abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26879473
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef twi het volgende:
Maar dat van die vriendschap hebben jullie toch niet gevat "live", lijkt me?
Nee, dat snapte iedereen pas na studio voetbal idd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2005 @ 12:36:01 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26879629
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, als hij gewoon was blijven staan ipv half naar voren te lopen had hij die bal wel gehad.
en Hiddink had liever gezien dat hij verder naar voren was gelopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26881013
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat kon allebei. Maar het ging mis doordat hij naar voren ging en toen toch koos om terug te gaan. Dan ben je vaak gezien. Of je moet naar voren óf blijven staan, maar wel op tijd kiezen. Toch was het een lastige bal van redelijk dichtbij.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:28:31 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26881177
quote:
Naast ManU wil ook Barça Gomes hebben'

De belangstelling van Manchester United voor PSV-goalie Gomes wordt steeds serieuser, valt maandagmorgen in De Telegraaf te lezen. Manager Sir Alex Ferguson zag de Braziliaan al twee keer live, terwijl ook FC Barcelona zich in het rijtje belangstellenden geschaard zou hebben.

Het probleem van een eventuele overgang naar Engeland is dat Gomes te weinig interlands gespeeld heeft om in aanmerking te komen voor een werkvergunning. Gomes kan heel wat interlands inhalen tijdens de Confederations Cup van komende zomer, maar waarschijnlijk is dat niet voldoende.

Gomes zelf zegt dat hij in principe bij PSV wil blijven, maar als er een topclub zich meldt wil hij wel gaan praten. "Er heeft zich nog geen club gemeld”, zegt PSV-preses Rob Westerhof. "PSV zal er alles aan doen om Gomes te behouden. Wij willen ons elftal op niveau houden en omdat ons middenveld moet worden gerenoveerd willen wij de verdedigingslinie in stand houden.”
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2005 @ 14:25:15 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26882896
wat is dat toch steeds voor een belachelijk gerucht, Man. Utd. kan helemaal nix met Gomes omdat hij geen international is.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26918747
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dus ook weinig van ja . Hij kon dan namelijk beter zijn erflexen laten werkebn of zoiets.
Volgens mij heeft hij dan minder reactietijd. Of hij moet hem onderscheppen, maar dat had hij niet gehaald.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:09:09 #167
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26918938
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
wat is dat toch steeds voor een belachelijk gerucht, Man. Utd. kan helemaal nix met Gomes omdat hij geen international is.
Sowieso moet je geen zaken doen met Man Utd Schandalige houding vorige keer bij de transfer van Robben. Hem zomaar uitnodigen en dan denken dat ze hem voor een schandalig laag bedrag over kunnen kopen omdat PSV krap bij kas zat
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26919765
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dus ook weinig van ja . Hij kon dan namelijk beter zijn erflexen laten werkebn of zoiets.
Volgens mij heeft hij dan minder reactietijd. Of hij moet hem onderscheppen, maar dat had hij niet gehaald.
Ik kon me er weleens voorstelling van maken, maar een reconstructie zou handig zijn inderdaad.
Ik vind dat Gomes aan een aantal facetten nog moet werken, maar het talent om een grote kepper te worden heeft ie absoluut!
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:38:48 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26919829
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
maar het talent om een grote kepper te worden heeft ie absoluut!
Zeker.
En het is ook nog eens een hele leuke gozer. Erg amusant en spontaan. .
-
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:39:04 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26919844
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
Precies maar ik als het zou kunnen zou het heel erg mooi zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26920043
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zeker.
En het is ook nog eens een hele leuke gozer. Erg amusant en spontaan. .
Ik bedoelde natuurlijk keeper ipv kepper.

Naar het zich laat aanzien is het een verrijking voor de eredivisie en absoluut voor de sfeer binnen het team.
Ook hij is jong en heeft de mazzel gehad in een tema te zijn gezet dat uit het niets veel bereikt heeft en zodoende een heerlijk seizoen achter de rug heeft. Vandaar dat ik hem komend seizoen goed in de gaten ga houden (ik reken er op dat hij niet getransfereerd wordt).
Ik vind het ook knap dat hij Waterreus (toch wel een held en publiekslieveling in Eindhoven) al na 1 seizoen heeft doen vergeten..

Bovendien is het gewoon een komisch figuur om te zien en zeker hoe hij beweegt, tel daar zijn aanstekende lach en gelaatsuitdrukking bij op en het zit wel snor qua teamspirit.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 20:54:23 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26925560
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef Djekko het volgende:

[..]

Sowieso moet je geen zaken doen met Man Utd Schandalige houding vorige keer bij de transfer van Robben. Hem zomaar uitnodigen en dan denken dat ze hem voor een schandalig laag bedrag over kunnen kopen omdat PSV krap bij kas zat
heerlijk hoe hij daarna voor t dubbele naar Chelsea ging en daar de sterren van de hemel speelt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26937680
hehe
pi_27118756
Grappig dat ik nu, na de wedstrijd tegen Feyenoord, niemand hoor schreeuwen dat Gomes zon topper is......
pi_27118930
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
Grappig dat ik nu, na de wedstrijd tegen Feyenoord, niemand hoor schreeuwen dat Gomes zon topper is......
Gomes is een topper. Niemand van PSV speelde met volle inzet. Elke keer als Feyenoord een goal maakte, zette PSV ff aan en was de stand weer in het voordeel van PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27119086
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
Hoe moet je dat zeggen: Hij zag er niet goed uit bij de goals?

Ook toppers maken fouten en deze wedstrijd was het hem vergeven (PSV scoorde 4maal) en is de scherpte er een beetje af denk ik, de wedstrijd ging, op prestiige na, nergens meer om.

Maar Gomes moet ook nog veel leren vind ik, op dit moment kun je alleen zeggen dat hij zich hier snel aanpast (zegt iets over zijn intelligentie danwel motivatie) en dat hij talent heeft.
Gelet op hoe hij wordt bezongen met in je achterhoofd de populariteit van zijn voorganger zegt wel wat.
Yeah baby Yeah!
pi_27119217
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gomes is een topper. Niemand van PSV speelde met volle inzet. Elke keer als Feyenoord een goal maakte, zette PSV ff aan en was de stand weer in het voordeel van PSV.
dat PSV beter is dan Feyenoord klopt, ik heb niets anders beweerd toch?

Maar die twee goals mogen er nooit van zijn leven in natuurlijk, een beginner pakt die nog.
pi_27119340
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef aldostuta het volgende:

[..]

dat PSV beter is dan Feyenoord klopt, ik heb niets anders beweerd toch?

Maar die twee goals mogen er nooit van zijn leven in natuurlijk, een beginner pakt die nog.
Gomes hoefde niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27119347
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoe moet je dat zeggen: Hij zag er niet goed uit bij de goals?
Dan druk je je heel zacht uit
quote:
Ook toppers maken fouten en deze wedstrijd was het hem vergeven (PSV scoorde 4maal) en is de scherpte er een beetje af denk ik, de wedstrijd ging, op prestiige na, nergens meer om.
Dit waren geen fouten, maar blunders; die mag een topper niet maken. Hij heeft dit hele seizoen al mazzel dat zijn fouten (en dat zijn er flink wat) of niet afgestaft worden of door de spelers weggepoetst worden. Dat is mooi voor PSV, maar maakt hem natuurlijk geen topper.
quote:
Maar Gomes moet ook nog veel leren vind ik, op dit moment kun je alleen zeggen dat hij zich hier snel aanpast (zegt iets over zijn intelligentie danwel motivatie) en dat hij talent heeft.
Gelet op hoe hij wordt bezongen met in je achterhoofd de populariteit van zijn voorganger zegt wel wat.
Talent heeft ie wel, anders staat ie daar niet. Ik denk persoonlijk niet dat het een topper wordt, maar je weer nooit. En populariteit zegt natuurlijk helemaal niets; dat heeft wsl meer te maken met dat debiele gespring en gejuich dan met zijn prestaties....
pi_27119368
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gomes hoefde niet
Daarmee praat je hooguit foutjes goed, geen blunders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')