Frits Bolkestein zei ooit eens dat je een fles wijn dezelfde avond moet leegdrinken, want de volgende dag is-ie al een stuk minder en twee dagen later niet meer te zuipen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu een glas zoete witte wijn
Hoe lang kun je wijn eigenlijk bewaren in een geopende fles met de kurk er terug op?
't Komt uit de supermarkt inderdaad. 14,5%... Net onder de grens van 15% (dat zal het wel zijn, toch?)quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, da's iets soortgelijks volgens mij.
Ik heb de hele Siebrand collectie in de drankenkast staanPiña colada, Passie (passoa dus), tropical (safari), dropshot, apfel, amaretto. Stuk goedkoper, en net zo lekker.... alleen net iets minder promillage want dan mogen ze't in de supermarkt verkopen
Zeker als de Grote Boze Wolf rondlooptquote:
Ja volgens mij wel. maar voor dat geld kun je ongeveer 3 flessen kopen i.p.v. 1 fles echte. Nou, dan maken die paar procentjes niet meer uit hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:44 schreef tech het volgende:
[..]
't Komt uit de supermarkt inderdaad. 14,5%... Net onder de grens van 15% (dat zal het wel zijn, toch?)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Frits Bolkestein zei ooit eens dat je een fles wijn dezelfde avond moet leegdrinken, want de volgende dag is-ie al een stuk minder en twee dagen later niet meer te zuipen.
Hij heeft wel gelijk, geopende wijn bewaar je niet. Een fles die nog niet open is trouwens ook niet.quote:
quote:
Gok d'r maar niet op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:45 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ga slapen mensen. Ik hoop dat de gemoederen hier morgen iets bedaart zijn.![]()
wij hebben glijbanen, springkussens, ballenbaden en zachte vloerenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Veiligheid
Helaas loeren er in de speeltuin heel wat gevaren voor je peuter. Valpartijen van de glijbaan, botsingen met een schommel of vingers tussen de ketting van de schommel zijn veelvoorkomende ongelukken. Daarom is het verstandig om in een onbekende speeltuin eerst even de veiligheid te controleren.
Ze zijn d'r een vergeten
Hebben jullie ook Olafjes?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
wij hebben glijbanen, springkussens, ballenbaden en zachte vloeren
dus je kunt gerust komen spelen!
My heroquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef creno het volgende:
no worry
ik sta met mijn zwartwitte legerbroek en mijn supergrotewaterpistool voor CDP
die krijgt ie niet zomaar te pakken hoor !
en trampolines ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
wij hebben glijbanen, springkussens, ballenbaden en zachte vloeren
dus je kunt gerust komen spelen!
Wat liev!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef creno het volgende:
no worry
ik sta met mijn zwartwitte legerbroek en mijn supergrotewaterpistool voor CDP
die krijgt ie niet zomaar te pakken hoor !
Daarvoor moet je in de ballenbak zijn.quote:
Ik nam ook 1 slok... en toen maar besloten de fles maar weg te mikken..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, geopende wijn bewaar je niet. Een fles die nog niet open is trouwens ook niet.. tenzij het een speciale bewaarwijn is.
kortgezegd: pedo-alarm !!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat liev!!
*wie legt me even uit hoe t zit?*
Hij maakt van de ballenbak een regelrechte grabbeltonquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in de ballenbak zijn.
Het moet beide z.s.m. op?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Geld en rode wijn lijken wel een beetje op elkaar..
Doetus doorsturen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik nam ook 1 slok... en toen maar besloten de fles maar weg te mikken..![]()
Nog geen alcohol![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij maakt van de ballenbak een regelrechte grabbelton
*Wie Wat Waar?*quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
kortgezegd: pedo-alarm !!!
wil je de uitgebreide versie dan zul je de afgelopen 15(?) topics terug moeten lezen
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik nam ook 1 slok... en toen maar besloten de fles maar weg te mikken..![]()
Nog geen alcohol![]()
Als ik de volgende morgen geld over heb dan gooi ik dat echt niet weg hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Geld en rode wijn lijken wel een beetje op elkaar..
coolquote:
Je begrijpt wel dat ik nu hoge verwachtingen heb van de R&B meetingquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellen
You know I love you right?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik 't toch goed he.... een gevulde drankkast EN frikadellen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij maakt van de ballenbak een regelrechte grabbelton
Mijn drankenkast is er zo eentje met een echte klep en dan geheel bekleed met spiegels.... en met een SLOTquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik nu hoge verwachtingen heb van de R&B meeting
Die wijn deausch!quote:
gaaf nummer ja..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Reeloop - Fucking Society
Damn, wat vind ik dit toch een fucking enorm geweldig ontzettend heerlijk lekker nummer
Maar nuw eer over tot de orde van de dag:
PLEUR OP PEDO
Sure ya do Beav, sure ya doquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
You know I love you right?.
.
.
.
Ik stuiter me een ongeluk op dit momentquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gaaf nummer ja..
sowieso is hardhouse enzo af en toe erg lekker om op te stuiteren
*zwijmel*quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Reeloop - Fucking Society
Damn, wat vind ik dit toch een fucking enorm geweldig ontzettend heerlijk lekker nummer
Jahquote:
zondagavond in de danssalon..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Soms mis ik dat echt verschrikkelijk, die avonden....
ach, over 8 uur zit ik ook op de a67quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:52 schreef tech het volgende:
Over 9 uur moet ik de A2 afrijden... Zou ik er verstandig aan doen te matigen met mijn drankgebruik?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deie stond al een maand geopend in de koelkastb
Ja. Daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:55 schreef tech het volgende:
[..]
Ik zal je mijn fles witte wijn van 1,5 maand open (met kurk in de koelkast) opsturen!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:56 schreef creno het volgende:
same here !
ik zal eens een leuk danssalonfotootje opspeuren, scannen en dan hier posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |