Ja die waren echt ongekend leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
zondagavond in de danssalon..
Die avonden waren erg leuk
"is it not beautifull to watch the sun rise...."quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stuiter me een ongeluk op dit moment
*gekke 5 minuten zijn aangebroken*
Jordan and Baker - Explode
Kun je beter aftershave ofzo doen..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ja. Daar heb ik wat aan..
Die deo begint er toch steeds verleidelijker uit te zien..
Ik was een keer op een avond dat het black dinges was...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die waren echt ongekend leuk
maar ja, das war einmal .....
*enorm lekkere remix van Just a little while - janet opzet*
Ik blijf het een heerlijk nummer vinden.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
"is it not beautifull to watch the sun rise...."
De uitleg is: lees je in in de laatste -tig topicsquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*w8 op uitleg*
Daniel bedingfield roelz..hij vond t stoer dat k zn voicemail nog had..
Sorry mesen..ik zit echt in een adrenaline rush!
Secret Black / Kinky Black.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was een keer op een avond dat het black dinges was...
Ik heb nog nooit zulke schokkende dingen live gezien...
Misschien heb ik je toen al wel een keer gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Secret Black / Kinky Black.
Jah, dat was best geinig
je kent mequote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef tech het volgende:
[..]
Your point being?
Nee; strak doorzuipen! ?
Niet liev tech!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:59 schreef tech het volgende:
[..]
De uitleg is: lees je in in de laatste -tig topicsEn anders komen we er vast nog weleens op!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien heb ik je toen al wel een keer gezien
d0hquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef creno het volgende:
jaaa de kinky black parties
maar wat soms schokkend overkwam, was vanaf een ander standpunt ontzettend fake
er was eens een man genaamd olaf56....quote:
.quote:
Ze wisten het vast al lang voor je out wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er bijna iedere week.
Ik ging er voor het eerst heen met allemaal hetero vrienden, toen ik nog niet uit de kast was.
had meteen gruwelijk sjans... las het laatst nog in m'n dagboek. M'n vrienden vonden het prachtig te zien hoe ik zo genootniet lang daarna was ik dan ook "out".
En die geilt op 16 - 30 jarigen.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:02 schreef creno het volgende:
[..]
er was eens een man genaamd olaf56....
wie gaat er verder
Ja op den duur viel alles ook in herhaling. De acts, de muziek, de sfeer. En dat was dan ook de ondergang. Daarna sloot de DansSalon om nog hel even open te gana met een wanhopige gaynight poging... mislukt. Nu is ie weer open met R*B nights en hardstyle avonden. Volgens mij weer redekijk druk. Maar geen gay meer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef creno het volgende:
jaaa de kinky black parties
maar wat soms schokkend overkwam, was vanaf een ander standpunt ontzettend fake
Ja ik had al met 1 van ze gezoend, dusquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze wisten het vast al lang voor je out was
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Weet je wat, misschien moeten we jou maar gewoon aan hem uitleveren..
Danssalon was wel geweldige mooie locatie. Die kroonluchters..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op den duur viel alles ook in herhaling. De acts, de muziek, de sfeer. En dat was dan ook de ondergang. Daarna sloot de DansSalon om nog hel even open te gana met een wanhopige gaynight poging... mislukt. Nu is ie weer open met R*B nights en hardstyle avonden. Volgens mij weer redekijk druk. Maar geen gay meer.
Hoeveel van dat groepje waren er al homo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had al met 1 van ze gezoend, dus
jawel IKKUHquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op den duur viel alles ook in herhaling. De acts, de muziek, de sfeer. En dat was dan ook de ondergang. Daarna sloot de DansSalon om nog hel even open te gana met een wanhopige gaynight poging... mislukt. Nu is ie weer open met R*B nights en hardstyle avonden. Volgens mij weer redekijk druk. Maar geen gay meer.
Eentje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel van dat groepje waren er al homo?
Headliner?quote:
Ik krijg altijd een beetje het Studio 54 gevoelquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef creno het volgende:
mijn eerste keer Danssalon was ik geloof op kerstavond 2000, een kinky black party, onwijs druk
mijn laatste keer Danssalon was geloof ik ergens in februari 2003, geen idee of er iets speciaals was, het was ook niet meer druk... het was toen echt afgelopen....
Welke smaka aardappelanders?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef Prego het volgende:
[..]
* Prego zit aan het bier en aardappel-anders van vanavond
Jahquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
en die gingen allemaal naar kinky black?
Heb je die enorme groene koelkast gezien in de kelder?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik was vanmiddag in de Bijenkorf in E. en daar scharrelde allemaal homo-stelletjes rond de aanbiedingen. Ze hebben iets met een groene label-korting ofzo, maar ze hadden het beter roze label kunnen noemen..
iets met knoflook erin geloof ik *potje kwijt is*quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke smaka aardappelanders?
Ow, en ik heb sil's uitnodiging gehad
gaafquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahVrij openminded hetero groepje had ik toen
Die sleurden MIJ naar de DS op zondag. Zelfs 1 van de moeders was mee. Humor!
Mijn aandacht werd door andere ehm.. dingen in beslag genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je die enorme groene koelkast gezien in de kelder?![]()
Ja mijn grote liefde (toen) had een vrij jonge moeder en die ging altijd mee naar Kinky Black en zo. Dansen en feestenquote:
Lekkere dingen... Ook niet mis.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn aandacht werd door andere ehm.. dingen in beslag genomen..
Jah, doe datquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Prego het volgende:
[..]
iets met knoflook erin geloof ik *potje kwijt is*
ik niet
maar ja ik wist het al. laat ik nou net moeten werken die avond
vraag wel of ik eerder kan stoppen, moet kunnen in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |