Wel intussen een leuk linkje gevonden, maar ik heb ook geen idee wat lekker is en wat nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zijn nog meer lekkere Engelse kazen dan Piet?
cheddar, Cheshire, Gloucester, Buxton Blue , Caerphilly, Cornish Yarg, Derby, Double Gloucester, Dovedale, Lancashire Red, Leicester, Sage Derby, Shropshire Blue, Wensleydale, White Stilton om er maar een paar te noemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer lekkere Engelse kazen dan Piet?
Allemaal lekker, vind ik, maar dat ligt ook aan wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel intussen een leuk linkje gevonden, maar ik heb ook geen idee wat lekker is en wat niet
http://www.genietenvanvers.nl/kaas/engelsekaas/index.html
Tegenwoordig op steeds meer plekken. Zaken als de VEN of ISPC hebben het, maar een goede kaasboer zou het ook moeten hebben...quote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef Gesloten het volgende:
Waar kun je in Nederland Reblochon kopen?
Makro heeft het ook zag ik laatstquote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef Gesloten het volgende:
Waar kun je in Nederland Reblochon kopen?
quote:* 6 plakjes roomboterbladerdeeg, ontdooid
* 250 g. zachte geitenkaas (chèvre)
* 3 friszure, stevige appels
* 4 el honing
* 2 eetlepels gedroogde roze peperkorrels
Verwarm de oven voor op 200 oC. Leg de bladerdeegplakjes naast elkaar op een met bakpapier beklede bakplaat. Laat ze net iets overlappen en druk de naden goed aan zodat een grote taartbodem ontstaat. Verkruimel de geitenkaas erboven.
Schil de appels niet maar snijd ze in dunne schijfjes. Meng ze in een kom met de honing en peperkorrels en leg ze dakpansgewijs, in een enkele laag op de taartbodem. Bak de taart in het midden van de oven in 20–25 minuten gaar.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Open je een topic over Franse kazen en dan kom je alleen met die ranzige Babybelldingen aanzetten.
Dus je gaat zo nog even reclame maken voor Boursin?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef Parafernalia het volgende:
het gaat over ordinaire, simpele doch prijzige kaasjes uit frankrijk!
Oh, je wilt het over OUDe Franse kaas hebben?quote:
heel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je wilt het over OUDe Franse kaas hebben?
MIjn kind van twee vind dit inderdaad lekkere 'kaas', probeer hem dat zo snel mogelijk af te leren.quote:
eye of the beholder-argumentquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
En ik vind babybel gewoon enorm duur! Ja oke, mijn kind mag op zaterdag in de supermarkt altijd 1 ding helemaal zelf uitzoeken en dat wordt dan negen van de tien keer babybel.......Ik wil best geld uitgeven aan kaas, maar dan wel aan goede kaas!!!!
Dit moet je erin houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
Ja oke, mijn kind mag op zaterdag in de supermarkt altijd 1 ding helemaal zelf uitzoeken
Doe ik ook. Werkt perfect. Geen jankende stampvoetende kleuter in de winkel, maar eentje die heel secuur alle schappen langs gaat om het juiste product te kiezen. Uiteraard probeer ik het altijd te voorkomen om haar mee te nemen, maar soms kan het dus niet anders.quote:
Lijkt me juist goed voor kleine kinderen om ze mee te nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Werkt perfect. Geen jankende stampvoetende kleuter in de winkel, maar eentje die heel secuur alle schappen langs gaat om het juiste product te kiezen. Uiteraard probeer ik het altijd te voorkomen om haar mee te nemen, maar soms kan het dus niet anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |