Leg dat eens uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Ok, hier mijn stelling nog een keer.
50% van alle relaties is begonnen uit onzekerheid van de een of ander.
En waarschijnlijk nog meer dan 50%.
ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Verklaar je nader . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef dawg het volgende:
Uh, veel mensen zijn onzeker. Over zichzelf, uiterlijk, karakter, werk, etc.
Ik denk dat veel mensen een relatie willen of onbewust aangaan omdat dat goed is voor hun zelfbeeld. Dit ebt wel weg als je een tijdje bij elkaar blijft, en dan is het geen motivatie meer. En vaak is daarmee hun onzekerheid ook (grotendeels) weg, omdat ze zien dat andere mensen niet noodzakelijk hetzelfde beeld over hun hebben als zijzelf.
Nou ik denk dat mensen niet specifiek een relatie aangaan om zichzelf beter te gaan voelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef dawg het volgende:
Breng eens een nuancering aan dan Beach. Ben wel benieuwd naar meningen hierover.
Wie is we?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
We gaan ze natuurlijk wel samen roken.
threesome?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Alle singles hier zijn "we". Niet iedereen dus.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie is we?
Iedereen? In dat geval count me in!
En seks dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Verrek, nu ik me zo bedenk ben ik alweer 2 jaar single. Wat vliegt de tijd zeg
Het bevalt me prima though, het single zijn. Lekker doen (en vooral laten) waar je zin in hebt
Ik zie d'r echt helemaal niks in, sorry, maar volgens mij is het kwatschquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Over de 'onzekerheid' stelling: ik geloof er niks van dat mensen (een enkele wanhopige uitzondering daargelaten) een relatie aangaan met een zomaar willekeurige persoon enkel omdat dat hun zelfbeeld goed doet, en dat het dan weer uitgaat zodra je zelfbeeld weer op peil is, omdat je verder die persoon niet aantrekkelijk vindt. Als relatiemateriaal beschouwd worden door een sukkel doet je zelfbeeld helemaal geen goed, namelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Vandaag is er al anderhalf deel volgeschreven. Het wordt bijna een dagtaak om het allemaal bij te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie d'r echt helemaal niks in, sorry, maar volgens mij is het kwatsch.
Oh ja:
Deel 7...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
JA da's dan inderdaad een major minpunt zegmaar
Ik denk dat je nog staat te kijken van het grote aantal compromisrelaties op deze wereld...quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Over de 'onzekerheid' stelling: ik geloof er niks van dat mensen (een enkele wanhopige uitzondering daargelaten) een relatie aangaan met een zomaar willekeurige persoon enkel omdat dat hun zelfbeeld goed doet, en dat het dan weer uitgaat zodra je zelfbeeld weer op peil is, omdat je verder die persoon niet aantrekkelijk vindt. Als relatiemateriaal beschouwd worden door een sukkel doet je zelfbeeld helemaal geen goed, namelijk.
Vind ik van niet. Onzekerheid zal altijd blijven bestaan en een relatie kan daar niet echt bij helpen. In een relatie ken je elkaar door en door en dat is op de werkvloer anders waar enkel en alleen oppervlakkige contacten plaatsvinden (soms ook wel iets dieper, maar het blijft toch oppervlakkig wanneer je het met een relatie vergelijkt).quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef dawg het volgende:
Uh, veel mensen zijn onzeker. Over zichzelf, uiterlijk, karakter, werk, etc. En zeker in deze "prestatiemaatschappij".
Ik denk dat veel mensen onbewust een relatie willen of aangaan omdat dat goed is voor hun zelfbeeld. Dit ebt wel weg als je een tijdje bij elkaar blijft, en dan is het geen motivatie meer. En vaak is daarmee hun onzekerheid ook (grotendeels) weg, omdat ze zien dat andere mensen niet noodzakelijk hetzelfde beeld over hun hebben als zijzelf.
En daardoor heb je geen tijd om een relatie te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaag is er al anderhalf deel volgeschreven. Het wordt bijna een dagtaak om het allemaal bij te houden.![]()
Ik denk inderdaad ook dat er heel veel mensen bij elkaar zijn omdat ze niet alleen willen zijn, omdat de biologische klok begon te tikken of meer van zulk soort redenen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog staat te kijken van het grote aantal compromisrelaties op deze wereld...
Amateurtje, kom over zeven jaar maar es terug . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Verrek, nu ik me zo bedenk ben ik alweer 2 jaar single. Wat vliegt de tijd zeg
DAT geloof ik ook. Maar da's iets anders dan "een relatie aangaan omdat dat je zelfvertrouwen doet stijgen".quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat er heel veel mensen bij elkaar zijn omdat ze niet alleen willen zijn, omdat de biologische klok begon te tikken of meer van zulk soort redenen.
Still single, dat wat je bedoelt is op niets uitgelopen, maar dat vind ik achteraf gezien niet erg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En daardoor heb je geen tijd om een relatie te zoeken.
Hoe zit het nou met jou?
Je hebt in die 9 jaar toch wel een keer geneukt he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Amateurtje, kom over zeven jaar maar es terug . . .
Ehhh, en toen bleef het stil . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:59 schreef nozem het volgende:
Je hebt in die 9 jaar toch wel een keer geneukt he?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhh, en toen bleef het stil . . .![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
DAT geloof ik ook. Maar da's iets anders dan "een relatie aangaan omdat dat je zelfvertrouwen doet stijgen".
Okquote:
Zo blijf je wel single jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ok
Ik ga even boodschappen doen in de buurtsuper hier vlakbij. Daar komen allemaal bejaarden. De mooie mannen-supermarkt is me toch net iets te ver weg.
Sjee, hoe hou je het vol man.. heb je dan niet de neiging om alles te bespringen met een gat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhh, en toen bleef het stil . . .![]()
Ga sporten, ga naar een kroeg. Ga op dansles, veel vrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Hey een single topic...
Ik ben al sinds mijn geboorte single, mag ik dan ook hier mee doen?
Op dit moment is mijn probleem vooral dat ik nauwelijks meiden ken. Al mijn vrienden zijn mannen en ik doe een studie met vooral mannen.![]()
Dus ik krijg nog niet eens de kans om verliefd te worden laat staan afgewezen te worden...
Geforceerd hobbies nemen om maar een relatie te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga sporten, ga naar een kroeg. Ga op dansles, veel vrouwen.
Dat ligt eraan, woon je nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Hey een single topic...
Ik ben al sinds mijn geboorte single, mag ik dan ook hier mee doen?
Ik vind dat je gelijk hebt. Je moet je niet anders voordoen als dat je bent. komt alleen maar ellende van omdat je nou eenmaal niet jezelf kan veranderen en dat komt vroeg of laat toch tevoorschijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:30 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe heerlijk om dat gelul over mijn haar te horen .. maarja zoals sommige mensen al zeiden er zijn wel degelijk vrouwen die van lang haar houden.. en ik heb al wel gemerkt dat types waar ik op val lang haar geen bezwaar vinden.
Dat lang haar onverzorgd is vind ik maar onzin, ik besteed vrij veel tijd aan de verzorging van mijn haar (zo wat klinkt dat verwijfd maar dat valt mee)
En verder ja nouk het was een leuk idee , maar jij bent nooit meer op msn om me er aan te herinnneren
Ook zit ik prima in mijn vel .. ik probeer er iig niet standaard metal achtig uit te zien zoals nozem al zei die met kisten en metallica shirt lopen er veel rond. Ik doe het met fantômas shirts gympen en een 'hippe' jas achja ieder zo z'n stijltje
Verder zit ik prima in mijn vel, het negatieve gezanik waar nouk het over had zit er nou eenmaal in. De grap wil dat ik het negatieve juist een naam wil geven om het een plek te geven, ik ben niet zo van het wegmoffelen.
nouja game on in deeltje 7
En wanneer komt diegene? Ik wacht al 19 jaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Je moet je niet anders voordoen als dat je bent. komt alleen maar ellende van omdat je nou eenmaal niet jezelf kan veranderen en dat komt vroeg of laat toch tevoorschijn.
Gewoon lekker jezelf blijven en er komt heus wel een keer iemand die dat waardeert.
met alleen maar wachten kom je er nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
En wanneer komt diegene? Ik wacht al 19 jaar![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef thabit het volgende:
De truuk is niet alleen om op het juiste moment de juiste persoon tegen te komen maar ook om dat moment als zodanig te herkennen. Vooral dat laatste moet je snel mee zijn. Achteraf denken van "goh, zou dat zo'n moment geweest zijn?" is de manier waarop ik het meestal doe en dat is dus niet goed. Twee seconden vertraging kan al fataal zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met alleen maar wachten kom je er niet
ga uit met de mannen van het werk op plekken waar ze ook mensen kennen wie weet is een kennis van een collega wel jouw warequote:Op vrijdag 8 april 2005 18:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
maar ik snap het wel. Op mijn werk werken alleen maar mannen. alleen uitgaan doe je ook niet snel en ik studeer niet meer ofzo. Alle meiden die ik ken zijn al bezet.
Het is dan moeilijk om dan iemand te ontmoeten.
de mannen van het werk zijn allemaal ouder dan 40 en getrouwd dus die gaan niet echt uit ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ga uit met de mannen van het werk op plekken waar ze ook mensen kennen wie weet is een kennis van een collega wel jouw ware
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
de mannen van het werk zijn allemaal ouder dan 40 en getrouwd dus die gaan niet echt uit ofzo
ja ik ga een goede baan opzeggen omdat ik anders geen meiden ontmoetquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ga in een jonger bedrijf werken
![]()
hier zie je het de blinde leert de dove
Klinkt vreemd, maar nee dat heb ik niet . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:07 schreef nozem het volgende:
Sjee, hoe hou je het vol man.. heb je dan niet de neiging om alles te bespringen met een gat?
Je kunt ook met meerdere vrouwen msn'en en er dan 1 uitselecteren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef Metro2005 het volgende:
* metro2005 hoopt dat sabrina1981 nog op msn verschijnt straks![]()
ervaringquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef thabit het volgende:
Of nul, als het bij het msn'en al niet klikt.
msn is echt het perfecte medium om elkaar goed te leren kennenquote:
Het lijkt me toch behoorlijk ontopic.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Slowchat...
Lees anders de OP nog even na.
monosy wattusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:35 schreef thabit het volgende:
Zo was er laatst een vrouw, die mij nota bene zelf had toegevoegd, die voornamelijk monosyllabische reacties gaf op alles wat ik zei. Ik vroeg nog of ze ergens mee bezig was maar dat bleek niet het geval te zijn. Streep erdoor in zo'n geval want dat gaat niet opschieten.
zo iemand die alleen maar met ja en nee antwoord dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:57 schreef thabit het volgende:
Monosyllabisch bestaat uit 2 delen, namelijk "mono" en "syllabisch". Mono betekent 1, en syllabe betekent lettergreep. Op deze manier is eenvoudig af te leiden dat "monosyllabisch" dus "eenlettergrepig" betekent. Van Dale kan dit bevestigen.
Ja ik ben er ook weer. Jullie gaan veel te snel en ben op msn. Iedereen hopelijk weer gelukkig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef Metro2005 het volgende:
* metro2005 hoopt dat sabrina1981 nog op msn verschijnt straks![]()
Zal vast een leuk gesprek wordenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo iemand die alleen maar met ja en nee antwoord dus![]()
das zo irritant inderdaad. alsof het ze niet interesseert ofzo
Ey, niets mis met lang haar he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:30 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe heerlijk om dat gelul over mijn haar te horen .. maarja zoals sommige mensen al zeiden er zijn wel degelijk vrouwen die van lang haar houden.. en ik heb al wel gemerkt dat types waar ik op val lang haar geen bezwaar vinden.
Dat lang haar onverzorgd is vind ik maar onzin, ik besteed vrij veel tijd aan de verzorging van mijn haar (zo wat klinkt dat verwijfd maar dat valt mee)
En verder ja nouk het was een leuk idee , maar jij bent nooit meer op msn om me er aan te herinnneren
Ook zit ik prima in mijn vel .. ik probeer er iig niet standaard metal achtig uit te zien zoals nozem al zei die met kisten en metallica shirt lopen er veel rond. Ik doe het met fantômas shirts gympen en een 'hippe' jas achja ieder zo z'n stijltje
Verder zit ik prima in mijn vel, het negatieve gezanik waar nouk het over had zit er nou eenmaal in. De grap wil dat ik het negatieve juist een naam wil geven om het een plek te geven, ik ben niet zo van het wegmoffelen.
nouja game on in deeltje 7
Hippiequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ey, niets mis met lang haar he?
*meldt*
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Beach het volgende:
Ik heb iets gevonden om binnenkort vrijgezel af te zijn.
Binnenkort allemaal kwijlende meisjes achter me aan
Zie sig
quote:
2 weken meer relatie als mij en je bent 2 jaar jonger dan mij .. het kan dus nog minderquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:14 schreef snerd het volgende:
De laatste tijd kan ik uit pure wanhoop niet meer geloven dat er relaties bestaan. Elke keer als ik een relatie zie, kan ik maar niet geloven dat het echt is. Ik kan vooral niet geloven hoe het meisje van die jongen houdt. Ik snap het echt niet meer!!!!
[Mijn eigen ervaringen: 4 jaar geleden misgelopen "relatie" die nog geen 2 weken duurde. Voor de rest altijd single en op zoek in mijn 21 jaren.]
Geen idee ook, maar tochquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 weken meer relatie als mij en je bent 2 jaar jonger dan mij .. het kan dus nog minder
maarja relaties bestaanwaarom weet ik ook niet !
Heel herkenbaar en een deel van jij daar neerzet ondervind ik nog dagelijks. De eerste jaren na de dood van m'n vrouw bleef ik maar binnen zitten en ging alleen naar buiten wanneer het moest, verder niks. Overige dingen zoals uitgaan kwamen niet meer voor in m'n dagelijkse/wekelijkse activiteiten en ook op sociaal vlak keerde ik naar mezelf toe.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef ekyugylf het volgende:
Veel moeite om "te durven leven". Bang om afgewezen te worden(komt ook door traumas uit kindertijd). Maar goed,wil niet alles afschuiven op dat trauma. Ik moet zelf karakter kweken en meer buitenkomen(en dit lukt me de laatste tijd beter en beter)
Mja, ik denk dat de meeste mensen die moeite hebben om een relatie te krijgen ook moeite hebben met sociaal contact in het algemeen. Rationeel weet ik wel dat ik heel wat te bieden heb(zie er goed uit en ben slim-->sociaal zijn valt te leren en ben ik bij momenten ook) maar gevoelens zijn niet altijd rationeel te begrijpen en rationeel te manipuleren. Daarom voel ik me(als ik praat met een meisje) soms heel slecht en onzeker omdat ik weet dat ik niet hetgene ben wat meisjes zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en een deel van jij daar neerzet ondervind ik nog dagelijks. De eerste jaren na de dood van m'n vrouw bleef ik maar binnen zitten en ging alleen naar buiten wanneer het moest, verder niks. Overige dingen zoals uitgaan kwamen niet meer voor in m'n dagelijkse/wekelijkse activiteiten en ook op sociaal vlak keerde ik naar mezelf toe.
Het heeft jaren weer geduurd voordat ik het aandurfde om met vrienden mee te gaan (was eind 2002 pas, m'n vrouw stierf begin '96) en zelfs dat had de nodige voeten in aarde nodig om me zover te krijgen. Zo zoetjes aan begin ik weer wat losser te worden, alleen het praten lukt me nog niet echt helemaal tot helemaal niet . . .
herkenbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef ekyugylf het volgende:
Mja,ik wordt binne 3 maandjes 21 en ook nog nooit een relatie gehad. Voel me daar heel slecht door. De main reasons zijn volgens mij vooral dat ik een minderwaardigheidscomplex heb en hierdoor ook weinig buitenkom. Ik besef dat rationeel gezien dit helemaal niet nodig is aangezien ik vrij knap ben en nogal slim(doe vrij zware studies) Tuurlijk is het heel belangrijk om sociaal te zijn en dat ben ik niet omdat ik me minder voel dan andere mensen, heb het er heel moeilijk mee. Veel moeite om "te durven leven". Bang om afgewezen te worden(komt ook door traumas uit kindertijd). Maar goed,wil niet alles afschuiven op dat trauma. Ik moet zelf karakter kweken en meer buitenkomen(en dit lukt me de laatste tijd beter en beter)
Groeten en hopelijk vind ik ook een lieve vriendin e![]()
hihi je hebt helemaal geen minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef ekyugylf het volgende:
Mja,ik wordt binne 3 maandjes 21 en ook nog nooit een relatie gehad. Voel me daar heel slecht door. De main reasons zijn volgens mij vooral dat ik een minderwaardigheidscomplex heb en hierdoor ook weinig buitenkom. Ik besef dat rationeel gezien dit helemaal niet nodig is aangezien ik vrij knap ben en nogal slim(doe vrij zware studies) Tuurlijk is het heel belangrijk om sociaal te zijn en dat ben ik niet omdat ik me minder voel dan andere mensen, heb het er heel moeilijk mee. Veel moeite om "te durven leven". Bang om afgewezen te worden(komt ook door traumas uit kindertijd). Maar goed,wil niet alles afschuiven op dat trauma. Ik moet zelf karakter kweken en meer buitenkomen(en dit lukt me de laatste tijd beter en beter)
Groeten en hopelijk vind ik ook een lieve vriendin e![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Beach het volgende:
Ik heb iets gevonden om binnenkort vrijgezel af te zijn.
Binnenkort allemaal kwijlende meisjes achter me aan
Zie sig
Jawel hoor,rationeel weet ik wel dat ik niet minder ben maar gevoelsmatig voel ik dat anders. Gevoelens zijn niet altijd rationeel te onderbouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi je hebt helemaal geen minderwaardigheidscomplex
Ja maar het feit dat je rationeel weet dat je niet minderwaardig bent houd in dat je dus ook gevoelsmatig al niet minderwaardig bent .. je voelt je minderwaardig maar hebt daarbij in het achterhoofd dat je het niet bent .. dus heb je geen gegrond minderwaardigheid complex.. gewoon een kwestie van het rationele gevoel (ja is ook een gevoel) naar voren te schuiven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef ekyugylf het volgende:
[..]
Jawel hoor,rationeel weet ik wel dat ik niet minder ben maar gevoelsmatig voel ik dat anders. Gevoelens zijn niet altijd rationeel te onderbouwen.
wat is dat nu voor een onzin.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat je rationeel weet dat je niet minderwaardig bent houd in dat je dus ook gevoelsmatig al niet minderwaardig bent .. je voelt je minderwaardig maar hebt daarbij in het achterhoofd dat je het niet bent .. dus heb je geen gegrond minderwaardigheid complex.. gewoon een kwestie van het rationele gevoel (ja is ook een gevoel) naar voren te schuiven.
Niet dat je daar een vriendin mee krijgt , maarja tis iets
tja dat kan .. maar ik wordt altijd een beetje kriegel van die mensen die zeggen dat ze een minderwaardigheids complex hebben MAARquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is dat nu voor een onzin.
ik vind mezelf ook slim ( 2 universitaire diploma's), en ik vind me ook knapper dan gemiddeld, maar toch heb ik nog steeds een minderwaardigheidscomplex, al heb ik nu een relatie.
Ik ben nog steeds heel onzeker, ik ben bang om er niet bij te horen in groep, ik ben heel zenuwachtig als ik nieuwe mensen ontmoet, ik heb niet écht veel vrienden, en ik ga niet veel uit.
vooral op het sociale vlak voel ik me dus werkelijk enorm minderwaardig.
al kan je objectief zeggen dat alles ok is, zowel op innerlijk als op uiterlijk gebied,toch kan je je niet goed voelen in je vel ... het bekruipt je opeens... ik ben tussen een groep mensen, en ik klap gewoon dicht en ik word hypernerveus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat kan .. maar ik wordt altijd een beetje kriegel van die mensen die zeggen dat ze een minderwaardigheids complex hebben MAAR
als je zelf de maar al kunt aangeven is het toch ook niet nodig om een minderwaardigheidscomplex te hebben.
Zowiezo de hele term "minderwaardigheidscomplex" iedereen is wel een beetje onzeker over bepaalde zaken (tenzij je natuurlijk een enorme arrogante klootzak bent) maar dan is het nog geen minderwaardigheidscomplex !
ja maar daarom ben je toch nog niet minderwaardigquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al kan je objectief zeggen dat alles ok is, zowel op innerlijk als op uiterlijk gebied,toch kan je je niet goed voelen in je vel ... het bekruipt je opeens... ik ben tussen een groep mensen, en ik klap gewoon dicht en ik word hypernerveus.
Ik had enorm veel moeite om mensen te leren kennen toen ik naar de univ ging. Ik ging gewoon op mijn bankje zitten, en na de les ging ik gewoon alleen en stil naar buiten ... ik voelde me daar precies het beste bij ... tja ...
het is gewoon moeilijk te verklaren.
als het je sociale leven begint te belemmeren, wordt het wel een complex, vind ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar daarom ben je toch nog niet minderwaardig* bosbeetle vind het heerlijk om alleen een beetje naar buiten te staren. Zoals ik al zei ieder mens heeft gewoon dingen waar hij meer onzeker over is als andere. Maar dat is toch niet erg ? En ik vind het al helemaal geen complex !
dat is heel makkelijk te verklaren 'wij' denken te veel na ! De hele rationele gevoel waar je het net over had zal de automonteur wel hebben maar het iig niet zo noemen en niet zo onderverdelen !quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:07 schreef ekyugylf het volgende:
petitlapin snapt wat ik wil zeggen. Mja, is wel waar wat je zegt bosbeetle. Weet ook niet hoe het komt maar die zogenaamde automonteur is dan wel weer een stoer manspersoon die tig meisjes al "versleten" heeft waardoor hij weet wat hij aan mensen heeft etc etc. Hogeropgeleiden hebben het daar moeilijker mee denk ik om één of andere reden.
belemmert het dan werkelijk je sociale leven ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als het je sociale leven begint te belemmeren, wordt het wel een complex, vind ik
hmm dat is lastig idd .. maar het is hier eerder gezegd face your fears ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:11 schreef ekyugylf het volgende:
Ja,snap jou wel petitlapin. Ik heb het moeilijk om op kot bvb naar de keuken te gaan om te eten omdat daar wellicht ook mensen zitten waarmee ik dan een conversatietje moet aangaan. Bang dat ik niet aanvaard wordt of wat mensen van me denken. Ben gewoon superonzeker hoewel ik rationeel weet dat dat niet nodig is maarja,tis een gevoel :-s
Haha 'hooggevoelig' nee we zijn gewoon bang aangelegdquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:15 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk zijn al deze singles hier, en mensen die moeite hebben gehad met het vinden van een partner, gewoon allemaal hooggevoelig.
we denken ons gewoon de verdoemenis in. En het ergste is dat ik nu al een tijdje een relatie heb ( en hiervoor ook wel al), maar dat ik nog een hooggevoelig zielig gevalletje ben
En de volgende stap is dan dat je je over dat nerveuze druk gaat maken.. en dan gaat het helemaal mis.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al kan je objectief zeggen dat alles ok is, zowel op innerlijk als op uiterlijk gebied,toch kan je je niet goed voelen in je vel ... het bekruipt je opeens... ik ben tussen een groep mensen, en ik klap gewoon dicht en ik word hypernerveus.
Ik had enorm veel moeite om mensen te leren kennen toen ik naar de univ ging. Ik ging gewoon op mijn bankje zitten, en na de les ging ik gewoon alleen en stil naar buiten ... ik voelde me daar precies het beste bij ... tja ...
het is gewoon moeilijk te verklaren.
toen wel ja, ik denk dat iedereen me maar een vreemd onvriendelijk mens vond, dat verschrikkelijk kortaf was ... terwijl ik gewoon echt bang en zenuwachtig was.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
belemmert het dan werkelijk je sociale leven ?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef MouseOver het volgende:
Ik voel me verplicht even te melden dat ik sinds 2 minuten weet dat ik over 3 kwartier een soort van date heb
Ik heb nauwelijks tijd om me te scheren en al m'n troep de muurkast in te stouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Details AUB!
En nu?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Vanmiddag blij, maaar dat was allemaal nep.
Fuck vrijgezel zijn
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rompompom. Iemand van BNN belde me omdat die me bij een selectiedag (voor bankgiroloterij bankgeheim, waar ik gewoon door heen had moeten zijn gekomen natuurlijk) had gezien en hij dacht dat ik geschikt was voor een nieuw programma. Dus moet ik dinsdag naar hilversum, en als ik daar eenmaal doorheen ben en op tv kom krijg ik vast ontzettend veel groupies..
Na een beetje googlen vond ik wel dat ze ontzettende voetbalprutsers zochten, die dan een paar maanden heel professioneel getraind zouden worden en uiteindelijk tegen een heel goed team moeten of zo. En dat is best raar, want ik kan me niet indenken dat ik in het dagelijks leven overkom als een voetbalprutser. Niet dat ik goed kan voetballen, maar dat straal ik volgens mij niet uit. Nou ja, ik zie wel.quote:
Lang en slungelig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Na een beetje googlen vond ik wel dat ze ontzettende voetbalprutsers zochten, die dan een paar maanden heel professioneel getraind zouden worden en uiteindelijk tegen een heel goed team moeten of zo. En dat is best raar, want ik kan me niet indenken dat ik in het dagelijks leven overkom als een voetbalprutser. Niet dat ik goed kan voetballen, maar dat straal ik volgens mij niet uit. Nou ja, ik zie wel.
Maar ik ben ook wel een beetje afgetraind. En blijkbaar heb ik dan iig een voorkomen dat blijft hangen.quote:
hier idemquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:19 schreef Beach het volgende:
Niets veranderd sinds gister, nog steeds single![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef MouseOver het volgende:
Ik voel me verplicht even te melden dat ik sinds 2 minuten weet dat ik over 3 kwartier een soort van date heb
Je vergeet te vragen naar de ranzige details, die willen we natuurlijk wel horen als 'i weer terug is.quote:
Heel vrouwelijk TV-kijkend Nederland zal denken: "wat een stelletje suffe, lompe, niet al te slimme voetbalprutsers, alleen die ene, wow, die is heel anders, die is leuk zeg!"quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik ben ook wel een beetje afgetraind. En blijkbaar heb ik dan iig een voorkomen dat blijft hangen.
*probeert overal de positieve kant van in te zien*
Dat is net zoiets als als afgestudeerde classicus in Lingo gaan zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:55 schreef thaleia het volgende:
[..]
Heel vrouwelijk TV-kijkend Nederland zal denken: "wat een stelletje suffe, lompe, niet al te slimme voetbalprutsers, alleen die ene, wow, die is heel anders, die is leuk zeg!"
Contrastwerking. Dit gaat enorm in je voordeel werken Eert.
Ik verwacht binnenkort mijn slag te slaan bij Win 't en In 't, zowel op financieel als op relationeel gebied.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is net zoiets als als afgestudeerde classicus in Lingo gaan zitten..
En blijkbaar heeft dat ook niet gewerkt.
Thaleia, als je dat doet ben je niet langer meer mijn droomvrouw! En dat na alles wat we hebben meegemaakt!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort mijn slag te slaan bij Win 't en In 't, zowel op financieel als op relationeel gebied.
Hoeheethetprogrammahoeheethetprogrammahoeheethetprogramma?
quote:
Aaaah zonde, gemiste kansquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef Thisbe het volgende:
Overigens ben ik gisteren zo'n beetje ten huwelijk gevraagd, uiteraard gaat het niet door. Anders zou ik niet meer als "happy single" door het leven kunnen gaan, nietwaar?![]()
zou dat betekenen dat de populariteit van de users in dit topic toeneemt ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef Thisbe het volgende:
De populariteit van dit topic begint dramatisch af te nemen!
