Volgens mij is het redelijk bekend en dus gewoon verkrijgbaar in de normale kaasboeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen?
Casparov? Bij jouw in de winkel? Want dan kom ik langs
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend en dus gewoon verkrijgbaar in de normale kaasboeren.
Het vreemde is wel dat ik een jaar geleden dus op zoektocht ben geweest naar deze kaas en toen bij verschillende kaasboeren uitgelachen(!) werd toen ik vroeg naar kazen die te maken hadden met/gemaakt waren van bier. Vorige week deden ze echter doodnormaal toen we 'm zagen staan.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend en dus gewoon verkrijgbaar in de normale kaasboeren.
Het vreemde is wel dat ik een jaar geleden dus op zoektocht ben geweest naar deze kaas en toen bij verschillende kaasboeren uitgelachen(!) werd toen ik vroeg naar kazen die te maken hadden met/gemaakt waren van bier. Vorige week deden ze echter doodnormaal toen we 'm zagen staan.
Nee. Er zijn meerdere soorten, zowel rauwmelks als gepasteuriseerd. Er zit veel verschil in kwaliteit, je hebt er die 3 weken gerijpt worden maar er zijn ook chimay varianten die 6 maanden gerijpt worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef B_TRAVEN het volgende:
uit sardinië (Italië) casu marzu.
Goed spul idd. Wij krijgen ze in groter formaat binnen (+- 1.3 kg ofzo). Soms is 'ie zo zacht dat we 'm in bakjes moeten verkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Pistol_Pete het volgende:
Epoisse kazenVan die kazen die lekker uitlopen
![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |