www.depit.web-log.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb nog nooit een topic mee gemaakt die zo snel gaat als deze...
Ben trouwens wel erg benieuwd naar de foto's
Waarom zijn ze er niet gewoon naartoe gegaan en gezegd van we zijn de weg kwijt, dan die belgen zo van je staat op mijn weg wat doe je, dan geef je die belgen 50 cent en dan...wehehquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar ze stonden met de auto niet op verboden gebied volgens mij, dus ze deden niets tegen de regels. Als ze vuurwerk naar die mensen hadden gegooit, dan wisten die mannen dus waar ze zaten. En dan?
Ik zeg ook niet dat het slim was wat ze deden, maar om er vuurwerk naar toe te gooienquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er niet gewoon naartoe gegaan en gezegd van we zijn de weg kwijt, dan die belgen zo van je staat op mijn weg wat doe je, dan geef je die belgen 50 cent en dan...weheh
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik dus over aan het denken gegaan.
iets als een grondwatergebeuren.... persconferentie... net of dat DAT belangrijk genoeg is...
Oké,
denk eens met me mee.
Er is ergens in een bos iets gaande , argeloze wandelaars ontdekken iets, maken er foto"s van. en vragen eens rond.
Datgene dat in dat bos gaande is moest niet naar buiten komen, men werkt er niet voor niets in de nacht aan en sluit alles af.
Als het iets met grondwater is, kan dat best open en bloot.
Tel daarbij de geur, het verdorde landschap en de dode vissen denk ik dat er een cover up gaande was over een gifdump oid.
Waar argeloze wandelaars dus op gestoten zijn.
Nu komt het via internet naar buiten en wordt het alsnog bekend,
er is koortsachtig overleg en met spoed gaat men opeens op woensdag een persconferentie houden.
Gevalletje doofpot dat jammerlijk mislukt is?
Paniekvoetbal van instanties begint het HEEL er op te lijken.
ALS ik met mijn theorie gelijk heb, is het wonderwel mogelijk dat die hel pit met hekken er niet meer is, om bovengenoemde redenen!!!
Ik maak er gewone cijfers vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:08 schreef Zebbie het volgende:
Yvonne, kan je TT even veranderen in:
Geen pottenkijkers. Deel XXIV. Locatie (on)bekend
.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:06 schreef elcastel het volgende:
Dit dus :
[..]
Ow en kan die VAC optaaitiefen, ik zit in te lezen en niet de zoveelste pijpzeiker te volgen. Rot op als je niks te melden hebt ofzo.
drol.quote:
Beste theorie tot nu toe imhoquote:
Graagquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Jawi, zullen we ons bevindingen over het bos ook naar buiten brengen?
Misschien werpt het een ander licht op den zaack.
CC BCquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:15 schreef Flowce het volgende:
Romeinse notering is zo 200 BC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |