quote:
Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef 40040 het volgende:Ik heb van mij kennis een zoveel mogelijk ‘logisch’ verslag geprobeerd te maken. Dit heb ik op
www.paranormaalenzo.nl gezet bij het forum. Het is op zich niet zo indrukwekkende site maar ach. Ik maakte het verslag vooral zodat ik duidelijkheid kreeg over mijn ‘interesse’
Ach, 't is van mij ook maar een interesse, hoor. Hoewel die toch wel in veel diverse vormen m'n leven is gaan leiden. Een beetje uit de hand gaan lopen.
![]()
En op de website vind je maar een fractie van m'n interesses, natuurlijk. Als je een volledig beeld wil dan moet je zelf alle boeken lezen, lezingen bijwonen of mensen aanschrijven. Gewoon je eigen weg zoeken en gewoon vragen wat je wil weten aan de persoon waarvan je denkt dat hij je kan helpen. Alle informatie ligt er.
quote:
Een stukje van mij verslag:
Ik had al eerder opgenoemd dat ons DNA/bewustzijn verandert door de krachten die afkomstig zijn uit ons universum. Het magnetisch veld van de zon ligt hier centraal. Dit magnetisch veld ook wel de Heliosfeer genoemd vormt zich om ons universum. Het opvallende van de Heliosfeer is dat de voorzijde voorzien is van gloeiende plasma energie. Niks normaals maar deze plasma energie heeft een toename van 1000% vergeleken met de rest van de plasma energie rondom de Heliosfeer. Volgens de astronomie beweegt ons zonnestelsel zich voort richting de fotongordel. De fotongordel, is hoger geladen dan de plasma energie. Deze hoger-geladen energie zorgt er op zijn beurt weer voor dat het plasma wordt opgewekt en dat er meer wordt gevormd. Deze energie zal richting onze zon gaan. Het voelt zich er door aangetrokken. Eenmaal bij de zon zal de energie zich verspreiden over de hete vlakken. Dit verzadigt vervolgens weer interplanetaire ruimte. Of ook wel de zonne uitbarstingen gaan sneller gaan reizen, wat vervolgens de energie van de planeten zal opladen.
De geladen deeltjes die door de zon en in ons Zonnestelsel worden overbracht, zijn de factoren die ons ontwikkelingsproces, ons DNA verandert of ook wel activeert.
Althans in theorie.
Zelf komt deze theorie vooral van de zogenaamde Russische biofysicus en moleculair bioloog Pjotr Garjajev
Oordeel zelf maar.
Het enige wat mij nou echt interesseert is het gedeelte of ons bewustzijn nou gevoelig is voor elektromagnetisme of niet.
Ja, daar heb ik zelf ook onderzoek naar gedaan. Mijn bevindingen zijn in de richting van het lichaamselement magnetiet, dat sturend kan zijn voor het onderbewust: het instinct, richtingsgevoel en misschien meer. Daar lees je meer over op
2012 - hoe kan bewustzijn veranderen?DNA-wijzigingen heb ik in dat stuk niet behandeld. Ook de hersenfrequenties e.d. niet. De laatste maanden ben ik ook met wat andere interessante zaken bezig, dus het zit er ook niet snel in. Er is zoveel over te zeggen en er moet nog wat te wensen over blijven.
Maar er is wat voor te zeggen, natuurlijk. De invloed van kosmische straling is een feit en de link naar DNA is gauw gelegd.