Overigens ben ik gisteren zo'n beetje ten huwelijk gevraagd, uiteraard gaat het niet door. Anders zou ik niet meer als "happy single" door het leven kunnen gaan, nietwaar?![]()
nog niks van gemerkt andersquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zou dat betekenen dat de populariteit van de users in dit topic toeneemt ?
quote:
Ik heb vanmorgen wel een dappere poging ondernomen. Een mail gestuurd naar iemand (die iemand weet vanzelf wie het is als diegene haar mail leest )quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jij post anders ook nog ! in tegenstelling van vele andere
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen wel een dappere poging ondernomen. Een mail gestuurd naar iemand (die iemand weet vanzelf wie het is als diegene haar mail leest )![]()
hahaha dankje !quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:45 schreef nozem het volgende:
Ik ben er even wat minder. Dat doe ik uit solidariteit met jou Bosbeetle. Ik werd veel te poplulair en dat ging ten koste van sommige users, waaronder jij..
Sorry.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef QyRoZ het volgende:
Relaties zijn toch stom. Alleen zijn is de bom.
is de bom. ben je een neger ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef QyRoZ het volgende:
Relaties zijn toch stom. Alleen zijn is de bom.
Qyroz is een behoorlijke neger inderdaad. Kijk maar eens in zijn fotoboek, het negroide karakter straalt van elke foto af.quote:
Single blijven en flirten met meiden zoals jijquote:
De frustraties zijn er weer uit voor voorlopig. Dit soort reeksen loopt doorgaans goed tot een topic of 7/8, daarna verdwijnen ze vaak weer even of vervallen in een slowchatreeksquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef Thisbe het volgende:
De populariteit van dit topic begint dramatisch af te nemen!
nee hoor de frustraties blijven de opties om het op een andere manier onder woorden te brengen nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De frustraties zijn er weer uit voor voorlopig. Dit soort reeksen loopt doorgaans goed tot een topic of 7/8, daarna verdwijnen ze vaak weer even of vervallen in een slowchatreeks...
net zoveel als A denk ikquote:
Hihiquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:39 schreef purplerose het volgende:
ik ga heen en weer tussen B en D
ligt eraan welke kant de moodswing op is
En het open deel v/d vraag dan ?quote:
dan kan je beter optie E nemenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:41 schreef purplerose het volgende:
owja het waarom nog!
Tja, omdat ik gewoon veel brute sex wil natuurlijk!
Nou ik sta gewoon open voor een relaties als de juiste mevrouw op mijn pad komtquote:
Bquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vind jij van het vrijgezelle leven ?
A. Helemaal geweldig, ik hoef nooit een relatie , ik vind het prima zo.
B. Ik vind het niet erg, maar ik zou wel een relatie willen als de kans kwam
C. mwah maakt me allebei niet uit
D. Ik vind het vervelend en zou mijn best doen om een relatie te bewerkstelligen
E. Ik wil een relatie NUal is het met een totaal geflipt persoon alles beter dan alleen zijn
en waarom ? (<--- pas op open gedeelte van de vraag)
Zit ze hier op FOK?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:48 schreef QyRoZ het volgende:
Mijjn laatste relatie was met een compleet geflipt persoon en dat kan ik ernstig afraden.
dating.fok.nl was geen succes !quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:01 schreef 907 het volgende:
kan er niet in de openingspost een lijst worden gemaakt met singles? met linkje naar fotoboek enzo, en als je iemand leuk vind, dat er misschien zo fokdates onstaan?![]()
![]()
Valt over te pratenquote:
Nooit praten tijdens sex dat weet je tochquote:
quote:
Ja. FOK! is dan ook een mooie verzamelplek van mensen met allerlei geestelijke afwijkingen.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. FOK! is dan ook een mooie verzamelplek van mensen met allerlei geestelijke afwijkingen.
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dus liever geen relatie dan weer een relatie met een borderliner..
Is dat inclusief Mach 3 scheermesjes?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je het telefoonnummer van miendobbelsteen hebben?
Is het lang geleden? Of nog maar heel kort?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet zeggen, ze leest hier vast mee.
Ik wilde voor de I gaan, maar die stond niet in het rijtje. Dus dan maar de E. Van Eert.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk voor de A van Antraxx.
Jaar ongeveer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Is het lang geleden? Of nog maar heel kort?
Volgens mij weet ik het!quote:
Och, je hebt in ieder geval geneukt zullen we maar zeggen.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, je hebt in ieder geval geneukt zullen we maar zeggen.
je zei kutquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
nozem hoe vaak ga je nog kutopic zeggen ?
Ik neig naar D den ik. Althans gemiddeld gezien, op dit moment is het namelijk C.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
meerkeuze vraag :
D. Ik vind het vervelend en zou mijn best doen om een relatie te bewerkstelligen
E. Ik wil een relatie NUal is het met een totaal geflipt persoon alles beter dan alleen zijn
College volgen. Of squashen. Of de krant lezen. Of natuurlijk fokken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker aan mijn auto te kunnen gaan klussen. Helaas ging het continu regenen
Wat doen de singles normaal gesproken als ze niks te doen hebben en niet weggaan met vrienden ofzo?
Ik ga niet meer naar school, ik squash niet in mijn eentje (zie: wanneer je niet met vrienden weggaat en aangezien ik hier post heb ik ook geen vriendin die meegaat)quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
College volgen. Of squashen. Of de krant lezen. Of natuurlijk fokken.
Hier is het mooi weer, door de stad gelopen, maar ik werd depressief van alle vrolijke mensen daar, dus de snelste weg naar huis genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik dacht vandaag lekker aan mijn auto te kunnen gaan klussen. Helaas ging het continu regenen
Wat doen de singles normaal gesproken als ze niks te doen hebben en niet weggaan met vrienden ofzo?
Tijdje terug is er ook al n keer een oude maagden-meeting geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:41 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien een keer een meet van alle singles uit dit topic organiseren
sinds wanneer staat single gelijk aan maagdquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tijdje terug is er ook al n keer een oude maagden-meeting geweest.
Als ongewild single zijnde moet je ook nooit op zaterdagmiddag naar de stad gaan, dat behoor je te weten!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier is het mooi weer, door de stad gelopen, maar ik werd depressief van alle vrolijke mensen daar, dus de snelste weg naar huis genomen.
Bij mij niet iig...quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sinds wanneer staat single gelijk aan maagd
ja, dan zie je al die kleffe stelletjes enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ongewild single zijnde moet je ook nooit op zaterdagmiddag naar de stad gaan, dat behoor je te weten!
Lang niet altijd nee, maar het schijnt dat een aantal van die losers in dit topic post.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sinds wanneer staat single gelijk aan maagd
Volgende keer ga ik wel op maandagmiddag, tussen alle oma's.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja, dan zie je al die kleffe stelletjes enzo![]()
Vandaag ook ff naar de stad geweest maar je wordt er inderdaad niet veel vrolijker van. Het is net of iedereen al bezet is
Ik leer niet zo snel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ongewild single zijnde moet je ook nooit op zaterdagmiddag naar de stad gaan, dat behoor je te weten!
Bij mij ook niet, al moet ik zeggen dat ik ook niet heel veel ervaring heb (heb pas 2 relaties gehad)quote:
Ik vind niet dat je moet stellen dat iemand die nog maagd is een loser is eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lang niet altijd nee, maar het schijnt dat een aantal van die losers in dit topic post.![]()
Ik placht mijn zaterdagmiddagen daarom door te brengen in een universiteitsbiobliotheek. Nauwelijks kleffe stelletjes en ik doe nog iets nuttigs ook. Een win-win-situatie derhalve.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel op maandagmiddag, tussen alle oma's.
Maar goed, je moet toch iets doen, anders word je gek. Park is ook al geen optie, daar heerst ook een stelletjesplaag.
Het was ook ironisch bedoeld, want ik behoor er zelf toe.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je moet stellen dat iemand die nog maagd is een loser is eigenlijk
Ik ben afgestudeerd inmiddels, dus ik heb de hele week volop de tijd om me te ergeren aan stelletjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik placht mijn zaterdagmiddagen daarom door te brengen in een universiteitsbiobliotheek. Nauwelijks kleffe stelletjes en ik doe nog iets nuttigs ook. Een win-win-situatie derhalve.![]()
oquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was ook ironisch bedoeld, want ik behoor er zelf toe.![]()
Vind ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind niet dat je moet stellen dat iemand die nog maagd is een loser is eigenlijk
Neuh, ben het ook lang genoeg geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tenzij geregeld trio'squote:Op zaterdag 9 april 2005 17:52 schreef QyRoZ het volgende:
Bij een stelletje inwonen is trouwens de grootste afrader die ik heb..
ik zou wel willen maar ik ga niet in mijn eentje stappen en er is momenteel niemand de mee wilquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Wie van de singles gaat er ook op mannen/vrouwenjacht vanavond?
need a hand ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:57 schreef purplerose het volgende:
ik ben fun met mezelf aan het hebben...just me, myself and the rest of the voices
Ik ga met de foute mensen om, die stoten alle vrouwen af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Wie van de singles gaat er ook op mannen/vrouwenjacht vanavond?
Dan ga je met mij mee, ik ben echt een babemagnetquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga met de foute mensen om, die stoten alle vrouwen af..
Ik ga juist met de foute mensen om omdat die alle mannen aantrekkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga met de foute mensen om, die stoten alle vrouwen af..
Ligt eraan hoe oud ie is. Een maagd van 30 vind ik toch best bedenkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als ie er zo uitziet kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ie is. Een maagd van 30 vind ik toch best bedenkelijk.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
sure!....nog een stel handen erbijquote:
Als je naar apeldoorn gaat, wil ik je wel addopterenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar ik ga niet in mijn eentje stappen en er is momenteel niemand de mee wil
Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb zelfs al twijfels bij een maagd van 25. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat een meisje dat raar zou vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er weinig aan kan doen. Naar de hoeren gaan om ontmaagd te worden is ook al weer zo iets.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik was 25.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb zelfs al twijfels bij een maagd van 25. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat een meisje dat raar zou vinden.
BHFH stijl!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er weinig aan kan doen. Naar de hoeren gaan om ontmaagd te worden is ook al weer zo iets.
ROFLOL dat zat ik ook net aan te denken jaquote:
dealquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
sure!....nog een stel handen erbij
Volgens mij bestaat die niet in deze stad. Het is erg bijzonder bier!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Zoek een andere stamkroeg met hetzelfde bier
ja de wanhopige vrouwen moeten gewoon even gaan jagen in op de campus van enschedequote:Op zaterdag 9 april 2005 18:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de pech in een stad te wonen met een ernstig verstoorde man-vrouw verhouding, en de meeste vrouwen zijn ook nog eens 500 kilo te zwaar..
Dat is hier een kilometer vandaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja de wanhopige vrouwen moeten gewoon even gaan jagen in op de campus van enschede
loopt genoeg eenzaams daar rond
de man/vrouw ratio is hier wel beter idd ... niet dat ik daar wat mee opschietquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is hier een kilometer vandaan..
Misschien is het toch tijd om te gaan verhuizen naar de regio Utrecht.
quote:
Nijmegen heeft een vrouwenoverschot. Misschien kun je er je voordeel mee doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de man/vrouw ratio is hier wel beter idd ... niet dat ik daar wat mee opschiet![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef nozem het volgende:
Nijmegen heeft een vrouwenoverschot.
Ik kan er prima mee leven.quote:
Ik zit te twijfelen tussen B en D. Er zijn momenten dat ik het niet erg vind om single te zijn en heb ik zoiets het komt wel als het komt, maar ja dan heb ik meteen zoiets ik ben nu 24 en ik heb nog geen relaties gehad, dus hoelang duurt het nog. Dan zijn er ook momenten dat ik het vervelend vind, want ik heb het idee dat ik iets mis. Ik weet niet hoe het is om een relatie te hebben, ik weet niet hoe ik dan ben en of het wel mogelijk is om een relatie te hebben. En hoe ver moet je gaan om een relatie te bewerkstellingen? Je moet gewoon jezelf zijn denk ik maar, maar tot nu toe heeft dat ook geen vruchten afgeworpen. Dus al met al een lastige vraag van onze BB. En denk dat ik na mijn waarom-gedeelte toch voor B ga.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
meerkeuze vraag :
Dat lijstje vind ik dan wel wat hebben eigenlijk. Vanaf deel 8 invoeren? Kunnen we eventueel de eventuele voortgang van de status erin kwijt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:01 schreef 907 het volgende:
kan er niet in de openingspost een lijst worden gemaakt met singles? met linkje naar fotoboek enzo, en als je iemand leuk vind, dat er misschien zo fokdates onstaan?![]()
![]()
Dat was de eerste opzet van die meet. Oude maagden, verlegen mensen meet, maar later werd het gewoon een algehele R&P meet, maar de meeste waren wel singles.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tijdje terug is er ook al n keer een oude maagden-meeting geweest.
Net wat QuRoZ zegt je kan er weinig aan doen (ja naar de hoeren, maar dat is inderdaad ook niks). Het meisje hoeft het niet erg te vinden als ze zelf ook maagd is natuurlijk;)quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb zelfs al twijfels bij een maagd van 25. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat een meisje dat raar zou vinden.
Die zal wel moeite hebben met lopenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar gelukkig lang niet zo extreem als het mannenoverschot op de Enschedese campus, waar je op een gang van 16 doorgaans 1 vrouw hebt wonen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat lijstje vind ik dan wel wat hebben eigenlijk. Vanaf deel 8 invoeren? Kunnen we eventueel de eventuele voortgang van de status erin kwijt.
Was maar een reactie;). Dat lijstje met linkjes naar het fotoboek vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
In dat geval ben ik weg hier.
Ik pleit voor een deel 8a en 8b, 8a is met lijstje, 8b zonder en in 8b mogen dan ook weer plaatjes van Leffe, La Chouffe, Hoegaarden enz. gepost worden
Omdat niemand jou wilt ontmaagden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
waarom doen jullie niet een ontmaagd mij meeting![]()
Ja, voornamelijk omdat ze naast hun schoenen gaan lopen.quote:
Hoeveel vrouwen dragen de titel 'Campus-matras' ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk omdat ze naast hun schoenen gaan lopen.
Ja dat lijkt me toch wel het allerlaatste noodmiddel, wil ik toch wel zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
Het probleem is dat je er weinig aan kan doen. Naar de hoeren gaan om ontmaagd te worden is ook al weer zo iets.
quote:
Ja, begin ik daar als 27-jarige nog even. Ik neem het mee voor een volgend leven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
QyRoZ je kunt ook psychologie gaan studeren in Leiden
quote:
De clou van het nummer is dat ie als niet-vrijgezel pas echt gelukkig is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:20 schreef Metro2005 het volgende:
ik zit naar boudewijn de groot te luisteren, nummer heet vrijgezel![]()
quote:Maar het was niet te vermijden
dat ik eenzaam was bij tijden
zodat ik vertwijfeld vrijde
met een meisje van ballet.
Elke schoonheid snel verdorde
's morgens bij het wakker worden
met de peuken op de borden
en de kruimels in het bed.
Op een dag kwam ik jou tegen,
lief en klein en zo verlegen,
druipend in de lenteregen
in de grote vreemde stad.
Jij wist niets van provoceren
en je wilde me bekeren
en ik liet me alles leren-
Niet waar, dat wil je horen, maar aan het einde denkt ie vol nostalgie terug aan die goede oude tijd. Dus geniet ervan jongen, voor het voorbij is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De clou van het nummer is dat ie als niet-vrijgezel pas echt gelukkig is.
quote:Nu zit ik de krant te lezen
en een burgerman te wezen.
'k Hoef geen honger meer te vrezen
maar toch denk ik soms met spijt
aan de tijd voor ik jou kende,
aan de vrolijke ellende,
aan de artistieke bende
van de goede oude tijd.
't Siert je niet, Q, deze uitspraak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dus liever geen relatie dan weer een relatie met een borderliner..
Een relatie bij elkaar liegen, dat is pas leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Siert je niet, Q, deze uitspraak.
Dat je 't even weet.
Mijn tekst-bron mistte het laatste stukje van het nummer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet waar, dat wil je horen, maar aan het einde denkt ie vol nostalgie terug aan die goede oude tijd. Dus geniet ervan jongen, voor het voorbij is.
[..]
Hmmm je hebt de verkeerde voor je ben ik bang. Want dat ontmaagden is al lang geleden gebeurd. Vervolg actie,s zijn er al ontelbaar geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |