NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNNquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
na "wat ga je morgenavond doen" heb ik hem geblocked en verwijdert
Je bent niet de enige die droog staatquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders wrijf je het er nog effe in..
.
cadeaux? Het zal wel bij een K3 cdtje blijven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:30 schreef tech het volgende:
Wil die viespeuk een trio of zo? Hij had toch morgenavond al zijn 16/18 jarige slachtoffer die hij ging overladen met cadeaus?
Met de gebruikelijke taal uit dit topic uiteraard. Ik citeer 'Dag gore pedo'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
na "wat ga je morgenavond doen" heb ik hem geblocked en verwijdert
Wil je de aandacht? Over Olaf gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNN
maar dan niet met hem
hij verwacht ik ook...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
speeltuin zondag pas weer
daar werk ik he
Nou..... Ik vrees dat anderen nog naiever zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook. maar naïef is af en toe ook gewoon schattig.
Ik denk/hoop dat een postende 16jarige knul niet zo gauw bang is voor een meneer als Olaf. .... tis internet. Zit nog best een grote barriere tussen. Tis niet zo dat die olaf ineens bij hem op de stoep staat................... hoop ik.
dan weet jij meer dan ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEEEEUUUUKKKKKEEEENNNNNN
maar dan niet met hem
lolquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef tech het volgende:
[..]
Wil je de aandacht? Over Olaf gesproken
Jij begrijpt mijn pijn.quote:
pardon.. lekken uit privé gesprekken mag niet.. staat een ban op..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Met de gebruikelijke taal uit dit topic uiteraard. Ik citeer 'Dag gore pedo'.
hmm dat moet toch zo:quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
quote:dag gore pedo
Heeft ie dat gezegd?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Step awaaaaay from the frikadel!!!quote:
Hmmz..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel flessen ga ik halen morgen... ? 2...? 3... ? .. 4?
Die van de Siebrands?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ga de Piña Colada maar eens soldaatmaken, denk ik.
Over 30 jaar ben ik ......... 56 .... my god, the resemblance is uncanny!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En wanneer komt nou het "wacht maar, over 30 jaar zullen jullie mij begrijpen en doen jullie hetzelfde"-argument?.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
pardon.. lekken uit privé gesprekken mag niet.. staat een ban op..
ik zei het niet letterlijk.. jij citeerd
Ik zit te denken of ik de alcohol uit de deo-stick zal zuigen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ga de Piña Colada maar eens soldaatmaken, denk ik.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2 moet voldoende zijn..
Ik heb ook een origineel Fiero glas
*LOL* Pas op met de deo-stick, je weet nooit of er een braziliaanse straathoer mee heeft zitten pingpongen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik de alcohol uit de deo-stick zal zuigen..
Oh god ja! Daar moet je tegenwoordig ook nog rekening mee houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Pas op met de deo-stick, je weet nooit of er een braziliaanse straathoer mee heeft zitten pingpongen!
Hmmz... Ik gebruik Sanex (zonder alcohol ivm mijn gevoelige baby-huidje) dus noodgedwongen moet ik er voor zorgen dat mijn drankkast altijd goed bevoorraad is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik de alcohol uit de deo-stick zal zuigen..
Ah, da's iets soortgelijks volgens mij.quote:
En nu een glas zoete witte wijnquote:
CDP! NEE!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG
LUCIE SILVAS IS ZOOO STOER
HYPER ALERT:quote:
Normaal heb ik ook wel een voorraadje maar het is de laatste tijd toch iets sneller gegaan dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik gebruik Sanex (zonder alcohol ivm mijn gevoelige baby-huidje) dus noodgedwongen moet ik er voor zorgen dat mijn drankkast altijd goed bevoorraad is..
.
Witte wijn in de koelkast wat langer dan rode, rode zou ik maar een dag of 3 bewaren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu een glas zoete witte wijn
Hoe lang kun je wijn eigenlijk bewaren in een geopende fles met de kurk er terug op?
b..bewaren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu een glas zoete witte wijn
Hoe lang kun je wijn eigenlijk bewaren in een geopende fles met de kurk er terug op?
We moeten je beschermen tegen een enge meneer die zichzelf vanavond geintroduceerd heeft!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |