abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 00:09:20 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26841018
Maar dat van die vriendschap hebben jullie toch niet gevat "live", lijkt me?
pi_26841386
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
de wissel was erg mooi vandaag, kippenvel

en op t plein was gomes nu al legendarisch
Ja deze kan zo in het rijtje van befaamde uitingen, wat een keeper
pi_26841682
Geweldig ook die anekdote die hij verteld over Alex en de aanvoerdersband die een rouwband bleek te zijn..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:52:45 #154
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26853225
Het is toch wel een prachtfiguur hoor. Zijn Nederlands is nu al fenomenaal grappig en hij kan nog zingen ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 15:33:42 #155
96356 cultheld
demagoog
pi_26854346
Gomes naar Talpa
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26854537
Hij vroeg aan mijn zusje die in een stoplicht zat toen de kar langskwam hoe het met er ging in het Nederlands ja.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:40:37 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26854561
Gomes is een Held!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26876366
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat jammer trouwens dat ie net langs die kopbal van Ambrosini aaide. Was na de reddingen bij Lyon en Milan uit echt de ultieme save geweest.
Inderdaad, als hij gewoon was blijven staan ipv half naar voren te lopen had hij die bal wel gehad.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_26876475
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja deze kan zo in het rijtje van befaamde uitingen, wat een keeper

Ennuh wissel was erg mooi ja!!!

jalalala gomes gomes
pi_26876526
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Geweldig ook die anekdote die hij verteld over Alex en de aanvoerdersband die een rouwband bleek te zijn..
Oh ja hahah dat was grappig

Alex vertellen aan Farfan dat ie aanvoerder is geworden
pi_26879473
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef twi het volgende:
Maar dat van die vriendschap hebben jullie toch niet gevat "live", lijkt me?
Nee, dat snapte iedereen pas na studio voetbal idd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2005 @ 12:36:01 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26879629
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, als hij gewoon was blijven staan ipv half naar voren te lopen had hij die bal wel gehad.
en Hiddink had liever gezien dat hij verder naar voren was gelopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26881013
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat kon allebei. Maar het ging mis doordat hij naar voren ging en toen toch koos om terug te gaan. Dan ben je vaak gezien. Of je moet naar voren óf blijven staan, maar wel op tijd kiezen. Toch was het een lastige bal van redelijk dichtbij.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:28:31 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26881177
quote:
Naast ManU wil ook Barça Gomes hebben'

De belangstelling van Manchester United voor PSV-goalie Gomes wordt steeds serieuser, valt maandagmorgen in De Telegraaf te lezen. Manager Sir Alex Ferguson zag de Braziliaan al twee keer live, terwijl ook FC Barcelona zich in het rijtje belangstellenden geschaard zou hebben.

Het probleem van een eventuele overgang naar Engeland is dat Gomes te weinig interlands gespeeld heeft om in aanmerking te komen voor een werkvergunning. Gomes kan heel wat interlands inhalen tijdens de Confederations Cup van komende zomer, maar waarschijnlijk is dat niet voldoende.

Gomes zelf zegt dat hij in principe bij PSV wil blijven, maar als er een topclub zich meldt wil hij wel gaan praten. "Er heeft zich nog geen club gemeld”, zegt PSV-preses Rob Westerhof. "PSV zal er alles aan doen om Gomes te behouden. Wij willen ons elftal op niveau houden en omdat ons middenveld moet worden gerenoveerd willen wij de verdedigingslinie in stand houden.”
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2005 @ 14:25:15 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26882896
wat is dat toch steeds voor een belachelijk gerucht, Man. Utd. kan helemaal nix met Gomes omdat hij geen international is.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26918747
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dus ook weinig van ja . Hij kon dan namelijk beter zijn erflexen laten werkebn of zoiets.
Volgens mij heeft hij dan minder reactietijd. Of hij moet hem onderscheppen, maar dat had hij niet gehaald.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:09:09 #167
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26918938
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
wat is dat toch steeds voor een belachelijk gerucht, Man. Utd. kan helemaal nix met Gomes omdat hij geen international is.
Sowieso moet je geen zaken doen met Man Utd Schandalige houding vorige keer bij de transfer van Robben. Hem zomaar uitnodigen en dan denken dat ze hem voor een schandalig laag bedrag over kunnen kopen omdat PSV krap bij kas zat
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26919765
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dus ook weinig van ja . Hij kon dan namelijk beter zijn erflexen laten werkebn of zoiets.
Volgens mij heeft hij dan minder reactietijd. Of hij moet hem onderscheppen, maar dat had hij niet gehaald.
Ik kon me er weleens voorstelling van maken, maar een reconstructie zou handig zijn inderdaad.
Ik vind dat Gomes aan een aantal facetten nog moet werken, maar het talent om een grote kepper te worden heeft ie absoluut!
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:38:48 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26919829
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
maar het talent om een grote kepper te worden heeft ie absoluut!
Zeker.
En het is ook nog eens een hele leuke gozer. Erg amusant en spontaan. .
-
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:39:04 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26919844
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
Precies maar ik als het zou kunnen zou het heel erg mooi zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26920043
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zeker.
En het is ook nog eens een hele leuke gozer. Erg amusant en spontaan. .
Ik bedoelde natuurlijk keeper ipv kepper.

Naar het zich laat aanzien is het een verrijking voor de eredivisie en absoluut voor de sfeer binnen het team.
Ook hij is jong en heeft de mazzel gehad in een tema te zijn gezet dat uit het niets veel bereikt heeft en zodoende een heerlijk seizoen achter de rug heeft. Vandaar dat ik hem komend seizoen goed in de gaten ga houden (ik reken er op dat hij niet getransfereerd wordt).
Ik vind het ook knap dat hij Waterreus (toch wel een held en publiekslieveling in Eindhoven) al na 1 seizoen heeft doen vergeten..

Bovendien is het gewoon een komisch figuur om te zien en zeker hoe hij beweegt, tel daar zijn aanstekende lach en gelaatsuitdrukking bij op en het zit wel snor qua teamspirit.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 20:54:23 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26925560
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef Djekko het volgende:

[..]

Sowieso moet je geen zaken doen met Man Utd Schandalige houding vorige keer bij de transfer van Robben. Hem zomaar uitnodigen en dan denken dat ze hem voor een schandalig laag bedrag over kunnen kopen omdat PSV krap bij kas zat
heerlijk hoe hij daarna voor t dubbele naar Chelsea ging en daar de sterren van de hemel speelt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26937680
hehe
pi_27118756
Grappig dat ik nu, na de wedstrijd tegen Feyenoord, niemand hoor schreeuwen dat Gomes zon topper is......
pi_27118930
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
Grappig dat ik nu, na de wedstrijd tegen Feyenoord, niemand hoor schreeuwen dat Gomes zon topper is......
Gomes is een topper. Niemand van PSV speelde met volle inzet. Elke keer als Feyenoord een goal maakte, zette PSV ff aan en was de stand weer in het voordeel van PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27119086
quote:
Hoe moet je dat zeggen: Hij zag er niet goed uit bij de goals?

Ook toppers maken fouten en deze wedstrijd was het hem vergeven (PSV scoorde 4maal) en is de scherpte er een beetje af denk ik, de wedstrijd ging, op prestiige na, nergens meer om.

Maar Gomes moet ook nog veel leren vind ik, op dit moment kun je alleen zeggen dat hij zich hier snel aanpast (zegt iets over zijn intelligentie danwel motivatie) en dat hij talent heeft.
Gelet op hoe hij wordt bezongen met in je achterhoofd de populariteit van zijn voorganger zegt wel wat.
Yeah baby Yeah!
pi_27119217
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gomes is een topper. Niemand van PSV speelde met volle inzet. Elke keer als Feyenoord een goal maakte, zette PSV ff aan en was de stand weer in het voordeel van PSV.
dat PSV beter is dan Feyenoord klopt, ik heb niets anders beweerd toch?

Maar die twee goals mogen er nooit van zijn leven in natuurlijk, een beginner pakt die nog.
pi_27119340
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef aldostuta het volgende:

[..]

dat PSV beter is dan Feyenoord klopt, ik heb niets anders beweerd toch?

