quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij maakt van de ballenbak een regelrechte grabbelton
*Wie Wat Waar?*quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
kortgezegd: pedo-alarm !!!
wil je de uitgebreide versie dan zul je de afgelopen 15(?) topics terug moeten lezen
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik nam ook 1 slok... en toen maar besloten de fles maar weg te mikken..![]()
Nog geen alcohol![]()
Als ik de volgende morgen geld over heb dan gooi ik dat echt niet weg hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Geld en rode wijn lijken wel een beetje op elkaar..
coolquote:
Je begrijpt wel dat ik nu hoge verwachtingen heb van de R&B meetingquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellen
You know I love you right?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij maakt van de ballenbak een regelrechte grabbelton
Mijn drankenkast is er zo eentje met een echte klep en dan geheel bekleed met spiegels.... en met een SLOTquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik nu hoge verwachtingen heb van de R&B meeting
Die wijn deausch!quote:
gaaf nummer ja..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Reeloop - Fucking Society
Damn, wat vind ik dit toch een fucking enorm geweldig ontzettend heerlijk lekker nummer
Maar nuw eer over tot de orde van de dag:
PLEUR OP PEDO
Sure ya do Beav, sure ya doquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
You know I love you right?.
.
.
.
Ik stuiter me een ongeluk op dit momentquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gaaf nummer ja..
sowieso is hardhouse enzo af en toe erg lekker om op te stuiteren
*zwijmel*quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Reeloop - Fucking Society
Damn, wat vind ik dit toch een fucking enorm geweldig ontzettend heerlijk lekker nummer
Jahquote:
zondagavond in de danssalon..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Soms mis ik dat echt verschrikkelijk, die avonden....
ach, over 8 uur zit ik ook op de a67quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:52 schreef tech het volgende:
Over 9 uur moet ik de A2 afrijden... Zou ik er verstandig aan doen te matigen met mijn drankgebruik?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deie stond al een maand geopend in de koelkastb
Ja. Daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:55 schreef tech het volgende:
[..]
Ik zal je mijn fles witte wijn van 1,5 maand open (met kurk in de koelkast) opsturen!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:56 schreef creno het volgende:
same here !
ik zal eens een leuk danssalonfotootje opspeuren, scannen en dan hier posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |