wat denk je wat dat witte is op brie en camembert?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
ik ben vooral van de brie en de Camembert.. schimmelkazen vind ik niet echt heel lekker..
nou ja, ik heb het ook meer over de groene/paarse/blauwe doordrongen kazen..quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef Prego het volgende:
[..]
wat denk je wat dat witte is op brie en camembert?
liverot
Alledrie de vormen, uit het vuistje als de kaas bijna op is. Lekker schaamteloos schransen.quote:Op zondag 10 april 2005 02:55 schreef Libris het volgende:
Hoe eten jullie je kaas, uit het vuistje? met brood? op een toastje?
quote:Op zondag 10 april 2005 02:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Alledrie de vormen, uit het vuistje als de kaas bijna op is. Lekker schaamteloos schransen.
En niet te vergeten, Limburgse kaasquote:Op zondag 10 april 2005 03:04 schreef krakkemieke het volgende:
Doe eens een hollands kaasplankje: Kernhem, Beemster in verschillende leeftijden, Brandnetelkaas...
Of dat het in de auto ligt als je het 200 kilometer verder in Limburg gekocht heb en dan nog naar huis moet... Wat een stank, wat een smaakquote:Op zondag 10 april 2005 03:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ja het is lekker, ja, zorg ervoor dat je partner/scharrel niet de koelkast opendoet......
Wil je nog steeds niet met me trouwen? We passen zo goed bij elkaar....quote:Op zondag 10 april 2005 02:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Franse kaas, zooo heerlijk!
Geitenkaas (crotins en alle andere vormen), blauwschimmelkazen, rauwmelkkazen, brie, schapenkaas, alles is heerlijk!
Er is bijna geen kaas die ik niet lust
Ik vind kaas echt heerlijk!
Tartiflette?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Reblochon! *juicht*
Tuurlijk, waarom ook nietquote:Op woensdag 13 april 2005 20:40 schreef snijder het volgende:
[..]
Wil je nog steeds niet met me trouwen? We passen zo goed bij elkaar....
quote:ontopic:
Franse kaas, gruwelijk lekker. Reblochon, chèvre, rocquefort, rauwmelkse camembert/brie, bleu d'Auvergne, vacherin, munster, noem maar op.
Eentje die ik alleen niet door mijn strot krijg is een boule'Avesnes, maar ik betwijfel of deze in NL te krijgen is...
OK waar en wanneer trouwen we?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ook niet![]()
[..]
Blue d'Auvergne is super lekker!
Wat is boule'Avesnes?
Die gevulde brie en calvadoscamembert vind ik trouwens 3 keer niks, zonde van de kaas.
Hebben jullie overigens weleens de combinatie van een warme camembert (eventueel met knapperig cornflakeskorstje) met cranberrycompote gegeten?
Heerlijk!![]()
En makkelijkk ook, in de supermarkt hebben ze die "camembertburgers" gewoon met saus en al liggen, in de frituurpan of oven mikken en klaar!
Echt wel lekker!![]()
Probeer dan een een tartiflette te maken: http://www.meilleurduchef(...)tartiflette_ill.htmlquote:Op woensdag 13 april 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Reblochon! *juicht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |