abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:57:27 #1
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_26073083
beste Fokkers

ik weet dat het een en ander al gezegd is hier over 2012 en de 3, 4 en 5de dimensie...

zelf ben ik nu op zoek naar beeldmateriaal, liefst uiteenzettingen omtrent 2012, maya's, planet x...

ook ben ik op zoek naar audio of videomateriaal, van of over, Hoagland ?

graag had ik ook jullie mening gehad over het volgende !

als ik het goed begrijp zijn we nu de vierde dimensie aan het betreden. deze dimensie er een zijn van spiritueel ontwaken en zullen er dus op grote schaal massebijeenkomsten ontstaan op de wereld.

mijn vraag is de volgende: zien jullie de belangstelling rond de paus en de massale opkomst voor zijn begrafenis, als een teken van de vierde dimensie?

vrijdag 8 april 2005 @ 15:11:26 #3
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_26073388
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:58 schreef JoPiDo het volgende:
www.2012.nl
Die site kun je alleen zien met een vierde-dimensie browser en die heeft nog niemand.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:15:05 #4
115996 francorex
pi_26073466
[quote]Op vrijdag 8 april 2005 15:11 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Die site kun je alleen zien met een vierde-dimensie browser en die heeft nog niemand.
[/quo

blijkbaar

graag ook een reaktie op de vraag !!
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:17:10 #5
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26073509
Dan komt jezus terug!
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26073546
Kijk es op mijn website: www.seriewoordenaar.nl. Ik ben al enkele jaren bezig met 2012, dus er staat redelijk wat info op, ook eigen conclusies.
Het galactisch proces dat zich in 2012 voordoet zie je visueel gemaakt in het boek van John Major Jenkins: 2012 - Maya Cosmogenesis. Jenkins heeft ook een eigen website: www.alignment2012.com. Succes!
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:40:23 #7
115996 francorex
pi_26074009
nice !!

zie daar radio interviews staan over verscheidene interessante onderwerpen !!

thx seriewoordenaar voor de mooie info !

ps: wat is jouw visie op de bovengestelde vraag ?
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:50:43 #8
3495 creech
Verdere Oosten
pi_26074240
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:57 schreef francorex het volgende:
ik weet dat het een en ander al gezegd is hier over 2012 en de 3, 4 en 5de dimensie...
De 3e dimensie ? Zullen we daar voor het gemak maar hoogte van maken ?
Liever buitenwesten dan in het westen
pi_26074255
Ik zie de opkomst van de Islam en aan de andere kant de Oosterse (harmonische) religies als een van de verschuivingsignalen. Maar het is moeilijk om dat hard te maken want dergelijke processen zijn relatief langzaam en we kunnen moeilijk feiten vinden aangezien wij het feit zijn en de context iedere dag opnieuw wordt gevormd.
Ik ben momenteel bezig aan een artikel voor een kleinschalig Amsterdams blad 'Tablet' waarin ik de verschuiving van religies in het kader van 2012 en een eerder historisch kader wat probeer te funderen. Zonnevlekken, zwaartekrachtinvloeden en zwaardere aardbevingen, kortom het klaarmaken van de Aarde, komen daar ook in voor. Dat artikel komt later ook nog op m'n site maar aangezien het pas op 16 mei af moet zijn kan dat nog wel even duren...

Ik geloof dus dat er verschuivende energieen zijn en dat de Maya kalenders dat proces (bewust of onbewust) aardig in kaart hadden gebracht. En ik geloof ook dat we nu in wijzigende tijden zijn. Maar er valt zoveel over te vertellen dat je beter je vragen gerichter kunt stellen. En uiteindelijk kan niemand in de toekomst kijken en blijft het afwachten en ervaren en op basis daarvan actief groeien. Verlang van mij dus geen zekerheden over de toekomst want het is allemaal (zo gefundeerd mogelijke) speculatie.
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:56:18 #10
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_26074357
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef creech het volgende:
De 3e dimensie ? Zullen we daar voor het gemak maar hoogte van maken ?
En de algemeen geaccepteerde betekenis van de vierde is dacht ik nog altijd tijd.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_26074513
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:56 schreef HighLander het volgende:

[..]

En de algemeen geaccepteerde betekenis van de vierde is dacht ik nog altijd tijd.
Klopt
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_26074616
op http://www.dossierx.nl/index.php/content/category/2/28/28/ vind je ook enkele goede artikelen over 2012 en de Maya kalenders.
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:41:59 #14
115996 francorex
pi_26075406
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:51 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik zie de opkomst van de Islam en aan de andere kant de Oosterse (harmonische) religies als een van de verschuivingsignalen. Maar het is moeilijk om dat hard te maken want dergelijke processen zijn relatief langzaam en we kunnen moeilijk feiten vinden aangezien wij het feit zijn en de context iedere dag opnieuw wordt gevormd.
Ik ben momenteel bezig aan een artikel voor een kleinschalig Amsterdams blad 'Tablet' waarin ik de verschuiving van religies in het kader van 2012 en een eerder historisch kader wat probeer te funderen. Zonnevlekken, zwaartekrachtinvloeden en zwaardere aardbevingen, kortom het klaarmaken van de Aarde, komen daar ook in voor. Dat artikel komt later ook nog op m'n site maar aangezien het pas op 16 mei af moet zijn kan dat nog wel even duren...

Ik geloof dus dat er verschuivende energieen zijn en dat de Maya kalenders dat proces (bewust of onbewust) aardig in kaart hadden gebracht. En ik geloof ook dat we nu in wijzigende tijden zijn. Maar er valt zoveel over te vertellen dat je beter je vragen gerichter kunt stellen. En uiteindelijk kan niemand in de toekomst kijken en blijft het afwachten en ervaren en op basis daarvan actief groeien. Verlang van mij dus geen zekerheden over de toekomst want het is allemaal (zo gefundeerd mogelijke) speculatie.
je lijkt mij een een wel ingelicht persoon in deze materie. Zelf ben ik me al een paar maand aan het verdiepen in allerlei onderwerpen zoals de maya's egyptenaren sumeriers, aliens, 2012, illuminatie, nwo...enz

al die info maakt het er zeker niet eenvoudiger op, het werpt steeds meer vragen op dan het beantwoord....

dus neem mij niet kwalijk als ik soms niet zo duidelijk ben
pi_26075516
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:41 schreef francorex het volgende:

[..]

je lijkt mij een een wel ingelicht persoon in deze materie. Zelf ben ik me al een paar maand aan het verdiepen in allerlei onderwerpen zoals de maya's egyptenaren sumeriers, aliens, 2012, illuminatie, nwo...enz

al die info maakt het er zeker niet eenvoudiger op, het werpt steeds meer vragen op dan het beantwoord....

dus neem mij niet kwalijk als ik soms niet zo duidelijk ben
Ik neem je niets kwalijk.
pi_26078331
Er zal niets spiritueels of mystieks gebeuren in 2012. Daarmee maak je de onderwerp alleen maar belachelijk. Niks 4e, 5e dimensie, of spiritueel op hoger niveau of andere mambo jambo. Wat in 2012 gaat gebeuren is een puur wetenschappelijk geografisch gebeuren, oftewel een steeds terugkerende geografische/astronomische ramp die de aarde teisterd en waarbij de mensheid steeds overnieuw moet beginnen. .

Wat er gaat gebeuren is het volgende:
- Grotendeels door de zon zal er problemen ontstaan in de aardse magnetisme;
- Tijdens dit proces ontstaan er klimaatsproblemen waardoor de koud/warm water toestroom wordt ontregeld;
- Waardoor er veel gaat regenen op rare plaatsen en er koud wordt op plaatsen waar het normaal warm is (het is nu 8 april en het sneeuwt in Istanbul/Turkije, nooit eerder gebeurd).
- Door de snelle klimaatsverandering en de steeds meer veranderende magnetisme zal
op een gegeven moment de Noord- en Zuidpool van plaats wisselen (waarschijnlijk in 2012 maar wat ik heb vernomen is dat hier een verschil in kan zitten van maar liefst 10 jaar);
- Hierdoor zal de aarde een paar graden draaien waardoor de toch al van plaats verwisselde polen buiten de poolgebied komen. De nu buiten de poolgebied gelegen plaatsen komen dan in de polen te liggen;
- Er zal daardoor vloedgolfen, aardbevingen, en dat soort dingen ontstaan die vermeld staan in vele oude historische en religieuze boeken;
- Voordat de polen een paar graden draaien zal de aarde daardoor ongeveer 3 dagen stil komen te staan. Dus het zal 3 dagen lang niet om haar as draaien, waardoor de helft van de aarde 3 dagen dag blijft en de andere helft 3 dagen lang nacht. Hierdoor is ooit de zon- en maangod religies ontstaan, en beschrijven daardoor de vele culturen die een rampscenario en de andere helft van de culturen een hemelse scenario hebben voor 2012;
- Tijdens deze 3 donkere/heldere dagen zal er veel dingen veranderen, zoals de natuur, omdat de helft van de aarde door de zon wordt ontregeld en de andere helft doordat het donker is;
- Na de 3e dag zal de aarde weer gaan draaien, maar dan de tegenovergestelde richting waardoor er veel vloedgolfen, aardbevingen en splijten van bergen zullen ontstaan. Dit zal in een zo snelle tempo gaan waardoor het zal lijken dat de sterren zullen neerdalen (beschreven in vele mythes en religies);
- Omdat de aarde na de 3e dag in de tegenovergestelde richting begint te draaien zal de zon (die in het westen was ondergegaan) weer opeens uit het westen opgaan (beschreven in vele oude mythes en religies);

Omdat deze gebeurtenis altijd weer terugkomt hebben zeer oude volkeren dit proberen vast te leggen. Deze gegevens zijn later veranderd in mythes, religie en dat soort dingen. In de loop van de tijd is deze kennis verwaterd tot mystiek en spiritualiteit door volkeren in hun primitiviteit.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:02:20 #17
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26078869
Proxima, dat je zo zeker bent van de geografische gebeurtenissen, wil toch niet zeggen dat er niets spiritueels gebeurt? Veel mensen voelen zich veranderen. Steeds meer mensen en de verandering wordt steeds groter. Steeds minder mensen voelen zich gevangen in de 3d-wereld.
Maar de geografische gebeurtenissen zoals jij ze schetst zie ik zeker ook gebeuren. Ik denk alleen ook dat hetvolgende gebeurt. De mensen die ons nu leiden (illuminatie NWO) zullen rond 2012 hun 3d materialistische/macht-sluier noodgedwongen opheffen.
iik wil hier eigenlijk een heel verhaal achter lullen over media en subjectiviteit, gevangenschap van gedachten, ontwaken, waarheid ontdekken, etc, maar ik kan het niet zo goed verwoorden, andere keer misschien...

Maar zoals de TS al vroeg: Bestaat er beeldmateriaal over dit onderwerp, 2012, en oude geloven?
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:45 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26080646
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Proxima het volgende:
Er zal niets spiritueels of mystieks gebeuren in 2012. Daarmee maak je de onderwerp alleen maar belachelijk. Niks 4e, 5e dimensie, of spiritueel op hoger niveau of andere mambo jambo. Wat in 2012 gaat gebeuren is een puur wetenschappelijk geografisch gebeuren, oftewel een steeds terugkerende geografische/astronomische ramp die de aarde teisterd en waarbij de mensheid steeds overnieuw moet beginnen. .

Wat er gaat gebeuren is het volgende:
- Grotendeels door de zon zal er problemen ontstaan in de aardse magnetisme;
- Tijdens dit proces ontstaan er klimaatsproblemen waardoor de koud/warm water toestroom wordt ontregeld;
- Waardoor er veel gaat regenen op rare plaatsen en er koud wordt op plaatsen waar het normaal warm is (het is nu 8 april en het sneeuwt in Istanbul/Turkije, nooit eerder gebeurd).
- Door de snelle klimaatsverandering en de steeds meer veranderende magnetisme zal
op een gegeven moment de Noord- en Zuidpool van plaats wisselen (waarschijnlijk in 2012 maar wat ik heb vernomen is dat hier een verschil in kan zitten van maar liefst 10 jaar);
- Hierdoor zal de aarde een paar graden draaien waardoor de toch al van plaats verwisselde polen buiten de poolgebied komen. De nu buiten de poolgebied gelegen plaatsen komen dan in de polen te liggen;
- Er zal daardoor vloedgolfen, aardbevingen, en dat soort dingen ontstaan die vermeld staan in vele oude historische en religieuze boeken;
- Voordat de polen een paar graden draaien zal de aarde daardoor ongeveer 3 dagen stil komen te staan. Dus het zal 3 dagen lang niet om haar as draaien, waardoor de helft van de aarde 3 dagen dag blijft en de andere helft 3 dagen lang nacht. Hierdoor is ooit de zon- en maangod religies ontstaan, en beschrijven daardoor de vele culturen die een rampscenario en de andere helft van de culturen een hemelse scenario hebben voor 2012;
- Tijdens deze 3 donkere/heldere dagen zal er veel dingen veranderen, zoals de natuur, omdat de helft van de aarde door de zon wordt ontregeld en de andere helft doordat het donker is;
- Na de 3e dag zal de aarde weer gaan draaien, maar dan de tegenovergestelde richting waardoor er veel vloedgolfen, aardbevingen en splijten van bergen zullen ontstaan. Dit zal in een zo snelle tempo gaan waardoor het zal lijken dat de sterren zullen neerdalen (beschreven in vele mythes en religies);
- Omdat de aarde na de 3e dag in de tegenovergestelde richting begint te draaien zal de zon (die in het westen was ondergegaan) weer opeens uit het westen opgaan (beschreven in vele oude mythes en religies);

Omdat deze gebeurtenis altijd weer terugkomt hebben zeer oude volkeren dit proberen vast te leggen. Deze gegevens zijn later veranderd in mythes, religie en dat soort dingen. In de loop van de tijd is deze kennis verwaterd tot mystiek en spiritualiteit door volkeren in hun primitiviteit.
Hier wil ik graag een bron van zien.
En dan geen beschreven maar een geologische.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:45 #19
115996 francorex
pi_26080677
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:46 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik neem je niets kwalijk.
trouwens heb naar het " diclosure project " gekeken op jouw site !!

Dit slaat echt wel alles !!

dit zijn respectabele mensen die hun reputatie op het spel zetten ! waar blijft de reaktie ???

NASA secret transmissions vond ik al fascinerend materiaal, maar nu zijn er ook nog eens serieuse mensen die dit willen bevestigen...

stel dat de realiteit leugen is en de leugen realiteit,

dan krijg ik steeds meer angst van de implicaties die dit inhouden, mocht dit waar zijn
pi_26081873
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef francorex het volgende:

[..]

Ah, jij bent die bandbreedtejunkie.
quote:

dit zijn respectabele mensen die hun reputatie op het spel zetten ! waar blijft de reaktie ???

NASA secret transmissions vond ik al fascinerend materiaal, maar nu zijn er ook nog eens serieuse mensen die dit willen bevestigen...

dan krijg ik steeds meer angst van de implicaties die dit inhouden, mocht dit waar zijn
Ik kan me herinneren dat er destijds een lange thread over het disclosure project liep op fok. Moet je es opzoeken.
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:11:16 #21
115996 francorex
pi_26084194
ga ik zeker doen !!
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:17:45 #22
115996 francorex
pi_26084346
Auw jammer de zoekfunktie werkt niet .
pi_26084937
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef francorex het volgende:

[..]

heerlijk om te zien hoe een ander ook een beetje 'ontwaakt'

Het belangrijkste is inderdaad de 'implicaties' voor moeder Aarde & de Mens
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:24:42 #24
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26086093
De implicaties laten in dit geval maar lang op zich wachten...
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:52:47 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')