent, waarom open je dan toch steeds dit topic?quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat noem ik nou sociaal.
Bedankt voor de tips.
Ik post wel een topic in Feedback. Het zijn 2 topics die ik weg wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goh, die hebben we nu al wel vier keer gezien in dit topic...quote:Op maandag 11 april 2005 07:19 schreef Zenith4ever het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
quote:Op maandag 11 april 2005 07:46 schreef daniman het volgende:
[..]
goh, die hebben we nu al wel vier drie keer gezien in dit topic...
quote:Op zondag 10 april 2005 00:55 schreef Aurelium het volgende:
Des te dichter bij de nul, dest te strakker om de lul
quote:Op zondag 10 april 2005 17:56 schreef LePenseur het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 07:19 schreef Zenith4ever het volgende:
hm, als ik er geen half uur over had gedaan deze pagina door te worstelen was ik je voor geweestquote:Op maandag 11 april 2005 19:21 schreef Renmaestro het volgende:
Steek je leuter in een peuter.
Wat heeft Carthago jou ooit misdaan?quote:Op maandag 11 april 2005 19:46 schreef Tetraktys het volgende:
De filosofie van pedofilie? Stop je leuter in een kleuter
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Nerdmans het volgende:
> "pappa ben je er al"?
< "kop dicht..door pijpen!"
Ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
"P.Y.T. (Pretty Young Thing)"quote:
Kan me wel voorstellen dat dit topic wat te dicht op de huid zit van echte pedofielenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens!
Ziekelijk dit!
Kan er geen enkele humor in zien
he BrauN, ze ( ^^ ) wil je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef FlyingFox het volgende:
juulie zijn gwoon vies bezig viezze manne dat is echt weer zoo vies tsssk kunnen hun geen gewonen vrouwen hebben nou ja![]()
:R:rr :S
;r
jij bent veel te jong om een mening te kunnen hebben.quote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef SlimShady het volgende:
Dit is gewoon ziek.
@mods:
Please sluit dit topic!
Heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat dit topic wat te dicht op de huid zit van echte pedofielen
s-sorry
en omdat mensen kanker kunnen hebben, mogen er ook geen andere mensen zijn die mensen de tyfusgrafkanker wensen naar hun goeddunken zeker; kom nou, we moeten wel realistisch zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
en ik vind dat als iemand dit soort geintjes maakt over kinderen en dit nog leuk vind ook
dan spoor je niet echt wel?
En vooral niet als je dan nog gaat zeggen wat jij net zei...
![]()
Wooh wat een taal bezig jijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en omdat mensen kanker kunnen hebben, mogen er ook geen andere mensen zijn die mensen de tyfusgrafkanker wensen naar hun goeddunken zeker; kom nou, we moeten wel realistisch zijn
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wooh wat een taal bezig jij
ga je mond ff spoeluh joh met een dik stuk zeep ofzo
Indruk maken? Pure projectie uwerzijds denk ik dan maar zoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensen
en doe wat aan je taal; analfabeten hebben we al teveel hier in dit land
mensen mensenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Indruk maken? Pure projectie uwerzijds denk ik dan maar zo
En nee mijn kids zijn niet zo onopgevoed als jij bent
toedeloe
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Als je dáármee denkt indruk te maken, gaan jouw kids jou inderdaad ook de tyfusgrafkanker toewensen
en doe wat aan je taal; analfabeten hebben we al teveel hier in dit land
Ja mamaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wooh wat een taal bezig jij
ga je mond ff spoeluh joh met een dik stuk zeep ofzo
MILFquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Toevallig ben ik moeder
"Baby Be Mine"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"P.Y.T. (Pretty Young Thing)"
"Baby Be Mine"
"Childhood"
"Little Susie"
"The Lost Children"
"Someone In The Dark"
Juist omdat mensen als jij hier zo op reageren is het leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
en ik vind dat als iemand dit soort geintjes maakt over kinderen en dit nog leuk vind ook
![]()
Nee, moeders sporen per definitie wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?
Toevallig ben ik moeder
![]()
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezetquote:Op maandag 30 mei 2005 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, moeders sporen per definitie wel...
als het je niet bevalt hoef je het niet te lezen hoor. Ik spoor in ieder geval zeker niet, en ik vind er ook leuke grapjes bijzitten. Dus ga ergens anders boeken verbranden...
Zo, dat was een krachtige reactie op het weerwoord van SingleCoil hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezet
Eh boeken verbranden doen moeders niet meer aan.
Oh en nu mag ik zeker niet zeggen dat ik hoop dat de buurman je lekker in je naat heeft genaaid toen je klein was?
Oh nee dat mag niet..tuurlijk niet..![]()
Moeders moeten het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen MOD hier anders had ik dit topic allang op slot gezet
Eh boeken verbranden doen moeders niet meer aan.
Oh en nu mag ik zeker niet zeggen dat ik hoop dat de buurman je lekker in je naat heeft genaaid toen je klein was?
Oh nee dat mag niet..tuurlijk niet..![]()
ik ben net iets te gehecht aan m'n kleurtje voor zoiets!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer, het had toch net dat duwtje naar een relletje kunnen geven.
Misschien krijg je wel promotie, iets tussen mod en fa in, dat wordt dan paars natuurlijk. (rood+blauw)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben net iets te gehecht aan m'n kleurtje voor zoiets!.
Maar ze had het wel iets lolliger kunnen brengen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moeders moeten het goede voorbeeld geven..
blauw + donkerblauw maakt paars?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel promotie, iets tussen mod en fa in, dat wordt dan paars natuurlijk. (rood+blauw)
Arme peuter.quote:Op maandag 11 april 2005 19:47 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
hm, als ik er geen half uur over had gedaan deze pagina door te worstelen was ik je voor geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |