Dat is niet de enige snotneus die hier rondhobbelt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CDP is al een tijdje niet geweest hoor
D_K?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet de enige snotneus die hier rondhobbelt..
euhm het gaat hier om de grap...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet de enige snotneus die hier rondhobbelt..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CDP is al een tijdje niet geweest hoor
Ja ik kon zo snel geen (fatsoenlijke) flinke frikadel vinden, buiten dan de Bel Ami collectie.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef creno het volgende:
wij willen frikandellen !!!!
Belami frikandellen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kon zo snel geen (fatsoenlijke) flinke frikadel vinden, buiten dan de Bel Ami collectie.
Always look at the bright side... tis in tijden niet zo snel gegaan met rellen en posten en humorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hoop dat-ie nou wegblijft..
Partyyyyyy!!!!!!quote:
De mijne doet het ook nog hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:22 schreef creno het volgende:
ik hoop dat mijn F5 het overleefd
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always look at the bright side... tis in tijden niet zo snel gegaan met rellen en posten en humor
Tis eens wat anders dan de Febo.quote:
Ik denk toch dat niet zo heel graag m'n tanden in belami frikandellen zou zettenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis eens wat anders dan de Febo.
Nah, het gaat er mij om wie het nog meer leest, niet alleen of ik het zie. Ik bedoel, we pretenderen toch dat dit een relatief normale groep mensen is, mensen die elkaar in het echt zien. Een veilige omgeving dus. En ik wil niet dat hier straks een knul van 15 of 16 bang hoeft te zijn voor een griezel van 56 die met hem wel een beschuitje wil eten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:22 schreef tech het volgende:
Jammer dat er niet net als bij IRC een /ignore functie is, he G_E?
Doe je ze toch gewoon f uit. Leg je ze naast de rollator neerquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk toch dat niet zo heel graag m'n tanden in belami frikandellen zou zetten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:24 schreef tech het volgende:
Beav: ik vind je maar tam vanavond... Scheelt er iets aan?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, het gaat er mij om wie het nog meer leest, niet alleen of ik het zie. Ik bedoel, we pretenderen toch dat dit een relatief normale groep mensen is, mensen die elkaar in het echt zien. Een veilige omgeving dus. En ik wil niet dat hier straks een knul van 15 of 16 bang hoeft te zijn voor een griezel van 56 die met hem wel een beschuitje wil eten.
Ik heet geen Olafquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je ze toch gewoon f uit. Leg je ze naast de rollator neer
erg gezellige avond dit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always look at the bright side... tis in tijden niet zo snel gegaan met rellen en posten en humor
a del of my very own!quote:
Fiero?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik ben een beetje moe geloof ik. Relbeav wil maar niet loskomen..
Dat ook. maar naïef is af en toe ook gewoon schattig.quote:
Dies op.quote:
Martini Fieroquote:
Ik heb geen fiero meer.. en geen bier..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Martini Fiero
Weet je, ik ga er de fles drank bij pakken!
Als pup me niet vergeten was door z'n werk had ik dit toch allemaal moeten missenquote:
Ik begin ook op te branden nu hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dies op..
Zou dat het misschien zijn?.
Anders wrijf je het er nog effe in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Martini Fiero
Weet je, ik ga er de fles drank bij pakken!
toch nog iets positief'squote:Op zaterdag 9 april 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als pup me niet vergeten was door z'n werk had ik dit toch allemaal moeten missen
"naar de speeltuin meneer, en u?"quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef petre86 het volgende:
na "wat ga je morgenavond doen" heb ik hem geblocked en verwijdert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |