wat denk je wat dat witte is op brie en camembert?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
ik ben vooral van de brie en de Camembert.. schimmelkazen vind ik niet echt heel lekker..
nou ja, ik heb het ook meer over de groene/paarse/blauwe doordrongen kazen..quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef Prego het volgende:
[..]
wat denk je wat dat witte is op brie en camembert?
liverot
Alledrie de vormen, uit het vuistje als de kaas bijna op is. Lekker schaamteloos schransen.quote:Op zondag 10 april 2005 02:55 schreef Libris het volgende:
Hoe eten jullie je kaas, uit het vuistje? met brood? op een toastje?
quote:Op zondag 10 april 2005 02:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Alledrie de vormen, uit het vuistje als de kaas bijna op is. Lekker schaamteloos schransen.
En niet te vergeten, Limburgse kaasquote:Op zondag 10 april 2005 03:04 schreef krakkemieke het volgende:
Doe eens een hollands kaasplankje: Kernhem, Beemster in verschillende leeftijden, Brandnetelkaas...
Of dat het in de auto ligt als je het 200 kilometer verder in Limburg gekocht heb en dan nog naar huis moet... Wat een stank, wat een smaakquote:Op zondag 10 april 2005 03:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ja het is lekker, ja, zorg ervoor dat je partner/scharrel niet de koelkast opendoet......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |