Leg dat eens uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Ok, hier mijn stelling nog een keer.
50% van alle relaties is begonnen uit onzekerheid van de een of ander.
En waarschijnlijk nog meer dan 50%.
ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Verklaar je nader . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef dawg het volgende:
Uh, veel mensen zijn onzeker. Over zichzelf, uiterlijk, karakter, werk, etc.
Ik denk dat veel mensen een relatie willen of onbewust aangaan omdat dat goed is voor hun zelfbeeld. Dit ebt wel weg als je een tijdje bij elkaar blijft, en dan is het geen motivatie meer. En vaak is daarmee hun onzekerheid ook (grotendeels) weg, omdat ze zien dat andere mensen niet noodzakelijk hetzelfde beeld over hun hebben als zijzelf.
Nou ik denk dat mensen niet specifiek een relatie aangaan om zichzelf beter te gaan voelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef dawg het volgende:
Breng eens een nuancering aan dan Beach. Ben wel benieuwd naar meningen hierover.
Wie is we?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
We gaan ze natuurlijk wel samen roken.
threesome?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Alle singles hier zijn "we". Niet iedereen dus.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie is we?
Iedereen? In dat geval count me in!
En seks dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Verrek, nu ik me zo bedenk ben ik alweer 2 jaar single. Wat vliegt de tijd zeg
Het bevalt me prima though, het single zijn. Lekker doen (en vooral laten) waar je zin in hebt
Ik zie d'r echt helemaal niks in, sorry, maar volgens mij is het kwatschquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef dawg het volgende:
Over de 'onzekerheid' stelling: ik geloof er niks van dat mensen (een enkele wanhopige uitzondering daargelaten) een relatie aangaan met een zomaar willekeurige persoon enkel omdat dat hun zelfbeeld goed doet, en dat het dan weer uitgaat zodra je zelfbeeld weer op peil is, omdat je verder die persoon niet aantrekkelijk vindt. Als relatiemateriaal beschouwd worden door een sukkel doet je zelfbeeld helemaal geen goed, namelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:48 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Vandaag is er al anderhalf deel volgeschreven. Het wordt bijna een dagtaak om het allemaal bij te houden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie d'r echt helemaal niks in, sorry, maar volgens mij is het kwatsch.
Oh ja:
Deel 7...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
JA da's dan inderdaad een major minpunt zegmaar
Ik denk dat je nog staat te kijken van het grote aantal compromisrelaties op deze wereld...quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Over de 'onzekerheid' stelling: ik geloof er niks van dat mensen (een enkele wanhopige uitzondering daargelaten) een relatie aangaan met een zomaar willekeurige persoon enkel omdat dat hun zelfbeeld goed doet, en dat het dan weer uitgaat zodra je zelfbeeld weer op peil is, omdat je verder die persoon niet aantrekkelijk vindt. Als relatiemateriaal beschouwd worden door een sukkel doet je zelfbeeld helemaal geen goed, namelijk.
Vind ik van niet. Onzekerheid zal altijd blijven bestaan en een relatie kan daar niet echt bij helpen. In een relatie ken je elkaar door en door en dat is op de werkvloer anders waar enkel en alleen oppervlakkige contacten plaatsvinden (soms ook wel iets dieper, maar het blijft toch oppervlakkig wanneer je het met een relatie vergelijkt).quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef dawg het volgende:
Uh, veel mensen zijn onzeker. Over zichzelf, uiterlijk, karakter, werk, etc. En zeker in deze "prestatiemaatschappij".
Ik denk dat veel mensen onbewust een relatie willen of aangaan omdat dat goed is voor hun zelfbeeld. Dit ebt wel weg als je een tijdje bij elkaar blijft, en dan is het geen motivatie meer. En vaak is daarmee hun onzekerheid ook (grotendeels) weg, omdat ze zien dat andere mensen niet noodzakelijk hetzelfde beeld over hun hebben als zijzelf.
En daardoor heb je geen tijd om een relatie te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaag is er al anderhalf deel volgeschreven. Het wordt bijna een dagtaak om het allemaal bij te houden.![]()
Ik denk inderdaad ook dat er heel veel mensen bij elkaar zijn omdat ze niet alleen willen zijn, omdat de biologische klok begon te tikken of meer van zulk soort redenen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog staat te kijken van het grote aantal compromisrelaties op deze wereld...
Amateurtje, kom over zeven jaar maar es terug . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Verrek, nu ik me zo bedenk ben ik alweer 2 jaar single. Wat vliegt de tijd zeg
DAT geloof ik ook. Maar da's iets anders dan "een relatie aangaan omdat dat je zelfvertrouwen doet stijgen".quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat er heel veel mensen bij elkaar zijn omdat ze niet alleen willen zijn, omdat de biologische klok begon te tikken of meer van zulk soort redenen.
Still single, dat wat je bedoelt is op niets uitgelopen, maar dat vind ik achteraf gezien niet erg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En daardoor heb je geen tijd om een relatie te zoeken.
Hoe zit het nou met jou?
Je hebt in die 9 jaar toch wel een keer geneukt he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Amateurtje, kom over zeven jaar maar es terug . . .
Ehhh, en toen bleef het stil . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:59 schreef nozem het volgende:
Je hebt in die 9 jaar toch wel een keer geneukt he?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhh, en toen bleef het stil . . .![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
DAT geloof ik ook. Maar da's iets anders dan "een relatie aangaan omdat dat je zelfvertrouwen doet stijgen".
Okquote:
Zo blijf je wel single jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ok
Ik ga even boodschappen doen in de buurtsuper hier vlakbij. Daar komen allemaal bejaarden. De mooie mannen-supermarkt is me toch net iets te ver weg.
Sjee, hoe hou je het vol man.. heb je dan niet de neiging om alles te bespringen met een gat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhh, en toen bleef het stil . . .![]()
Ga sporten, ga naar een kroeg. Ga op dansles, veel vrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Hey een single topic...
Ik ben al sinds mijn geboorte single, mag ik dan ook hier mee doen?
Op dit moment is mijn probleem vooral dat ik nauwelijks meiden ken. Al mijn vrienden zijn mannen en ik doe een studie met vooral mannen.![]()
Dus ik krijg nog niet eens de kans om verliefd te worden laat staan afgewezen te worden...
Geforceerd hobbies nemen om maar een relatie te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga sporten, ga naar een kroeg. Ga op dansles, veel vrouwen.
Dat ligt eraan, woon je nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Hey een single topic...
Ik ben al sinds mijn geboorte single, mag ik dan ook hier mee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |