Hoe ken dat ??quote:
Geen idee, ik heb het wel vaker, maar op dit moment weet ik niet waardoor het komt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe ken dat ??
en daarom voel jij je kut?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef da_micha_man het volgende:
Ik voel me kut, een vriendin van me verteld net, dat ze geen 'echt' kind van haar moeder is
Het was maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:36 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
als het nou eens een goede vriendin is![]()
ze is een van de weinige mensen waar ik ook mijn gevoelens aan vertel. en als zij problemen heeft, ga ik me ook een beetje zo voelen.. ja vaag dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:39 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor![]()
Ik denk dat ik me daar niet compleet kut om zou voelen, maar dat moet ieder voor zich weten.
Het is wel rot voor dr enzo hoor, maar het zou mijn eigen stemming minder beinvloeden.
Denk jij eens wat meer aan jezelf en wat minder aan anderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:44 schreef _Kimmie_ het volgende:
Dat opzich zou niet zo erg zijn als het alleen mijzelf betrof en niet ook andere mensen.
Ja dat doe ik echt waar! maar dat kan niet altijdquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Denk jij eens wat meer aan jezelf en wat minder aan anderen![]()
![]()
Ai... Hoe kwam dat zo ??quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja dat doe ik echt waar! maar dat kan niet altijd
Hooray for lovequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef Blumchen het volgende:Geweldig
Net terug uit DisneyEn nog steeds in love
Maar dat ben je nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ik voel me nutteloos.
One-night-stand gehad?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:08 schreef Christine het volgende:
Oja, ik voel me btw een goedkoop sletje
Nog steeds een beetje een raar gevoel in mn hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moe
Nu eerst theorielessen (auto) en dan inkopen doen voor mijn verjaardag
Ik heb vandaag besloten dat ik weer ga snoepen, want van niet-snoepen word ik erg ongelukkig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:12 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trots op mezelf ben een na een paar weken van gewicht 64 naar 62 en dat voornamelijk door meer bewegen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
brr, koud.
quote:
Jammer dat het nu niet zo uitkomt voor je met die baan, maar je weet nu wel dat je iig een baan vinden kanquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Denk dat ik dat toch maar laat doen.. ik ga zo bellen en zeggen dat ik de baan voor nu niet aanneem..
Wou dat ik dat ook kon......quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef Nuongirl het volgende:
Snap alleen sommige mensen niet, maar dat is hun probleem, niet die van mij
Ach vorig jaar had ik precies hetzelfde gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon......
OT: Ik voel me ontzettend saai...
Maak daar maar gewoon ontzettend kut en klote van.... Waarom kan ik niet met mijn nieuwsgierige neus overal uitblijven... Waarom MOET ik mezelf pijn doen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ook kon......
OT: Ik voel me ontzettend saai...
troost je. 13 juli staat Sigur Ros in Paradisoquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Op zn zachtst gezegd: rot. Bij hem voel ik me het gelukkigste meisje van de wereld.. maar zonder, stap ik liever van de wereld af. Ik zou voor altijd wachten als ik me niet zo zou voelen, als ik me nu voel. Het is allemaal aan hem..
quote:Op zondag 10 april 2005 00:21 schreef Evertje het volgende:
troost je. 13 juli staat Sigur Ros in Paradiso
Hmmmmjaquote:
Ja, al kan ik hem nu pas waarderen, de eerste keer snapte ik er niks vanquote:Op zondag 10 april 2005 00:53 schreef ThunderChild het volgende:
Wel aardig. Net Pulp Fiction voor de zoveelste keer gezien, blijft een goeie film . . .
Ik heb 'm destijds in de bios gezien, pas toen ik 'm op video zag vielen meer stukken op z'n plaats . . .quote:Op zondag 10 april 2005 00:56 schreef Morwen het volgende:
Ja, al kan ik hem nu pas waarderen, de eerste keer snapte ik er niks van![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 00:57 schreef DuchessX het volgende:
Misselijk
Ik voel me ook misselijk, als ik op bed ga liggen en me ogen dicht doe gaat alles draaien en heb ik het gevoel dat ik moet overgeven. Tja, dan maar even wachten met slapen...quote:Op zondag 10 april 2005 04:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dronken, en volgens mij zelfs een beetje misselijk....
En als ik ergens een hekel aan heb is het wel kotsen....
Je geeft hem veel te veel machtquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Het is allemaal aan hem..
hihi, zal wel door die red bull komenquote:Op zondag 10 april 2005 12:08 schreef purplerose het volgende:
@PDJ dat doe je goed manen je ziet er idd goed uit na flinke avond stappen
OT: voel me prima ondanks het konstante gebash van een triestig meisje
Mja.. maar wat moet ik dan doen? Pushen of dreigen werkt ook alleen maar in mn nadeel. Heb ik ook geen zin in.. dan stoot ik hem van me af. Zoiets stimuleert hem niet. Ik kan gewoon niks anders doen dan er voor hem zijn en afwachten. Hij moet gewoon ns toegeven aan zijn eigen gevoelens en de goede keuze maken.quote:
Wat een aparte mix van gevoelensquote:Op zondag 10 april 2005 14:49 schreef Mukie het volgende:
Verveeld en zie op tegen vanavond.
Daarnaast beetje kregelig en horny, ik ga maar eens onder de douche...
Daarom ben ik ook een meisjequote:Op zondag 10 april 2005 15:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat een aparte mix van gevoelens![]()
Ik heb een typisch zondags inkakmoment
Okay de verliefdheid blijkt niet wederzijds te zijn. Nu alleen nog maar brak dus, en kut.quote:Op zondag 10 april 2005 14:51 schreef SynchroSteve het volgende:
Brak, maar zwaar verliefd. Heerlijk gevoel.
Nu voel ik me nog kutter.. kan wel in huilen uitbarsten, omdat hij net doet of hij me niet begrijpt. Stank voor dank.. zo voel ik me. Mijn moeder komt echt altijd mijn kamer in, nu omdat ze hier komt verven. Werken aan mijn pws gaat niet meer lukken.. gvdquote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Ot: Nog steeds niet geweldig.. vandaag hard aan mijn pws werken, omdat dat gisteren niet gelukt is
SCHOP je kamer je moeder uit, waar haalt ie het gore lef vanwegquote:Op zondag 10 april 2005 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nu voel ik me nog kutter.. kan wel in huilen uitbarsten, omdat hij net doet of hij me niet begrijpt. Nu komt mijn moeder mijn kamer nog binnen ook, omdat ze hier komt verven. Ze komt echt altijd mijn kamer in. Werken aan mijn pws gaat niet meer lukken.. gvd
Eh.. logische zinsopbouw. Het is haar huis, zal moeilijk gaan. Maar, argh! Ze maakt het nog oranje ook! Ze beweert dat het steenrood is.. ik noem het: lelijkquote:Op zondag 10 april 2005 16:41 schreef Marcel1984 het volgende:
SCHOP je kamer je moeder uit, waar haalt ie het gore lef vanweg
First, eens met wolkje, ik lees soms, al dan niet toevallig ook weleens wat berichtjes van je en dan denk ik er ook het mijne van. Ik denk dat jij wat meer schijt moet gaan krijgen wat mensen van je (zullen) vinden en/of denken. En jezelf niet zo afhankelijk opstellen. Sorry.quote:Op zondag 10 april 2005 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Nu voel ik me nog kutter.. kan wel in huilen uitbarsten, omdat hij net doet of hij me niet begrijpt. Stank voor dank.. zo voel ik me. Mijn moeder komt echt altijd mijn kamer in, nu omdat ze hier komt verven. Werken aan mijn pws gaat niet meer lukken.. gvd
Hier nog 1 maar vraag me niet waarvan...quote:Op zondag 10 april 2005 18:21 schreef Mirjamke het volgende:
Moe
Jij bent zo niet-leuk . . .quote:
AZ zal weer louzy gespeeld hebben, de enige verklaring . . .quote:Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
ja goed van Ajax.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef Christine het volgende:
Ik voel me hopeloos eenzaam.
Zondagen zijn kut.
Dat is het nou juist, er is niemand die je moet vertellen wat je moet doen. Het moet jouw eigen beslissing zijn. En ik vraag je om er nog eens heel erg goed over na te denken, alsjeblieft?quote:Op zondag 10 april 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
Als dit de juiste beslissing is, waarom voelt het dan zo ontzettend kut????
Advies aannemen als je t zelf niet meer weet werkt dus blijkbaar ook niet, wat moet ik nou... Kan iemand me dat alsjelieft vertellen
quote:Op zondag 10 april 2005 20:51 schreef teig het volgende:
bagger,
mijn vriend voelt zich klote en ik kan niks doen. Ik ben aan het werk en hij zit anderhalf uur van me vandaan...
Wel blij dat een gezamelijke vriendin ernaar toe is. Dat geeft wat rust
Had ik een tijdje geleden ook.. en dat terwijl ik er toen ik 18 was helemaal geen last van hadquote:Op zondag 10 april 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me p r i m a eigenlijk, beetje zenuwachtig en verschrikkelijke spierpijn van vrijdag. Maar ja welke idioot gaat dan ook een uur of 5 voluit staan dansen?
Niemand is nutteloos. ook jij niet...kijk eens goed om je heen...!quote:
For what's worth it... ik denk aan je en leef met je meequote:Op maandag 11 april 2005 00:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik voel me helemaal alleen.
quote:Op maandag 11 april 2005 00:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik voel me helemaal alleen.
Thanksquote:Op maandag 11 april 2005 00:20 schreef Christine het volgende:
[..]
For what's worth it... ik denk aan je en leef met je mee
Je bent een heel lief vriendinnetje
We zoeken gewoon steun bij elkaar... en jij bent ook een sterke vrouwquote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Thanks
Ik moet het nu helemaal zelf gaan doen en ik word doodsbang van de gedachte joh...
Maar ik zie dat jij het ook kan, dus het moet me lukken.
Dit hele gedoe heeft me iig wel een vriendin opgeleverdquote:Op maandag 11 april 2005 00:26 schreef Christine het volgende:
[..]
We zoeken gewoon steun bij elkaar... en jij bent ook een sterke vrouw
Gaat helemaal goed komen, hoe beangstigend die gedachte ook is
quote:Op maandag 11 april 2005 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moe, bedje toe...
Als je Engels net zo goed is als je Nederlands zie ik het niet snel goedkomen met je mondelijke overhoringenquote:Op maandag 11 april 2005 02:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Morgen mijn 7 engels mondelingen.. vraag me af hoe ze 25 leerlingen in 2 uur wil becijferen. Gaat dr nooit lukken.. alhoewel ik en nog een klasgenootje de enige zijn die ze nog alle 7 moeten doen..Damn.. mijn muur is, dakpannen rood, lelijk! Mijn moeder is gek..
Haha sugababes is ook echt een soort veemarkt voor mensen die geen cu2 kunnen maken he.Prachtug
quote:Op maandag 11 april 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
Ik heb serieus de hele nacht liggen wachten tot ik zou ophouden met ademen..... Ik hoef niet meer zo nodigWat een kutzooi zeg....
quote:Op maandag 11 april 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
Ik heb serieus de hele nacht liggen wachten tot ik zou ophouden met ademen..... Ik hoef niet meer zo nodigWat een kutzooi zeg....
Sterkte! Komt vast wel goed...quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb t even gehad hier met dit warme kantoor... en heb straks nog een adviesgesprek op een school...geen zin![]()
Thanks!quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Sterkte! Komt vast wel goed...
Hier schijnt geeneens de zon![]()
Ben jij ambtenaar of zo???quote:Op maandag 11 april 2005 16:59 schreef Xaran het volgende:
Moe, ben net lekker wezen fiets. Toch goed weer. Verder voel ik me prima. Enkel vraagt mijn lichaam wel om voedsel nu.
Hoe dat zo? Voel je je allang zo?quote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef Esto het volgende:
Verdrietig ......... Eenzaam ......... Hopeloos ....... Kl*** ....... En ga zo maar door ....![]()
![]()
Ja, ik voel me al een paar weken zo **** ... Echt niet leuk : (quote:Op maandag 11 april 2005 17:29 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Voel je je allang zo?
Ben je niet meer verliefd?
Het mijne ook! En hard.quote:Op maandag 11 april 2005 16:59 schreef Xaran het volgende:
Enkel vraagt mijn lichaam wel om voedsel nu.
hier ook, niet goed, niet slecht, nergens zin in, maar gelukkig is het lekker weerquote:Op maandag 11 april 2005 18:16 schreef Marcel1984 het volgende:
niet
Ik! Want ik heb grotere spierballen.quote:Op maandag 11 april 2005 21:10 schreef zodiakk het volgende:
Naar een minuut lang naar mijn spierbal gestaard te hebben en daarna nog even naar de singel besefte ik dat ik de koning te rijk ben. Wie kan me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |