Als jij onder ballen doorduiken en het meerendeel van terugspeelballen onder druk verpesten hele kleine foutjes vindt ......quote:Op woensdag 22 juni 2005 04:16 schreef Spideyman het volgende:
Op een paar hele kleine foutjes na heeft Gomes dit seizoen gewoon bewezen een van de beste lijnkeepers ter wereld te zijn. Schiterrende duiken en katachtige reflexen, een sfeermaker en een persoonlijkheid. PSV heeft weer eens een topkeeper in huis gehaald!
Ik vind Gomes absoluut een betere lijnkeeper dan de houterige van der Sar welke weer een beter overzicht in het veld heeft en beter uittrapt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als jij onder ballen doorduiken en het meerendeel van terugspeelballen onder druk verpesten hele kleine foutjes vindt ......
Hij is een goede lijnkeeper, maar bij lange na niet een van de beste hoor. Buffon, Sar, Kahn, dat zijn topkeepers op de lijn. Daar hoort hij nog lang niet bij.
Tsja, Gomes een betere lijnkeeeper dan de houterige van der Sar. Ik dacht dat jullie lampjes toch wel iets realistischer zouden kunnen oordelen. Helaas.......quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind Gomes absoluut een betere lijnkeeper dan de houterige van der Sar welke weer een beter overzicht in het veld heeft en beter uittrapt.
En als je het over blunders hebt, moet je Kahn juist NIET noemen.
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:48 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tsja, Gomes een betere lijnkeeeper dan de houterige van der Sar. Ik dacht dat jullie lampjes toch wel iets realistischer zouden kunnen oordelen. Helaas.......
En we hadden het over LIJNkeepers. Daarvan is Kahn nog steeds een van de beteren. zijn blunders vinden oha ook niet op de lijn plaats
Ben je daar verbaasd over?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.
Maar zijn overige werkzaamheden zijn bovenmodaal en dat maakt hem een topkeeper, niet zijn bezigheden op de lijn.
Waarom trouwens 'lampjes'?
Is het zo moeilijk om normaal over elkaars club en supportersschare te spreken?
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Beetje wel ja, het getuigt namelijk niet van intelligentie of volwassenheid.
Doe even op mijn post in Hools reageren aubquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?
Hier ben ik het mee eens. Kahn is nog steeds idd een hele goede lijnkeeper (wmb dus top), maar voor de rest is het huilen met de pet op ja. Over Sar ben ik het niet met je eens, ik zie hem weinig weinig ballen doorlaten die hij misschien met betere reflexen wel had kunnen houden. Dat het er niet uitspringt omdat hij op andere gebieden uitblinkt, geeft alleen maar aan dat hij absolute top is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.
Maar zijn overige werkzaamheden zijn bovenmodaal en dat maakt hem een topkeeper, niet zijn bezigheden op de lijn.
Ach, ik vind het zo'n leuk woordquote:Waarom trouwens 'lampjes'?
Is het zo moeilijk om normaal over elkaars club en supportersschare te spreken?
Zoalng hij niet op objectieve gronden gefalsificeerd kan worden wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij makkelijk de plaats van Dida in kan nemen en je weinig verschil merkt.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.
Precies.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.
Hij was vandaag weer eens belangrijk inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:37 schreef okee6 het volgende:
Petje af voor Gomeswederom winst op Dida
Daggla, het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan psv maar Gomes is echt een topkeeper en wereldtopper in spé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |