NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNNquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
na "wat ga je morgenavond doen" heb ik hem geblocked en verwijdert
Je bent niet de enige die droog staatquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders wrijf je het er nog effe in..
.
cadeaux? Het zal wel bij een K3 cdtje blijven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:30 schreef tech het volgende:
Wil die viespeuk een trio of zo? Hij had toch morgenavond al zijn 16/18 jarige slachtoffer die hij ging overladen met cadeaus?
Met de gebruikelijke taal uit dit topic uiteraard. Ik citeer 'Dag gore pedo'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
na "wat ga je morgenavond doen" heb ik hem geblocked en verwijdert
Wil je de aandacht? Over Olaf gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNN
maar dan niet met hem
hij verwacht ik ook...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
speeltuin zondag pas weer
daar werk ik he
Nou..... Ik vrees dat anderen nog naiever zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook. maar naïef is af en toe ook gewoon schattig.
Ik denk/hoop dat een postende 16jarige knul niet zo gauw bang is voor een meneer als Olaf. .... tis internet. Zit nog best een grote barriere tussen. Tis niet zo dat die olaf ineens bij hem op de stoep staat................... hoop ik.
dan weet jij meer dan ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNN
maar dan niet met hem
lolquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef tech het volgende:
[..]
Wil je de aandacht? Over Olaf gesproken
Jij begrijpt mijn pijn.quote:
pardon.. lekken uit privé gesprekken mag niet.. staat een ban op..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Met de gebruikelijke taal uit dit topic uiteraard. Ik citeer 'Dag gore pedo'.
hmm dat moet toch zo:quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
quote:dag gore pedo
Heeft ie dat gezegd?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Step awaaaaay from the frikadel!!!quote:
Hmmz..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel flessen ga ik halen morgen... ? 2...? 3... ? .. 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |