quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:55 schreef Rolfxx het volgende:
Jawi..geilerd..met je pijpbekkie
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit was ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit een leuk avontuur...
Moet je horen wie het zegtquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De tijd dat Ajax nog regelmatig won..![]()
Ja viper, nu zelf ook niet ineens moeilijk gaan zitten doen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:00 schreef veldmuis het volgende:
Paste dat mailtje hier es, kwil kijken, ik ben geobsedeerd door gasleidingen.
Nou inderdaad. Best aardige mix hoor, maar ik wil dat Grote Nieuws wel eens horen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:00 schreef maniack28 het volgende:
21.00 uur beginnen nu!!!
Mee dat ik het post!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je het maar niet waagt dit nummer uit te faden!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef Schepseltje het volgende:
Ik vind het scenario van de gemiddelde Bassie & Adriaan spannender als ik eerlijk ben.
Eerst via FOK! je radiostationnetje promoten en een iets wat op FOK! speelt misbruiken, en dan met zo'n mail komenquote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u van het volgende op de hoogte stellen :
Wij wijzen u er alvast bij voorbaat op dat het niet is toegestaan uw
naam te koppelen aan onze naam en site noch aan ons radio programma.
Noch het laten voorkomen dat u met ons op welke manier dan ook
samenwerkt. Tevens stellen wij onze geluidsfragmenten, onder andere te
vinden op ***url met fragmenten***, NIET beschikbaar voor uw
uitzending(en), of andere gerelateerde diensten.
Als u hier geen gehoor aan geeft, voelen wij ons genoodzaakt diverse
stappen tegen u te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
R. B.
Risingflowradio.nl
Le-zen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja viper, nu zelf ook niet ineens moeilijk gaan zitten doen..![]()
Ben het eigenlijk wel met Nolius eens ja.. Beetje zielige actie van Risingflow..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:05 schreef Nolius het volgende:
Risingflow mailt mij
[..]
Eerst via FOK! je radiostationnetje promoten en een iets wat op FOK! speelt misbruiken, en dan met zo'n mail komen
![]()
![]()
Sorry jongens, zeg dan gewoon dat het je om het spammen te doen ging...
Om te huilen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:05 schreef Nolius het volgende:
Risingflow mailt mij
[..]
Eerst via FOK! je radiostationnetje promoten en een iets wat op FOK! speelt misbruiken, en dan met zo'n mail komen
![]()
![]()
Sorry jongens, zeg dan gewoon dat het je om het spammen te doen ging...
KOM OP! ZEG HET! JE KAN HET!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef juiced het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb zeer schokkend nieuws voor jullie. Zoals ik gisteren heb vermeld ben ik vandaag met twee collega's gaan kijken naar de plek waar iets bizars te zien is/was. Ik ben op dit moment het hele verhaal op papier aan het zetten en zal het zo snel mogelijk openbaren. Bereid jullie wel voor op het ergste. Want ik kan jullie vertellen dat ik zeer geschokt ben en dat dit voor mij en mijn collega's heel moeilijk is. De politie is er al bezig.
Als dit waar is ga ik raar kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef juiced het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb zeer schokkend nieuws voor jullie. Zoals ik gisteren heb vermeld ben ik vandaag met twee collega's gaan kijken naar de plek waar iets bizars te zien is/was. Ik ben op dit moment het hele verhaal op papier aan het zetten en zal het zo snel mogelijk openbaren. Bereid jullie wel voor op het ergste. Want ik kan jullie vertellen dat ik zeer geschokt ben en dat dit voor mij en mijn collega's heel moeilijk is. De politie is er al bezig.
Mooiste is het eind, als je stopt met items over FOK! of dit gebeuren je luisteraantal naar beneden dondert. Heerlijk gevoelquote:
Dan kan hij het voor zichzelf verwerkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja, wie zet tegenwoordig nog wat op papier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |