abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51277141
blauwe aderkazen, en uit sardinië (Italië) casu marzu.
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:47:51 #177
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_51283660
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waar te verkrijgen?

Casparov? Bij jouw in de winkel? Want dan kom ik langs
Volgens mij is het redelijk bekend en dus gewoon verkrijgbaar in de normale kaasboeren.

Het vreemde is wel dat ik een jaar geleden dus op zoektocht ben geweest naar deze kaas en toen bij verschillende kaasboeren uitgelachen(!) werd toen ik vroeg naar kazen die te maken hadden met/gemaakt waren van bier. Vorige week deden ze echter doodnormaal toen we 'm zagen staan.
  maandag 9 juli 2007 @ 12:14:13 #178
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51286571
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Volgens mij is het redelijk bekend en dus gewoon verkrijgbaar in de normale kaasboeren.

Het vreemde is wel dat ik een jaar geleden dus op zoektocht ben geweest naar deze kaas en toen bij verschillende kaasboeren uitgelachen(!) werd toen ik vroeg naar kazen die te maken hadden met/gemaakt waren van bier. Vorige week deden ze echter doodnormaal toen we 'm zagen staan.

Wat de kaasboer niet kent dat eet 'ie niet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51308896
quote:

[..]

achterlijke kneuzen.
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
pi_51465929
quote:

[..]

Nee. Er zijn meerdere soorten, zowel rauwmelks als gepasteuriseerd. Er zit veel verschil in kwaliteit, je hebt er die 3 weken gerijpt worden maar er zijn ook chimay varianten die 6 maanden gerijpt worden.

Wij hebben 'm momenteel niet (sorry Nembrionic), maar hebben 'm wel eens gehad. In de zomer dunnen we ons assortiment een beetje uit vanwege de afnemende drukte. 's Winters hebben we een groter assortiment.

Feitelijk is het gewoon een rood kaasje met een gewassen korst, er zijn wel kazen te vinden die redelijk aan je smaak tegemoet komen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_51466002
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef B_TRAVEN het volgende:
uit sardinië (Italië) casu marzu.

Vraag me overigens af waar jij die kaas gegeten hebt, volgens Europese regels mag deze kaas niet verkocht worden omdat het feitelijk bedorven etenswaar is.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:52:48 #182
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_51474613
Epoisse kazen Van die kazen die lekker uitlopen

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_51474763
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Pistol_Pete het volgende:
Epoisse kazen Van die kazen die lekker uitlopen

[afbeelding]
Goed spul idd. Wij krijgen ze in groter formaat binnen (+- 1.3 kg ofzo). Soms is 'ie zo zacht dat we 'm in bakjes moeten verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')