Maar die twee goals mogen er nooit van zijn leven in natuurlijk, een beginner pakt die nog.
Gomes hoefde niet
pi_27119347
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoe moet je dat zeggen: Hij zag er niet goed uit bij de goals?
Dan druk je je heel zacht uit
quote:
Ook toppers maken fouten en deze wedstrijd was het hem vergeven (PSV scoorde 4maal) en is de scherpte er een beetje af denk ik, de wedstrijd ging, op prestiige na, nergens meer om.
Dit waren geen fouten, maar blunders; die mag een topper niet maken. Hij heeft dit hele seizoen al mazzel dat zijn fouten (en dat zijn er flink wat) of niet afgestaft worden of door de spelers weggepoetst worden. Dat is mooi voor PSV, maar maakt hem natuurlijk geen topper.
quote:
Maar Gomes moet ook nog veel leren vind ik, op dit moment kun je alleen zeggen dat hij zich hier snel aanpast (zegt iets over zijn intelligentie danwel motivatie) en dat hij talent heeft.
Gelet op hoe hij wordt bezongen met in je achterhoofd de populariteit van zijn voorganger zegt wel wat.
Talent heeft ie wel, anders staat ie daar niet. Ik denk persoonlijk niet dat het een topper wordt, maar je weer nooit. En populariteit zegt natuurlijk helemaal niets; dat heeft wsl meer te maken met dat debiele gespring en gejuich dan met zijn prestaties....
pi_27119368
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gomes hoefde niet
Daarmee praat je hooguit foutjes goed, geen blunders.
pi_27119615
In Athene hoefde hij ook al niet...

Maar goed, het is wel een prima eredivisiekeeper hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27119753
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dan druk je je heel zacht uit
[..]

Dit waren geen fouten, maar blunders; die mag een topper niet maken. Hij heeft dit hele seizoen al mazzel dat zijn fouten (en dat zijn er flink wat) of niet afgestaft worden of door de spelers weggepoetst worden. Dat is mooi voor PSV, maar maakt hem natuurlijk geen topper.
[..]

Talent heeft ie wel, anders staat ie daar niet. Ik denk persoonlijk niet dat het een topper wordt, maar je weer nooit. En populariteit zegt natuurlijk helemaal niets; dat heeft wsl meer te maken met dat debiele gespring en gejuich dan met zijn prestaties....
De enige structurele fouten die hij maakt vind ik bij de bal aan zijn voet (hij trapt hem verkeerd weg) of het uitkomen waarbij hij de bal niet klemvast heeft (en kwijt is) of verkeerd wegstompt.

Verkeerde reddingen op de lijn maakt hij nauwelijks en zijn reflexen zijn doorgaans gewoon goed.
Hij staat bovendien nogal eens redelijk ver voor zijn goal, maar een lobje is er nog niet ingegaan.

Als je met zijn lengte een eindje voor de goal staat kun je in principe overal bij op ballen binnenkant paal na, dat zijn ook vaak de enige die erin vliegen.
Maar ik geloof dat ie begin 20 is en de topjaren van een keeper volgen veelal pas 10 jaar later, dus hij heeft de tijd.

Nu is een voetbalpubliek niet de goede graadmeter voor de kwaliteit van een speler en zijn populairiteit heeft mede met zijn uitstraling, zijn bedankjes naar het publiek en zijn springen voor het doel te maken, maar PSV heeft een kritisch publiek dat bij het minst of geringste fluit.
Da dat bij Gomes niet het gavl is zegt toch wel iets (maar niet alles uiteraard).

Voetballend moet hij nog wat bijleren en hij moet betere risico-inschattingen maken bij het uitkomen, verder heeft hij m.i. alles in zich om een wereldtopper te worden.
Yeah baby Yeah!
pi_27119943
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
In Athene hoefde hij ook al niet...

Maar goed, het is wel een prima eredivisiekeeper hoor.
Topkeeper in spe (maar dan spreek ik over een Gomes die zich blijft intwikkelen en dan 5 jaar ouder is) en absoluut meer talent dan de Stekel en Lobont in het kwadraat.
Hij is ook de nederlandse stijl niet gewend natuurlijk, een stijl waarvan men ook van een doelman verwacht dat hij een balletje onder controle kan houden, rustig is met de bal aan de voet en eigenlijk een laatste man is die de bal met zijn handen mag raken.
Komend seizoen zijn de verwachtingen weer wat hoger en mogen goals zoals tegen feyenoord eens per seizoen voorkomen, niet vaker.

Maar een keeper is ook en behoorlijk afhankelijk van degenen die voor hem staan, maar laten we eerlijk zijn, wie had dit nu verwacht?

Zeker gezien de aankoophistorie qua keepers de laatste jaren was ik niet echt hoopvol bij de bekendmaking van Gomes, maar gezien zijn leeftijd en cultuursomslag presteert hij boven verwachting.
Yeah baby Yeah!
pi_27120446
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De enige structurele fouten die hij maakt vind ik bij de bal aan zijn voet (hij trapt hem verkeerd weg) of het uitkomen waarbij hij de bal niet klemvast heeft (en kwijt is) of verkeerd wegstompt.

Verkeerde reddingen op de lijn maakt hij nauwelijks en zijn reflexen zijn doorgaans gewoon goed.
Hij staat bovendien nogal eens redelijk ver voor zijn goal, maar een lobje is er nog niet ingegaan.

Als je met zijn lengte een eindje voor de goal staat kun je in principe overal bij op ballen binnenkant paal na, dat zijn ook vaak de enige die erin vliegen.
Maar ik geloof dat ie begin 20 is en de topjaren van een keeper volgen veelal pas 10 jaar later, dus hij heeft de tijd.
Gomes is inderdaad een goede lijnkeeper met goede reflexen. Voetballen en hoge ballen zijn idd slecht bij hem. Dat zijn toch twee zeer belangrijke aspecten van het keepen.

En natuurlijk heeft hij nog tijd zat om zich te ontwikkelen, maar de hype die er nu al om hem hangt is dus onterecht.
quote:
Nu is een voetbalpubliek niet de goede graadmeter voor de kwaliteit van een speler en zijn populairiteit heeft mede met zijn uitstraling, zijn bedankjes naar het publiek en zijn springen voor het doel te maken, maar PSV heeft een kritisch publiek dat bij het minst of geringste fluit.
Da dat bij Gomes niet het gavl is zegt toch wel iets (maar niet alles uiteraard).
Heel belangrijk is ook dat zijn fouten nog geen doorslaggevend belang hebben gehad (behalve dan tegen Milan, maar daar maakten anderen weer grotere fouten). Zodra dit veranderd is zijn krediet gauw op.
quote:
Voetballend moet hij nog wat bijleren en hij moet betere risico-inschattingen maken bij het uitkomen, verder heeft hij m.i. alles in zich om een wereldtopper te worden.
Elke keeper dat goede reflexen heeft, goed kan voetballen en alle hoge ballen pakt is een wereldtopper
pi_27122027
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Gomes is inderdaad een goede lijnkeeper met goede reflexen. Voetballen en hoge ballen zijn idd slecht bij hem. Dat zijn toch twee zeer belangrijke aspecten van het keepen.

En natuurlijk heeft hij nog tijd zat om zich te ontwikkelen, maar de hype die er nu al om hem hangt is dus onterecht.
[..]

Heel belangrijk is ook dat zijn fouten nog geen doorslaggevend belang hebben gehad (behalve dan tegen Milan, maar daar maakten anderen weer grotere fouten). Zodra dit veranderd is zijn krediet gauw op.
[..]

Elke keeper dat goede reflexen heeft, goed kan voetballen en alle hoge ballen pakt is een wereldtopper
Het uitschieten is iets waar je op zich weinig rekening met je verdediging hoeft te houden, dus daar moet hij alleen aan werken, daar kan niemand in het veld iets aan doen.

Het uitkomen heeft denk ik tijd nodig, de automatismen zijn er nog niet.
Vaak heb ik hem al zien struikelen over eigen spelers, iets dat in de toekomst absoluut beter moet, maar dat heeft natuurlijk met ervaring en communicatie te maken.
Zoetebier (als hij niet weggaat) en Hiele moeten hier absoluut nog met hem aan werken.

Toch vind ik reflexen en inschattingen maken qua positie het belangrijkste van en keeper, de rest kun je trainen en gezien zijn leeftijd en de kunde van Hiele heb ik daar wel vertrouwen in, maar voordat hij écht een topper is zijn we misschien wel 5 jaar verder en staat hij niet meer in Eindhoven onder de lat.

Hij komt ook op mij over als een ambitieuze en dus leergierige jongen, iets dat Hiddink ook steeds beaamt ("de jongens hebben een geweldige drive om te presteren"). Maar het eerste jaar is goed gegaan voor hem en het tweede jaar zal denk ik geen spectaculaire verbetering zijn (mischien wat details) en de jaren van de waarheid komen voor hem nog.
Yeah baby Yeah!
pi_27161240
quote:
Ik moet zeggen dat ie zijn piek in San Siro had. In de thuiswedstrijd met Milan maakte hij al wat foutjes. Wilde hem daar niet meteen op afrekenen in alle festiviteiten. Het klopt dat ie nu even minder is. Waarschijnlijk het gevolg van de clash met Dida en de invloed die dat op de wereld had. Van aankomend topkeeper toch in één klap naar het rijtje beste keepers van de wereld geschreven worden is niet mis. Gomes kennende staat ie er volgend seizoen nog beter.
pi_27176297
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ie zijn piek in San Siro had. In de thuiswedstrijd met Milan maakte hij al wat foutjes. Wilde hem daar niet meteen op afrekenen in alle festiviteiten. Het klopt dat ie nu even minder is. Waarschijnlijk het gevolg van de clash met Dida en de invloed die dat op de wereld had. Van aankomend topkeeper toch in één klap naar het rijtje beste keepers van de wereld geschreven worden is niet mis. Gomes kennende staat ie er volgend seizoen nog beter.
Wordt een moelijk jaar hoor, zie ander spelers die doorgebroken zijn en waar ineens weet ik veel wat van verwacht wordt.
Als je dan je intelligentie niet mee hebt, je zaakwaarnemer of wat geluk dan wordt het zwaar hoor.
Maar Gomesje zit nu in de selectie van Brazilie voor de Confederations Cup, een mooie beloning voor een prachtig seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_27182991
Wat een grapjassen daar bij TT, die zetten hem als derde keeper neer. Hopen dat Gomes snel dooorbreekt om het tegendeel te bewijzen
pi_28088552
Vaderlandsliefde gaat soms wel ver
quote:
PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes is dolgelukkig met de geboorte van zijn zoontje Flávio Henrique. Tegen PSV zei de Braziliaan dat hij het heel spannend vindt dat zijn kindje op hem wacht als hij terugkomt in zijn vaderland.

Joao Henrique
Gomes was niet aanwezig bij de geboorte, hij was al vertrokken met het Braziliaanse nationale team naar Duitsland. Daar doet de Seleçao mee aan de Confederations Cup, het opwarmtoernooi voor het WK. Gomes was net vertrokken toen Flávio Henrique werd geboren. Zijn broer belde hem met het heuglijke nieuws.

"Ik heb hartstikke blij en heel erg trots. Ik vind het heel erg spannend dat mijn zoontje straks op me wacht als ik terugkom in Brazilië. Fantasisch, echt waar", aldus Gomes. Hij is niet de eerste PSV’er die dit jaar de geboorte van zijn baby'tje moest missen. Eerder al overkwam Young-Pyo Lee dat.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:33:00 #190
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28099916
Heet zijn zoon nou Flavio Henrique, of Joao Henrique? Iig leuk nieuws, jammer dat hij er niet bij kon zijn
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28100201
Ik weet niet hoe het precies zit met Braziliaanse doopnamen oid, maar het lijkt me dat hij Joao van voren heet. Flavio zou een doopnaam kunnen zijn.
pi_28103556
hoop dat hij wat speelminuten krijgt
pi_28103950
Zou leuk voor hem zijn ja
pi_28105449
Ik vrees van niet
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_28105946
Gomes is veel beter dan Dida
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 juni 2005 @ 00:21:14 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28106318
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
idd rare grabbelaar is dat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28110523
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:

Jouw Gomezje mag nog niet eens de veters van dida strikken
pi_28110625
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:23 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Jouw Gomezje mag nog niet eens de veters van dida strikken
Beiden goede keepers, maar ik vind niet dat Gomez het constante niveau van Dida haalt.

Dat is niet erg, aangezien Gomez net komt kijken en zijn carriere nog voor zich heeft, maar hij heeft de potentie om een wereldtopper te worden, zeker als hij de opwaartse lijn voortzet.
Yeah baby Yeah!
pi_28112230
Ik vind Dida gelijkwaardig aan Gomes. Dida is niet zo solide als de meesten denken en heeft wel eens wat grabbelmomenten/ momenten dat hij er niet goed bij zit.
That's all folks!
pi_28113954
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Dida gelijkwaardig aan Gomes. Dida is niet zo solide als de meesten denken en heeft wel eens wat grabbelmomenten/ momenten dat hij er niet goed bij zit.
Die heeft iedere doelman. Gomez heeft er dit seizoen erg veel gemaakt. Verschil is dat die van dida meteen worden afgestraft, terwijl die van Gomes in de HCE onbestraft blijven. Op een hoger niveau zou hij door de mand zakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')